Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

Even snel * Off topic* Maar voor de mensen die bij Novritch besteld hebben, moesten jullie invoerbelasting ofzo betalen om het naar Nederland te halen?
 
Even snel * Off topic* Maar voor de mensen die bij Novritch besteld hebben, moesten jullie invoerbelasting ofzo betalen om het naar Nederland te halen?
Nee, eerst was dat nog wel bij de ssg24 maar die wordt tegenwoordig ook uit EU verstuurd.
 
x60v89.jpg


Nieuwe WE Scar-L Open bolt GBBR
Very nice
 
Wolverine mtw (modular training weapon) twee weken terug binnen gekregen.
Afgesteld en meegeschoten bij het NAC, wat een beast. Schiet strak de hele baan, wordt gezegd dat ie 70m wel haalt en geloof dit ook zeker.
 

Bijlagen

  • Wolverine mtw.jpg
    Wolverine mtw.jpg
    107,4 KB · Weergaven: 479
Nieuwe boonie binnen in digital flora en bijpassend een ICS NBB Makarov besteld. Benieuwd of die stiller is dan de MK23 en mijn eigen MK2. Zo niet, dan hebben we een leuk hobby-project erbij om hem stiller te maken. :D

s-l1600.jpg
airsofttipps_ics_katalog_2019_ble_pm29_makarov_nbb_02.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: M14shooter en markiemark
Ik sta op het punt om een TM HK416D Devgru te bestellen ( om outdoor mee te spelen). Dit met volgende opties: firefly namazu flat hop nub and roller bar, g&g hop up, titan v2 ngrs advanced set, cnc alu advanced trigger, prometheus barrel 275,5mm. Wat denken jullie van deze setup? Maken of kraken?? Of kan ik voor evenveel geld een nog betere setup verkrijgen? Eender welke tips zijn welkom!

Voor cqb heb ik mij een arp556 aangeschaft met Xcortech xt301 tracer...geweldig ding!!
 
Laatst bewerkt:
zxNAJYX.png


10 Extra Modify midcaps (180rds) van @Thomaskrop . Had er al 5, dus nu 15 :D maar 5 zijn voor een maat van me en de andere 5 als backup/inro.
 
Ik sta op het punt om een TM HK416D Devgru te bestellen ( om outdoor mee te spelen). Dit met volgende opties: firefly namazu flat hop nub and roller bar, g&g hop up, titan v2 ngrs advanced set, cnc alu advanced trigger, prometheus barrel 275,5mm. Wat denken jullie van deze setup? Maken of kraken?? Of kan ik voor evenveel geld een nog betere setup verkrijgen? Eender welke tips zijn welkom!

Voor cqb heb ik mij een arp556 aangeschaft met Xcortech xt301 tracer...geweldig ding!!


Zou de G&G hop up vervangen voor een Prometheus purple. Maar eerst stock met de 416 spelen. De tm's gaan je out of the box nog verrassen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Denzel053 en Thomaskrop
Zou de G&G hop up vervangen voor een Prometheus purple. Maar eerst stock met de 416 spelen. De tm's gaan je out of the box nog verrassen.

Enige wat je wel gelijk erin zou kunnen doen is de Titan mosfet. Met de rest zou ik wachten