Hoofd gear licht maar wel veilig XD

Hessel

Well-Known Member
16 nov 2017
239
32
Trophies
8
Hallo allemaal ik heb hierbij een vraagje.
Ik wil mijn hoofd gear gaan upgrade want heb wat problemen. Mijn helm is best zwaar omdat ik een goggle en mask er op had gemaakt en daar onder mijn echte bril droeg. Maar ik heb nu dus nek klachten en kan dat dus eigenlijk niet echt meer aan. Dus ben gaan kijken naar een bril met een opzet stukje waar je bril glazen in zet dus geen goggle deze bespaart wel wat in gewicht en warmte verwacht ik (maar weet iemand of hij ook minder beslaat?). Alleen heb ik een oplossing nodig voor mijn mask want ben zelf wel bang dat ik een bb krijg tegen mijn tand of iets anders. Maar zonder mask is het wel minder warm en minder zwaar. Weet iemand of je echt een mask nodig hebt of bv een doek om je mond kan dat ook? Alle tips zijn welkom hoor het graag. Groet Hessel.:cool::D
 
ik speel zelf met een petje bril en een aero bitje
en dit is voor buiten voor mij goed. dan houw ik wel in minn achterhoofd dat ik mijn mond dichg moet houden als ik hoekjes om ga of in gebouwen.

dit is natuurlijk niet 100% veilig maar het kleine risico neem ik voor lief. en de pijn tja dat hoort er bij en houd je scherp en eerlijk;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Peter Boudewijn
ik speel zelf met een petje bril en een aero bitje
en dit is voor buiten voor mij goed. dan houw ik wel in minn achterhoofd dat ik mijn mond dichg moet houden als ik hoekjes om ga of in gebouwen.

dit is natuurlijk niet 100% veilig maar het kleine risico neem ik voor lief. en de pijn tja dat hoort er bij en houd je scherp en eerlijk;)

Precies dit!

Tuurlijk er zijn altijd van die lompe idioten die bewust op je gezicht schieten ondanks dat je lichaam ook zichtbaar is, maar ja ‘t is ook geen dammen hè... en meestal is het meer schrik als echt pijn...
 
  • Leuk
Waarderingen: Rens Ruigrok
Voor je bril: haal een Revision Sawfly bril + Revision inserts (goedkoop te scoren bij online dumpstore en/of Ebay. Ebay.co.uk heeft mijn voorkeur zijn ze een stuk goedkoper te krijgen, Realsteel Ballastic bril). Bij de opticien kan je de insert glazen op sterkte laten maken. Ik was bij Pearle het goedkoopst uit en goede service, maar prijs ligt ook aan hoe bijziend je bent ;)

Voor het gezicht: neemt contact op met deze Engelse gozer https://www.facebook.com/AirsoftFaceProUK/ , maakt doeken/nekbeschermers met ingebouwde mesh voor dat beetje extra bescherming, maar toch goed ademend.

Met deze 2 samen heb je precies wat jij omschrijft
 
ik heb zo'n nep helm voor airsoft deze zijn stukke lichter dan de echte. Daar op vast zit mijn mesh. je kan ook een mesh met banden over het hooft nemen maar is niet optimaal
 
ik heb zo'n nep helm voor airsoft deze zijn stukke lichter dan de echte. Daar op vast zit mijn mesh. je kan ook een mesh met banden over het hooft nemen maar is niet optimaal
Ja maar ik had al een meskmh ingebouwd en wil eigenlijk geen mesh meer:D
 
Precies dit!

Tuurlijk er zijn altijd van die lompe idioten die bewust op je gezicht schieten ondanks dat je lichaam ook zichtbaar is, maar ja ‘t is ook geen dammen hè... en meestal is het meer schrik als echt pijn...
Ja dat is waar:p