Tips voor Hydration / MiniMap

Bats

Well-Known Member
30 jul 2018
85
53
Trophies
10
Hi guys,

Ik ben opzoek naar een goede hydration of MiniMap voor achter op mijn JPC.
Bedoelt om of Hydration mee tenemen of mijn HPA tank. Iemand enige tips?

Had pantac minimap gevonden maar slecht te vinde waar hij nog op voorraad is en soms ook hoge kosten.

Tips zijn welkom.
 
  • Leuk
Waarderingen: Thomaskrop
Ben zelf erg te spreken over mijn condor 2,5l hydration carrier. Super goede kwaliteit, en redelijk groot waardoor je zowel een HPA tank als een hydro zak (is inbegrepen) mee kan nemen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bats
Hi guys,

Ik ben opzoek naar een goede hydration of MiniMap voor achter op mijn JPC.
Bedoelt om of Hydration mee tenemen of mijn HPA tank. Iemand enige tips?

Had pantac minimap gevonden maar slecht te vinde waar hij nog op voorraad is en soms ook hoge kosten.

Tips zijn welkom.
Beste Bats,
Ik heb laatst ook maar een rugzak aangeschaft voor op mijn plate carrier.
Het gaat hier om de 'petit sac a dos' van shadow strategic. Gekocht bij com-bat. De rugzak kost hier 48,-

Ik heb er van alles op en in zitten.
Voor nu zit mn radio erop. in een bestemde radio pouche.
Van onderaf komt mijn hydration blatter eruit.
Ook heeft deze een quick pull out voor een eerste hulp spullen.
Zelf kan je er nog veel op vast maken en ik heb zelf ook nog veel ruimte over.

Een maat van me heeft deze ook en runt er 2x 48ci tanks in en nog een hydro blatter.
Dus ruimte zat!
 
  • Leuk
Waarderingen: Bats
Beste Bats,
Ik heb laatst ook maar een rugzak aangeschaft voor op mijn plate carrier.
Het gaat hier om de 'petit sac a dos' van shadow strategic. Gekocht bij com-bat. De rugzak kost hier 48,-

Ik heb er van alles op en in zitten.
Voor nu zit mn radio erop. in een bestemde radio pouche.
Van onderaf komt mijn hydration blatter eruit.
Ook heeft deze een quick pull out voor een eerste hulp spullen.
Zelf kan je er nog veel op vast maken en ik heb zelf ook nog veel ruimte over.

Een maat van me heeft deze ook en runt er 2x 48ci tanks in en nog een hydro blatter.
Dus ruimte zat!

Thnx voor de tips allemaal.
Heb je eventueel foto die me kan sturen? benieuwd hoe het eruit ziet!
 
  • Leuk
Waarderingen: Thomaskrop
https://therequirementsgroup.com/shs-501/
6.jpg 5.jpg
Sorry voor de slecht afgestelde plate carrier xD
Vrijdag opgegaald en zaterdagochtend snel alle mollé gewebt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bats
Hahah geen probleem!
Nu beter beeld hoe het er ong uit ziet. Had t veel bulkier verwacht!

Twijfel tussen die en de Warrior Cargo.
 
  • Leuk
Waarderingen: Thomaskrop
Hahah geen probleem!
Nu beter beeld hoe het er ong uit ziet. Had t veel bulkier verwacht!

Twijfel tussen die en de Warrior Cargo.
Je zou (als het mogelijk is) even langs com-bat kunnen gaan. Hier hebben ze beide soorten packs op voorraad (helaas niet in alle kleuren) maar fysiek zien en voelen is ook weer anders.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bats
Ben zelf erg te spreken over mijn condor 2,5l hydration carrier. Super goede kwaliteit, en redelijk groot waardoor je zowel een HPA tank als een hydro zak (is inbegrepen) mee kan nemen.
Ben zelf inderdaad ook erg tevreden over deze rugzak, binnenkort ga ik hpa spelen en gebruik ook deze rugzak voor zowel hydro carrier als hpa tank
 
Ben zelf inderdaad ook erg tevreden over deze rugzak, binnenkort ga ik hpa spelen en gebruik ook deze rugzak voor zowel hydro carrier als hpa tank

Zal toch wel iets wegen en hangt zo'n rugzak niet in de weg bij dichte begroeing en nauwe doorgangen ?
 
Ik gebruik zelf de Warrior Assault Systems assaulters back panel. Zit een utility pouch op, 3 extra 5.56 mag pouches en erachter een hydration carrier. Erg compact design en ben er echt heel tevreden mee.

Ik verwacht dat er ook tankje in past, ikzelf heb er altijd een (max 3 liter maar nooit helemaal gevuld) camel bag in. Tankje nooit getest dus zou ik zeker even testen als je deze zou willen aanschaffen, WAS is namelijk niet de goedkoopste optie vaak, maar wel goede kwaliteit. Zie mijn avatar voor een foto of check deze link:
https://www.warriorassaultsystems.c...rs-back-panel/assaulters-back-panel-multicam/
 
  • Leuk
Waarderingen: Robin2k7
Zal toch wel iets wegen en hangt zo'n rugzak niet in de weg bij dichte begroeing en nauwe doorgangen ?

Nope, de condor hydro carrier heeft een erg kleine profile vind ik zelf. Denk dat je eerder last gaat hebben van je replica en slang bij begroeiing dan de carrier.
 
  • Leuk
Waarderingen: Robin2k7