NL VS DE Zuid63 Landgraaf 13/14 Juli

Thomaskrop

Well-Known Member
3 jun 2018
477
214
Trophies
14
Ja onze dromen als Nederlanders komen uit.
We gaan die Duitsers is eens laten zien dat ze niet meer op ons land moeten komen.

Grapje natuurlijk, maar Nederlands vs Duitsland event is een feit.
Airsoft No Limit organiseert 13 & 14 Juli dit event bij zuid63.
Het terrein is een oude mijngroeve van ongeveer 9-10 Hectare groot. Zuid 63 bestaat uit grote variatie in hoogtes zoals heuvels van meer dan 20 meter hoog. We hebben zowel open vlakte’s als ook dichtbegroeide gedeeltes. Daarnaast word er steeds meer bebouwing gecreëerd. Zuid 63 vormt een grote uitdaging op gebied van uithoudingsvermogen en conditie voor de airsofter.

Van horen zeggen heb ik gehoord dat je 12 juli al kan aankomen, ik heb hier een bericht overgestuurd. Krijg hier nog antwoord op.


Airsoft No Limit Skirms.
Ticketprijzen

- € 30 per dag

- € 50 weekend

- € 65 weekend incl BBQ.

Er zijn geen huurkits beschikbaar.
Locatie: Dr Calsstraat 100 b, 6373TA Landgraaf. Entree bij de 2 grote schuifpoorten
Tijden:

Zaterdag:

-07.00u poort open
-07.30u Inschrijven en FPS testen.
-09.30u briefing
-10.00u aanvang skirm
-12.30u pauze/ lunch
-13.15u aanvang middag
-17.00u verwachte einde

Zaterdag Avond:

- BBQ mogelijk bij voldoende animo.

Zondag:

-07.00u poort open
-07.30u Inschrijven en FPS testen.
-09.30u briefing
-10.00u aanvang skirm
-12.30u pauze/ lunch
-13.15u aanvang middag
-17.00u verwachte einde


Belangrijk:
- Beperkt aantal snipers/dmr (geef bij je aanmelding door of je standaard, dmr of sniper bent)
- Single shot only, quick fingering is verboden, 3-burst mag, support AA is ook welkom ze dienen echter gebruik te maken van het "21/22/stop".
- Bio BB's verplicht
- Teambandjes dienen duidelijk zichtbaar op de arm gedragen te worden die door @irsoft No Limit wordt aangegeven, dit geldt ook voor Sniper/Dmr deelnemers.
- smokes van het merk Enola Gay zijn toegestaan
- PYRO's zijn niet toegestaan. Smokes zijn toegestaan behalve de kleuren WIT, GRIJS en ZWART.
- Hit vestje en/of death rag verplicht.
- Wij testen op joule met de Xcortech 3500 met onze BB's van 0.30 gram.
- Wij raden u ten zeerste aan uw tanden/ gezicht volledig te beschermen met een daarvoor bestemd product. Doet u dit niet, zijn de consequentie's voor u en kunt u @irsoft no limit hier niet verantwoordelijk voor stellen. Tevens dient u door de NABV goedgekeurde veiligheidsbril te dragen.
- u dient fysiek in staat te zijn deel te nemen aan ons event
- parkeren alleen op aanwijzing marshall, niet zelfstandig parkeren.
- niet aankomen in full camo, u zult in deze mogelijk geweigerd worden deel te nemen aan ons event zonder teruggaaf van reeds betaalde gelden.
- Bij binnenkomst direct gaan inschrijven. Aansluitend zsm gaan FPS'n en zorg dat u 09.30u gereed bent voor de briefing.
Wij hebben een catering waar we diverse drankjes en voeding aanbieden. Heeft u speciale wensen, gelieve dit ruim voor het event aan te geven. Mail naar: info@airsoftnolimit.nl
Toilet: aanwezig
Omkleed mogelijkheden: aanwezig.
Wij zullen tijdens onze events foto's maken en filmpjes, wilt u zich beroepen op uw portretrecht en dus niet in beeld gebracht worden dient u dit voor aanvang event aan te geven.
Wilt u zelf filmen of foto's maken, dit kan echter mogen briefings en marshalls niet zonder goedkeuren gefilmd danwel gefotografeerd worden.


Max. deelnemers: Onbeperkt

Ik ben er bij, jullie ook?
 
Hmm lijkt me wel wat!

Ik heb het in ieder geval in mijn agenda gezet, nu even kijken of de agenda van mijn wederhelft overeenkomt. "Fingers crossed"
 
Hmm lijkt me wel wat!

Ik heb het in ieder geval in mijn agenda gezet, nu even kijken of de agenda van mijn wederhelft overeenkomt. "Fingers crossed"

Ik hoop t voor je, word mijn eerste x op t veld. Al goed verhalen over gehoord
 
Nu de ham vraag....... Kun je daar ook je HPA bottle vullen??

Mvg Roy
 
Ff een update, ik kom de 13e.

Ik weet niet of ik met meerdere kom, alleen is ook prima ;)
 
ja wodt lekker weekendje haha :))) hoe meer zielen hoe beter haha
 
Ik ben de zondag aanwezig met nog 4, misschien 5, anderen! Tot de 14e! Wordt een lange rit helemaal vanuit Alphen aan den Rijn, maar zal het vast helemaal waard zijn!
 
  • Leuk
Waarderingen: Thomaskrop en Dodgy
Is dit dan een van de weinig velden in Nederland waar men nog kan skirmen zonder last te hebben van de eikenprocessierups?