Dragon Airsofters werft aan.

Afgelopen zaterdag met een delegatie aanwezig geweest bij DAE en daar samen met The Survivors voor overwinningen gezorgd.
 
Net begonnen met airsoft. Ben nu 2 keer naar de chambers geweest en de volgende staat gepland voor 15 juni. Ik vertrek vanuit Venlo, zou graag in jullie appgroep aansluiten.
 
  • Leuk
Waarderingen: Toothpick
lijkt mij wel leuk om zo in contact te komen met mede airsofters :). Als je nog een plekje heb :)
 
Lijkt mij ook zeer tof!! ;)
Ik ben zelf nog onervaren maar wil graag joinen in de app groep mocht dat mogelijk zijn natuurlijk :)
Kom zelf uit Hoek van Holland
Zijn er misschien mensen die uit regio Rotterdam komen?
 
  • Leuk
Waarderingen: Toothpick
Het heeft even voeten in de aarde gekost. Maar dat heb je als het hobby is en naast de dagelijkse sleur moet gebeuren.

Maar vandaag de aanmeldingen open gegaan voor hen die zich als lid bij ons team wil aansluiten.

Nieuwe leden zijn nog steeds welkom via onze app groep. En loop gerust vrijblijvend een tijd met ons mee (evt op de app). En wanneer je jezelf wil aansluiten kun je dat kenbaar maken. Of je kan gewoon als support bij ons team meespelen evt met de supporter patch.

Wil je bij ons op de app erbij om mee te kijken stuur mij even een PM en je krijgt de link.
 
Het heeft even voeten in de aarde gekost. Maar dat heb je als het hobby is en naast de dagelijkse sleur moet gebeuren.

Maar vandaag de aanmeldingen open gegaan voor hen die zich als lid bij ons team wil aansluiten.

Nieuwe leden zijn nog steeds welkom via onze app groep. En loop gerust vrijblijvend een tijd met ons mee (evt op de app). En wanneer je jezelf wil aansluiten kun je dat kenbaar maken. Of je kan gewoon als support bij ons team meespelen evt met de supporter patch.

Wil je bij ons op de app erbij om mee te kijken stuur mij even een PM en je krijgt de link.


Zit ff te kijken om pm te sturen. Wil ook in de app.
 
de afgelopen weken weer enkele aspirant-leden bij het team.

Nieuwe geïnteresseerden zijn nog steeds welkom.
 
Hi Toothpick, is dit nog iets wat actief/gaande is? Anders ben ik zeker geintereseerd. Ik ben pas net begonnen dus haak graag aan om het eea te kunnen leren!
 
Moi Thomas,

We hebben nog plek voor nieuwe leden. Ik zal je op later moment een pm sturen met meer informatie al staat bijna alles al in het eerste bericht.
 
  • Leuk
Waarderingen: Thomas010
e9c48i.jpg

Principes perent, legend manent

De "Dragon Airsofters" is een nieuw team maar ook een uniek team.

Mensen zonder team kunnen aansluiten bij ons team. Via WhatsApp delen we events waar men gaat spelen en zo kan men elkaar treffen. Er is een Alpha squad voor hen die bij het team willen blijven. Andere kunnen op den duur bij een ander team aanhaken, of met personen die ze hebben leren kennen samen een team oprichten.

We zijn dus constant open voor leden omdat we losse spelers bij elkaar willen brengen om zo gezamenlijk te kunnen spelen.
Geen team eisen of trainingen, gewoon alleen gezamenlijk de hobby uitoefenen(muv camo eis voor vaste teamleden) .

Voor de Alpha leden komt binnenkort onze patch om te dragen en daar is een camo eis van multicam of wat er erg op lijkt, en in de toekomst willen we er ook een met groene achtergrond beschikbaar stellen voor hen die niet onder het Alpha team vallen maar wel in de app groep zitten.

Wil jij je bij ons aansluiten stuur dan een pm om bij de app groep te komen.

goedemorgen !
Zou ik ook nog in de groeps app kunnen ik ga binnenkort ook beginnen met airsoft lijkt me leuk mensen te leren kennen die hier ook mee bezig zijn wie weet tot snel
Groetjes Geoffrey
 
Hi, is er nog plek over in de groepsapp? Ik ben een beginnend airsoft speler en ik kom ook graag in contact met andere fanatiekelingen