Chestrig of platecarrier

Haha dat was de eerste Airsoft video ooit die ik keek en ik heb hem wel tien keer zitten bekijken xD
Daarna: so hooked :heart:

Aanrader voor alle beginners!
 
Ik ben eerst begonnen met alleen een OPS vest, deze was allround en zag er leuk uit tot deze van ellende uit elkaar viel (iets met veel te vaak spelen denk ik:D). Nu heb ik 3 verschillende vesten voor 3 speelstijlen

Links bovenin is mijn Osprey MK3 vest met inserts (en als ze te zwaar worden heb ik met foam sheets exact passende vulling gemaakt.
Onder mijn vest draag ik dan nog de Arktis molle belt. Deze setup gebruik ik voor de ranger speelstijl. (mid range/close range - DMR/M4 of shotgun)

Rechts bovenin is mijn NL DPM schervenvest, deze heeft ook de kevlar inserts. Dit vest gebruik in voor CQB en close range buiten velden (shotgun of M4)

Rechts onderin is mijn Arktis molle split chest rig. Deze gebruik ik voor m'n sniper loadout.

Elk vest heeft z'n voor- en nadelen, maar voor de speelstijlen waarvoor ik ze gebruik komen ze goed tot hun recht en heb nog geen spijt gehad dat ik 3 verschillende vesten heb gekocht i.p.v. 1 allround.

gear.png
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Dodgy en Robin2k7