Droom replica('s)

Zou deze ook nog wel eens in airsoft willen hebben. De U-94 UDAR. Ter info:

"The U-94 “Udar” (“Strike” or “Blow” in Russian) Revolver was developed during the early 1990s at the famous KBP design bureau in Tula, Russia. It was intended primarily for police use as a concealed carry weapon with enhanced effectiveness against a variety of targets. This was acheived by developing a variety of 12.3mm rounds with various bullets (lead bullets for maximum stopping power, hardened steel AP bullets for maximum penetration against barriers, such as doors or car bodies etc). This rimmed ammunition was based on shortened 32 gauge brass shotgun shells, cut to the necessary length. For various reasons the police version didn’t catch on with Russian law enforcement, and a reduced power version, known as U-94S “Udar-S” was developed for private security companies. It used shorter cartridges with lead bullets only (no AP)."

U-94.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: Peter, Crix en QuickFix
use as a concealed carry weapon [...] a variety of 12.3mm rounds
12.3mm?
Je hebt dan wel een rugzak nodig om extra munitie mee te kunnen nemen. :D

Bijzonder model, maar ik vind hem niet... laten we zeggen: het is niet mijn model. ;)
 
Juist een erg gaaf ding. Niet zo standaard als veel modellen. I like it:)
 
Geef mij dan maar de RSh-12 revolver, die is in 12.7mm (en de ASh-12.7 battle rifle mag er dan meteen bij)
 
  • Leuk
Waarderingen: Akita
Op zich heb ik mijn droomreplica al, de SR25/M110 maar nog niet echt in de stijl waarin ik hem wil. Dus zijn het optische dingetjes zoals scopes e.d. En op HPA maar verwerkt in de stock!

Zoiets als dit:
f0454237b771f70fd91c7a48d9e7abf7.jpg
ja mooi ja, vind ik ook alleen voor mij liever geen HPA.
 
Aanpassing van mijn lijst:
Wolverine MTW (al in mijn collectie:D)
Poseidon p1.7/p1.8
Poseidon triton gbbr
En een custom made aeg helemaal naar mijn wens.
 
Op zich heb ik mijn droomreplica al, de SR25/M110 maar nog niet echt in de stijl waarin ik hem wil. Dus zijn het optische dingetjes zoals scopes e.d. En op HPA maar verwerkt in de stock!

Zoiets als dit:
f0454237b771f70fd91c7a48d9e7abf7.jpg

Ben in het bezit van deze replica van Ares. Mooi ding. Schiet out of the box pittig goed, Mijne ziet er ongeveer hetzelfde uit als de gene op de foto. Alleen heb ik dan nog een demper over de Outer barrel heen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Thomaskrop
Aanpassing van mijn lijst:
Wolverine MTW (al in mijn collectie:D)
Poseidon p1.7/p1.8
Poseidon triton gbbr
En een custom made aeg helemaal naar mijn wens.

Heb tijdens de Victory show in Tokyo even gesproken met de directeur van Poseidon toen hij trots de triton serie wou laten zien. Zijn erg mooie dingen en zaten goed degelijk en zonder wobble in elkaar.
 
Heb tijdens de Victory show in Tokyo even gesproken met de directeur van Poseidon toen hij trots de triton serie wou laten zien. Zijn erg mooie dingen en zaten goed degelijk en zonder wobble in elkaar.
Dankje voor de bevestiging. Vindt t alleen jammer dat ze in EU niet verkocht worden (Poseidon Glocks wel, triton 'nog' niet) dus moet je de triton bestellen uit Hongkong en ben je 700,- kwijt. Met 6 mags erbij zit je tegen de 1000,- aan.
Eerst nog wat andere spullen kopen en daarna is beginnen met sparen.
 
Ik blijf de FG42 een fantastisch geweer vinden, echter zijn de replica's hiervan zo'n beetje op één hand te tellen...
Om in dezelfde tijd te blijven wil ik ook ooit nog eens een StG44 en M1 Garand aan m'n verzameling toevoegen,
en ben ik ook al een tijdje met iemand bezig om z'n SVU over te nemen, pracht-ding.
Bedoel je niet MG42 :) chill ding maar ik heb het nog geen heledag vol gehouden om hem mee te dragen XD
 
Mijn lijstje (bijna compleet XD )
Alles met een X er achter heb ik :oops:

Mp40 X
Stg44 (mp44) X
Kar98
MG42 X
Luger X
FG42
Mp41
 
Bedoel je niet MG42 :) chill ding maar ik heb het nog geen heledag vol gehouden om hem mee te dragen XD

Ik denk dat hij toch echt de FG42 bedoelde (en terecht :p)
Shoei is bijna klaar met de productie van hun nieuwe modelgun serie. Hoewel hierna ze een modelgun van de stg44 gaan maken bespeurde ik vorige week zondag toch een grote vraag vanuit de Japanse community voor een FG42 airsoft versie. Eens kijken of ik Tomio (de baas) morgen nog eens wat extra zetjes kan geven:cool:
 
  • Leuk
Waarderingen: sherlockzor
Ik denk dat hij toch echt de FG42 bedoelde (en terecht :p)
Shoei is bijna klaar met de productie van hun nieuwe modelgun serie. Hoewel hierna ze een modelgun van de stg44 gaan maken bespeurde ik vorige week zondag toch een grote vraag vanuit de Japanse community voor een FG42 airsoft versie. Eens kijken of ik Tomio (de baas) morgen nog eens wat extra zetjes kan geven:cool:
Oeppsss ik zie het nu ja:oops: in dat geval nice replica :D en suc6 met je baas overhalen
 
Mijn lijstje.
Browning FN highpower 9 mil met een goed werkende hopup ;)
GBBR FN Fal KL
FN Mag in GBBR
50 Cal voor op het voertuig in gbbr :)
Diemaco in GBBR uit voering met Elcan.
Colt Canada C7/C8NLD met alle correcte markings en de upper uit 1 stuk(working on it)
Glock 17 met marking heb ik reeds
 
  • Leuk
Waarderingen: Akita