Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

Vandaag de Specna Arms SA=E12 EDGE binnen gekregen.

IMG-0718.jpg


Zondag eens testen, een min punt wat ik nu al heb is dat de stock niet goed vast zit er zit een wobble in maar eens kijken of ik dit echt merk tijdens het spelen. Mocht iemand tips hebben voor de wobble eruit te krijgen hoor ik het graag :-D
 
  • Leuk
Waarderingen: Robin2k7
Vandaag de Specna Arms SA=E12 EDGE binnen gekregen.

IMG-0718.jpg


Zondag eens testen, een min punt wat ik nu al heb is dat de stock niet goed vast zit er zit een wobble in maar eens kijken of ik dit echt merk tijdens het spelen. Mocht iemand tips hebben voor de wobble eruit te krijgen hoor ik het graag :-D

Beweegt de hele buis (buffertube) of alleen de stock. Als het de buffertube is dan is het alleen een kwestie van aandraaien (makkelijkste is met een speciale tang, als je naar een skirm gaat is er altijd wel iemand die er zo 1 meeneemt en anders te krijgen op AliExpres voor een paar euro.

Als het echt de stock is, dan helpt de stock eraf halen en weer opzetten weleens
 
Is echt de stock, buffertube zit goed vast. Wil eens gaan proberen aan de binnenkant van de stock tape te plakken en op deze manier hopelijk meer druk op de buffertube te plaatsen zodat deze beter vast zit kijken of het daar eens mee lukt.
 
Vanmiddag bij shogun.nl wat dingetjes besteld, dump pouch, grip bipod etc. Heb het om 13uur besteld en word morgen rond 13uur al bezorgd!!!! Top shogun!!!!
 
Hoi leu,

Na een afwezigheid van een tijdje ivbm een stevige operatie en aardig wat kilos minder. Heb ik weer leuk speelgoed binnen gekregen uit Rusland voor mijn Ratnik VDV kit. Mijn VKBO 4th summer layer. :D Ook ben ik samen met mijn broer naar Duitsland geweest en een leuke nieuwe optiek opgepakt voor mijn AKB-15.

(Ik heb de schouder platen van de body armour er even af gelaten want het was een pain in the arse om de 6sh117 aan te doen (niet op de foto hier) met deze er op.) Helaas is de AKB-15 geen current issue ratnik wapen maargoed.

u9FTlh5.jpg


crcWdQ9.jpg


m3CnByT.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: Robin2k7 en Vladimir
I'm back! Na een hele lange winterslaap weer eens wat nieuws gekocht en de sport weer opgepakt. heb er weer zin in! Nieuwste aanwinst: ICS HERA ARMS CQR met s3 mosfet :D
 

Bijlagen

  • IMG-20190510-WA0003.jpeg
    IMG-20190510-WA0003.jpeg
    714 KB · Weergaven: 362
  • Leuk
Waarderingen: Robin2k7 en Vladimir
Cover in Tsjechische M95 camo + een net voor een PASGT helm
20190512_174038.jpg
 

Bijlagen

  • helma s camo small.jpg
    helma s camo small.jpg
    949,4 KB · Weergaven: 317
  • Leuk
Waarderingen: Akita
Bezig met een nieuw projektje, een A&K spring SVD. Nog aan het wachten op twee low cap magazijnen met dual pouch en tevens het volgende besteld.

PSO richtkijker.
s-l1600.jpg


AK training bajonet.

bay.png
 
  • Leuk
Waarderingen: Pietjepuk123 en Robin2k7
Ik blijf het mooie dingen vinden en je ziet ze inderdaad zelden. Had deze nog liggen en aangezien dankzij de regelwijziging van 1 april ik mijn PSG-1 niet meer in Nederland kan gebruiken (tenzij als DMR) dacht ik dat dit wel een leuk alternatief was voor de Nederlandse velden. Wat voor mij ook een voordeel oplevert is de spangreep. Kans op polsproblemen veel minder dan met een standaard spring bolt action.

Zodra alles erop en erbij is laat ik hem door Graziani upgraden zodat de SVD aan de regels in Nederland voldoet. Scheelt mij knutseltijd en kan ik gelijk effe kijken om een Stechkin side-arm. ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Robin2k7 en Pietjepuk123
king-arms-sbr-black-l.jpg


Deze malse man besteld.
King arms PDW 9mm SBR Shorty Black

Hoop dat deze verzonden kan worden en aankomt, lastig te vinden in europa.
Maar wat een heerlijk gedrocht. Zo lelijk dat hij mooi is.
 
  • Leuk
Waarderingen: Robin2k7
Misschien niet helemaal airsoft gerelateerd maar wel leuk, een paar vakantie souvenirs uit Iran.
Screenshot_20190516-201150__01.jpg
Een lifchik (die had ik al) met Hezbollah poppetje. Of zoals het ze het noemen hezbollahi, de fanatieke regeringsaanhangers in Iran.

Screenshot_20190423-160529__01.jpg

Een Perzisch tapijtje, gemaakt tijdens de iran/irak oorlog zo'n 30 a 40 jaar terug.
 
Staat een hele doos shadowgear voor me klaar bij com-bat airsoft om volgende week vrijdag te kopen.
Dit word mijn nieuwe loadout, en word gelijk zaterdag&zondag gebruikt bij Bunkerhill!
 
  • Leuk
Waarderingen: Robin2k7