ACS Compound

Vdveen

Active Member
8 jul 2018
29
15
Trophies
5
Airsoft Combat Support heeft eindelijk alles rondgekregen voor hun nieuwe veld in munnekezijl en gaan binnenkort beginnen met skirms, dit lieten ze erover weten.

De afgelopen tijd heeft het bezwaarschrift van de vogelwacht ons behoorlijk tegen en bezig gehouden. Er is daardoor geen voortgang geweest wat betreft de openstelling van ACS Compound, behalve dat het door de NABV gecertificeerd is.

Het broedseizoen nadert inmiddels het einde en....het bezwaar van de vogelwacht is ....ongegrond verklaard!

Wat betekent dat?
WE KUNNEN EINDELIJK GAAN KNALLEN!!!!!!!

Wat gaan we doen?
Voorlopig hebben we voorgenomen om alleen op de zondagen events te organiseren, zodat we de zaterdagen kunnen gebruiken voor de opbouw van het terrein. Daarnaast gaan we in de loop van het jaar aan speciale milsim-achtige weekendevents werken.

Wanneer?
We willen vanaf 21 juli gaan starten met het eerste event, daarna gaan we kijken wat we met de zomervakantie gaan doen. Binnenkort zullen we de event data bekend maken wat ook op de NABV site zal komen te staan.
 
Terrein ziet er best goed uit! Aantal gebouwtje, flink wat bos. Ben benieuwd naar wat meer fotos van t terrein ipv de googlemaps overview!
 
Terrein ziet er best goed uit! Aantal gebouwtje, flink wat bos. Ben benieuwd naar wat meer fotos van t terrein ipv de googlemaps overview!

In mei mochten ze 1 weekend proef skirms houden en heb daar toen ook gespeeld, was toen wel heel moeilijk om door de dichte bebossing te komen maar dit wordt in de loop der tijd beter. maar er zit zeker heel veel potentie in dit veld met veel ruimte
 
  • Leuk
Waarderingen: Bats
Ziet er goed uit, alleen jammer dat het nog meer afgelegen ligt dan Gasselte. Voor een groot gedeelte van de spelers zal het zeker 2 uur rijden zijn.
 
Ondanks dat het een flink stuk rijden is, zeer geinteresseert hoe dit terrein gaat worden. Ik wacht eerst even af met er heen gaan, maar wens ACS wel heel veel succes met het nieuw veld en ik zal er uiteindelijk ook vanzelf een keer heen gaan.

Terrein lijkt heel erg groot, dus ben benieuwd hoe het zou spelen.
 
Gezien de afstand voor veel spelers zou ik als veld de boel net wat anders aanpakken. Hele weekend skirms met camper en BBQ oid, en bijvoorbeeld een uur later beginnen dan anders skirms en een uur later eindigen met optie tot avondeten e.d.

Dat maakt de afstand wat beter te overbruggen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Crix
Gezien de afstand voor veel spelers zou ik als veld de boel net wat anders aanpakken. Hele weekend skirms met camper en BBQ oid, en bijvoorbeeld een uur later beginnen dan anders skirms en een uur later eindigen met optie tot avondeten e.d.

Dat maakt de afstand wat beter te overbruggen.
Zou inderdaad wel wat zijn ja. Dan is het bijvoorbeeld voor mij en t team ook beter te doen en ook nog eens leuk om mee te maken zon 2 day skirm
 
Gezien de afstand voor veel spelers zou ik als veld de boel net wat anders aanpakken. Hele weekend skirms met camper en BBQ oid, en bijvoorbeeld een uur later beginnen dan anders skirms en een uur later eindigen met optie tot avondeten e.d.

Dat maakt de afstand wat beter te overbruggen.

Leuk idee inderdaad, met ACS is altijd wel een hoop te regelen dus wie weet als je een balletje opgooit dat ze dat willen organiseren
 
Gezien de afstand voor veel spelers zou ik als veld de boel net wat anders aanpakken. Hele weekend skirms met camper en BBQ oid, en bijvoorbeeld een uur later beginnen dan anders skirms en een uur later eindigen met optie tot avondeten e.d.

Dat maakt de afstand wat beter te overbruggen.

Aangezien ik in Friesland woon en geregeld op locaties in het zuiden te vinden ben, welke zich niet naar mijn afstand aanpassen, vind ik het raar dat een locaties in het Noorden het in eens wat anders aan zouden kunnen pakken. Volgens mij is dit uit mijn oogpunt niet anders voor de locaties in het zuiden van het land.

Nu ben ik een keer de gene die als 1 van de eersten thuis is. :)
 
wij zijn er geweest in het begin met de vrijwilligersdag en toen werd er gezegd dat het lastig ging worden om stroom en stromend water naar het terrein te krijgen aangezien al het leidingwerk vervangen zou moeten worden.

Ik denk dat ze hierdoor niet zosnel de mogelijkheid zullen gaan bieden tot kamperen.

Ondanks dat heeft het veld, naar mijn mening, zeker wel potentie om een van de mooiste velden te kunnen worden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Vdveen
Ze hebben gisteravond een update geplaatst over de begin datum.

Okeee....wij zijn ietsje te enthousiast geweest. Voor de meesten (en voor onszelf eigenlijk ook) is 21 juli te kort dag dus het eerste event zal plaats vinden op 28 juli. De inschrijving is geopend.

Ze gaan dus een weekje later los.
 
Morgen, 14 juni, nog mensen van hier te vinden bij ACS Compound?