Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

Supergaaf gebruik je deze set up ook in een skirm ? Zal best te merken zijn in gewicht .
 
  • Leuk
Waarderingen: Roy Pie
Ik wil idd gaan kijken om hem zo te gaan gebruiken tijdens de skirms.
Helaas mag de UGL weer niet gebruikt worden in NL :(
Tenminste de granaten niet.
UGL op de replica gemonteerd mag wel.
Vandaag ook een bandelier ophalen met granaat pouches om het nog echter te laten lijken ;)
Gewicht is idd redelijk.
Zo op gevoel zit ik nu op de 6.5KG ex mag gevuld met bb's
De UGL is door het gebruikte metaal aardig aan het gewicht.

Mvg Roy AKA Smitty


Supergaaf gebruik je deze set up ook in een skirm ? Zal best te merken zijn in gewicht .
 
  • Leuk
Waarderingen: Robin2k7
Kleine aanpassing


D6C33C5C-729E-4887-9B36-1A44F207E723.jpeg
 
20190518_181309.jpg

Gisteren deze CM.032 binnengekregen van taiwangun. Als het goed zit tijdens een skirm ga ik er nog een houten lichaam voor kopen. Ik heb hem al thuis wat getest, en ik moet zeggen dat ik onder de indruk sta van de grouping en de feel in het algemeen, aangezien hij slechts 120€ was. Met de bijgeleverde 8.4 NiMH batterij schiet hij behoorlijk traag, maar met een 11.1V LiPo was dat meteen opgelost :D
Over het algemeen zeer tevreden met mijn bestelling. Nu wacht ik nog op een M14 mount base van com-bat.
 
Ok, ik ben om. Afgelopen februari tijdens een event helemaal verliefd geworden op rusfed loadouts. Dus hier is het begin van mijn setje! Volledig gebaseerd op de voor jullie welbekende BGZ eenheid. Kan niet wachten tot ik het setje compleet heb en het kan gaan fieldtesten. ;)
 

Bijlagen

  • _20190520_073339.JPG
    _20190520_073339.JPG
    748,1 KB · Weergaven: 420
  • Leuk
Waarderingen: Benniedictus
Ok, ik ben om. Afgelopen februari tijdens een event helemaal verliefd geworden op rusfed loadouts. Dus hier is het begin van mijn setje! Volledig gebaseerd op de voor jullie welbekende BGZ eenheid. Kan niet wachten tot ik het setje compleet heb en het kan gaan fieldtesten.

ons of us, one of us!
 
  • Leuk
Waarderingen: Peter
Duurt nog even hoor (September). Maar zelf alles kunnen regelen (ipv reisbureau) scheelt al een hele hoop.

Verder is ook de ZF4 scope bv voor op m'n G43 binnen.
qBUTdQ2.jpg

"WAUW",dat is een gaaf geweer. :)
Mogen wij daar wat meer van zien en vooral ook weten? :cool:
 
@Peter , goede keus! Al is een gorka wat warm voor in de zomer. Welke replica/vest wil je er bij kopen?

En gooi de gorka nooit maar dan ook nooit in de wasmachine! Vind ie niet leuk en komt ie aardig afgeragt uit.
 
@Peter , goede keus! Al is een gorka wat warm voor in de zomer. Welke replica/vest wil je er bij kopen?

En gooi de gorka nooit maar dan ook nooit in de wasmachine! Vind ie niet leuk en komt ie aardig afgeragt uit.
Van een vriend kan ik voor een zacht prijsje een LCT AKMS overnemen en daar haal ik dan waarschijnlijk een Smersh bij met MOLLE.
Dan ben ik er in grote lijnen denk ik. Zal het tijdelijk met mijn zwarte kisten doen. En als de ICS Makarov uitkomt komt die er nog bij, niet omdat het moet, maar omdat het kan. ;)

Wellicht ga ik later nog eens écht iets kopiëren, maar voorlopig is dit een leuk setje denk ik.
 
Aah oke, wel lekker goedkoop want je hoeft geen CO2 of GG te kopen dan :p