Dark forest afgelopen zaterdag ( 20_7 )

markiemark

Well-Known Member
30 dec 2017
103
69
Trophies
9
Afgelopen zaterdag een fantastische dag gehad in het donkere bos. Ik zat in team blauw en we hadden een hardnekkige tegenstander aan rood. Ondanks de slechte weersverwachting viel het nog reuze mee....paar buitjes ,wat wel lekker verkoelend was want het zweet liep als water van ons af. Veel leuke en mooie acties gemaakt maar ook gezien. De felle gevechten om het hospitaal (foto)
IMG-20190721-WA0002.jpg
en de loopgraven+huisjes maakte het tot een intensieve dag. Nog met 2 mede Russen gestreden en gesproken....wat altijd leuk is. Ik wou iedereen die die dag aanwezig was hartelijk bedanken voor de fantastische dag die ik gehad heb.
IMG-20190721-WA0001.jpg
 
Ik was er ook bij! Maar dan in team Rood. Jullie waren ook behoorlijk hardnekkig! Was een goeie pot!
 
Hoe is dit veld nu eigenlijk? Heb je veel beschutting? de filmpjes die ik van vroeger vindt tonen enkel gewoon een bos.
 
Hoe is dit veld nu eigenlijk? Heb je veel beschutting? de filmpjes die ik van vroeger vindt tonen enkel gewoon een bos.

Ja er is veel beschutting. Vooral nu zijn er aardig dicht begroeide plekken...maar het is niet ondoordringbaar ofzo. Er zijn ook plekken die redelijk open zijn dus voor ieder wat wils. Ook kun je er huisjes ,schuttersputten waarvan sommigen voorzien zijn van zandzakken ,geulen ,wat betonnen obstakels en loopgraven vinden. Dit alles is goed verspreid door het bos.
Naar mijn mening is dit een hele leuke locatie...kom er daarom ook geregeld.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dodgy en sherlockzor
Ik vind het echt een super leuk veld! Altijd leuke skirms daar en door de diepe loopgraven en schuttersputjes kun je ook behoorlijk sneaky spelen zonder ghillie ofzo. Als je je stil houdt in zo’n schuttersputje kun je ver achter enemylines komen wat erg leuk speelt.
 
Ik vind Dark Forest ook echt leuk en heb me nu ook al 2 keer erg vermaakt in Helenaveen (ook afgelopen zondag).

Verder is ATCX ook druk bezig met het opbouwen van een veld in Veldhoven. Gister vertelde een ref er over, dat het een combinatie van Helenaveen, maar dan op een veld als Ulicoten moet worden. Dus een dorp met daar buiten om nog ruimte.

Ze waren druk bezig met het bouwen van huisjes, vergat alleen te vragen wanneer het klaar zou moeten zijn.

Maar dat zijn mooie 3 velden van een leuke orga binnen 45 min. rijden van mij. :D
 
Ik vind Dark Forest ook echt leuk en heb me nu ook al 2 keer erg vermaakt in Helenaveen (ook afgelopen zondag).

Verder is ATCX ook druk bezig met het opbouwen van een veld in Veldhoven. Gister vertelde een ref er over, dat het een combinatie van Helenaveen, maar dan op een veld als Ulicoten moet worden. Dus een dorp met daar buiten om nog ruimte.

Ze waren druk bezig met het bouwen van huisjes, vergat alleen te vragen wanneer het klaar zou moeten zijn.

Maar dat zijn mooie 3 velden van een leuke orga binnen 45 min. rijden van mij. :D

Ja dat ze met huisjes bezig zijn dat wist ik...maar dat van dat andere veld dan weer niet. Klinkt wel goed Moet ik zeggen. En 3 velden binnen 45 min is natuurlijk helemaal top. Voor mij is t net wat meer als een anderhalf uur....maar dat stelt toch ook niet zo veel voor voor een leuke dag uit. Heb er nu gelijk weer zin in hahaha.
 
  • Leuk
Waarderingen: sherlockzor
Ik vind het echt een super leuk veld! Altijd leuke skirms daar en door de diepe loopgraven en schuttersputjes kun je ook behoorlijk sneaky spelen zonder ghillie ofzo. Als je je stil houdt in zo’n schuttersputje kun je ver achter enemylines komen wat erg leuk speelt.

Haha dat bedoel ik......je kunt het de tegenstander er lekker lastig mee maken.
Maar nog leuker is om zulk soort knelpunten met een flinke groep te bestormen en over te nemen. Of wat te denken van dat hoge gras in t midden...daar heb ik ze wel ns pal naast me gehad zonder dat ze doorhadden dat ik en mn maat daar lagen hahaha heerlijke hinderlagen uitgevoerd op die manier.