ASG M15 assault -> DMR

jelle1110

Member
Trophies
2
Hi guys,

Op dit moment ben ik bezig met het omzetten van m'n ASG M15 naar een DMR build.
Een mosfet met een 2sec delay zit er op dit moment al ingebouwen en tevens heb ik een hairtrigger mod doorgevoerd.

Echter wil ik de handguard en externe loop vervangen door een langere versie maar ik heb geen enkel idee welke handguards en lopen compatabile zijn met de ASG / Classic Army M15.

Iemand tips waar ik op moet letten? :)

 
Je weet dat met de nieuwe regelgeving een 2 sec delay geen vereiste meer is en dat je FPS waarde lager zit? Het is een standaard AEG barrel dus praktisch elk merk past met uitzondering van de tapered G&P outers, fitment kan met het ene merk beter zijn. Rail idem, mogelijk problemen met de thread maar dat is heel uitzonderlijk en makkelijk te fixen vaak.
 
Je weet dat met de nieuwe regelgeving een 2 sec delay geen vereiste meer is en dat je FPS waarde lager zit? Het is een standaard AEG barrel dus praktisch elk merk past met uitzondering van de tapered G&P outers, fitment kan met het ene merk beter zijn. Rail idem, mogelijk problemen met de thread maar dat is heel uitzonderlijk en makkelijk te fixen vaak.

Ah, goed om te weten. Moet zeggen dat ik niet naar de nieuwe regels van een DMR heb gekeken.
Dan kan ik de 2 sec delay eruit halen :)

Misschien is het een domme vraag hoor, wat is het verschil tussen tapered en niet-tapered ?


En hoe bedoel je precies met ''mogelijk problemen met de thread maar dat is heel uitzonderlijk en makkelijk te fixen vaak" ?
De Handguard zit namelijk vastgeklikt en op de outer barrel zit verder geen schroefdraad. :D
 
Zou ze toch dan even bekijken gezien de fps ook wat is gezakt en er dus geen verplichte delay meer is.

Een taper is een tapse toeloop van iets, bij onze outer barrels gaat het om het stuk wat je in de receiver duwt.G&P heeft zowel met als zonder een taper, alle andere merken zijn standaard zonder. Dus alleen als je naar G&P outer barrels kijkt moet je er op letten.

Een foto is handig, maar grote kans dat je de rail dan nog niet volledige van de replica hebt en er nog een barrel nut vanaf moet.
 
Terug
Bovenaan