Even voorstellen

Nikolai

New Member
14 mei 2019
1
2
Trophies
2
Hallo allemaal, ik ben al een tijdje lid van dit forum maar had nog niet de moeite genomen om me voor te stellen dus bij deze.

Mijn naam is Niek, ik woon in de buurt van Breda en ben nog een echte airsoft noob. Ben nu één keertje gaan knallen bij dark forest in ulicoten samen met mijn broertje @Joskovich en @Dodgy. Daarbij mocht ik de tokyo marui M4 lenen van dodgy wat een stuk fijner schoot dan die rental replica's.

Mijn broertje had het meteen goed te pakken en had direct zijn NAVB pas besteld. Samen zijn we naar airsoftshop in België gegaan en daar heeft hij een tokio marui scar-L gekocht. Ikzelf ben verliefd geworden op de krytac kriss vector, maar nog niet gekocht.

Onze eerstvolgende skirm is 29 september wederom bij dark forest. Eens zien of we de zombie breakout overleven.

Wat vinden jullie van een vector als eerste replica?
 
  • Leuk
Waarderingen: Joskovich en Dodgy
Welkom en is echt een kwestie van smaak. Vind het een mooie replica maar voor mij is hij te klein om lekker mee te spelen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nikolai
Welkom! Fijn, meer vers bloed uit mijn regio. Ben zelf met 3 vrienden nu ook pas 3x op stap geweest, wij overwegen de 29e ook naar Ulicoten te komen. Komen uit Etten-leur. Wie weet tot daar!
 
  • Leuk
Waarderingen: Nikolai
Nu ik hoorde dat ulicoten gaat stoppen waar kan je leuk airsoften liefst buiten uurtje van breda af
ik woon zelf ook in breda