Even voorstellen

Dutch_aussie

Member
13 jul 2019
23
8
Trophies
3
Beste airsofters,
ik ben eigenlijk ook een newbie op airsoft gebied maar geen onbekende met de schietsport, zowel met vuurwapens als met handbogen. Ik ben een amateur traditioneel handboog bouwer en ben altijd opzoek naar nieuwe uitdagingen en hobby's.
Vooral de techniek achter de hobby's is wat mij altijd weer triggert om in een nieuwe hobby te duiken. Ben hoogstwaarschijnlijk niet de jongste beginnende airsofter maar wel iemand die sportief genoeg is om mee te kunnen doen.
Ik heb de aanvraag voor lidmaatschap voor de bond en dergelijken nog niet de deur uit gedaan, ik wil eerst zoveel mogelijk informatie verzamelen om de juiste beslissing te kunnen nemen voor de aanschaf van mijn eerste replica.
Ja ik ben op de hoogte dat de M4 / M16 de meest verkochte replica is, maar welke merk ??? bijvoorbeeld is één van de vragen.
Ik hoop in dit forum met jullie hulp de antwoorden te kunnen vinden .

grt Frank
 
  • Leuk
Waarderingen: M14shooter
Low end Replica's: Cyma, Lancer
Mid end Replica's: g&g, classic army, ICS
High end Replica's: Krytac, E&L, A&K, VFC


maar Maffo heeft hier nog een leuke beginners handleiding van! die kun je even opzoeken!
 
Low end Replica's: Cyma, Lancer
Mid end Replica's: g&g, classic army, ICS
High end Replica's: Krytac, E&L, A&K, VFC

Ho ho ho, vergeet TM ff niet bij de high end replica's.
Beste paard van 't stal! :D

En welkom @Dutch_aussie !

Misschien is een electronic blow black (EBB) replica wel slim om een keer uit te proberen om wat terugslag te hebben. Dat was mijn gemis bij replica's als je ze vergeleek met hun real steel versies. Dat en de vreemde trekkerdruk (welke ook weer op te lossen is, maar dat kan altijd later nog €€).
 
Laatst bewerkt:
Ho ho ho, vergeet TM ff niet bij de high end replica's.
Beste paard van 't stal! :D

En welkom @Dutch_aussie !

Misschien is een electronic blow black (EBB) replica wel slim om een keer uit te proberen om wat terugslag te hebben. Dat was mijn gemis bij replica's als je ze vergeleek met hun real steel versies. Dat en de vreemde trekkerdruk (welke ook weer op te lossen is, maar dat kan altijd later nog €€).
Och ja, hoe kan ik tm vergeten haha
 
Welkom ophetforum! Kijk vooraleven bij mijn beginnershandleiding, daar heb ikal eenhoop vragen beantwoord, waaronder je vraag over replicas
 
  • Leuk
Waarderingen: Dutch_aussie