Earmor M32 MOD3 convert naar 'M32H'

Goovscoov

Well-Known Member
30 nov 2018
97
81
Trophies
9
Beste mede-airsofters,

Momenteel ben ik bezig met 'project helm' en ik had een vraag over mijn EARMOR M32 MOD3 headset. Mijn huidige loadout is voornamelijk een pet met een Earmor M32 MOD3 headset voor mijn communicatie (zie avatar). Nu had ik zelf in gedachte om mijn headset (via een rail adapter) te plaatsten op mijn helm, eigenlijk wordt het dan de M32H variant. Dit zodat ik kan wisselen tussen mijn helm en pet gedurende een skirm als ik daar behoefte aan heb.

Na het uit elkaar halen lijkt het net of ik de band moet doorknippen omdat de draad daar in loopt en er niet uit te krijgen is? Is dit werkelijk zo en slimme marketing dan wel een design fout van earmor of zie ik iets over het hoofd? Zou het wel een beetje zuur vinden dat ik naast deze ook nog een M32H variant (a 90eu.) moet aanschaffen omdat ik graag wil wisselen tussen helm en pet (oke er zijn ook nog andere opties zoals met een pet een goedkopere in-ear o.i.d. te dragen maar het liefs heb ik gewoon mijn mod3 op).

Iemand ervaring met dit en advies hierover, zie ik iets over het hoofd? Foto bijgevoegd ter verduidelijking
 

Bijlagen

  • 2019-07-09 19.56.15.jpg
    2019-07-09 19.56.15.jpg
    390,4 KB · Weergaven: 293
Laatst bewerkt:
als je de oorschep eraf klikt/trekt kan je vervolgens het membraan eruit halen. Daarna kijk je in de headset, misschien heb je geluk en zit de verbinding vast dmv een connector, dan kan je die loshalen. zit het gesoldeerd zal je het moeten/kunnen los solderen en eruit halen.

Maar als je echt van plan bent om te wisselen zou ik denk toch een 2de headset kopen, of als 2de optie de hoofdband idd open knippen er vervolgens een een nieuwe cover kopen. want als de draad er eenmaal uit is ga je dat natuurlijk nooit meer zomaar weer netjes terug krijgen als je toch bedenkt om het weer terug te plaatsen.

zo'n cover: https://www.tacticalairsoftgear.nl/...-modular-headset.html?id=122780327&quantity=1
 
  • Leuk
Waarderingen: Goovscoov
Dank voor je reactie @Peter Boudewijn! De connectors zitten vast gesoldeerd naar mijn idee. Alleen het waterdicht rubber rond de draad wat sluit in het gat kan je (met veel moeite) los peuteren. Ik ga de band denk ik openknippen en voor mijn pet optie een in-ear met milsim/earmor connector(voor in mijn earmor ptt) of midland connector voor direct in mijn porto kopen.

Dat lijkt mij na overwegen de goedkoopste en beste optie zonder ook al te veel wissel gedoe haha! Wie weet in de toekomst nog eens een extra headset kopen als ik daar toch weer behoefte aan krijg.

Vind het wel jammer dat earmor deze keuze heeft gemaakt...
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Peter Boudewijn