Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

airsoft-glock-19x.png


Gisteren mijn Umarex Glock 19X opgehaald. Voelt lekker licht, vooral als je een 1911 bent gewend.
 
Nieuwe chestrig binnen gehad van Tiger Tailor in Frankrijk, de Chestlite 10. Werkelijk meer lightweight kan het niet, hij is misschien 1 millimeter dik!

chestlight-14.jpg
 
Stond lang op de mn lijst maar is nu in mijn bezit.......het dubbelzijdige partizan m pak in zomer/herfst camo. En het mooiste is is dat ik hem onverwachts als cadeautje van mn vrouwtje heb gekregen. Zit als gegoten en ziet er erg fraai uit al zeg ik t zelf. Ook de muts zat dr bij :)
20190413_203031.jpg
 
Mijn "nieuwe loadout", geïnspireerd op 45th VDV, bij elkaar verzameld de afgelopen weken.

i9GfzO5.jpg


Smersh (2008)
Sumrak (2006)
Sumrak boonie
Splav gloves "Force"
AK-74M by E&L
 
  • Leuk
Waarderingen: HLQ en markiemark
Wat heb ik nieuw binnen.....pfff veel te veel volgens de vrouw
Vorig weekend nog ff bij bunker501 geweest...ff 1911 gehaald,afgelopen zaterdag het lang verwachte pakketje uit Oostenrijk mogen ontvangen.
Ssp1 op co2 incl tracer en 2 magazijnen.
 
Afgelopen weekend is mijn Specna Arms Edge binnen gekomen, kon niet wachten dus meteen omgebouwd naar een Block III build. Stock replica was de SA-E01, een standaard M4A1 dus en daarmee ook niet heel bijzonder qua look. De Edge lijn wordt gemaakt door Dytac ipv E&C, maar dat maakt ze niet slechter. Zijn een paar puntjes waar ik minder tevreden over ben, maar wat je qua internals krijgt voor de prijs krijgt is wel tof. Voor de rest is het een beter en steviger QC systeem dan het SAEC en zijn sommige externals wel toffer ook de upper receiver rail is beter gezien mijn red dots hier wel op gaan zonder wobble.

eZZXgpWl.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: Solstice en SooSiaal
Langzaam aan mijn JG g36c aan het klaarmaken, morgen komt (hopelijk) een nieuwe spring binnen aangezien deze ootb 420+ fps schiet :p
 
ik heb ook de ssp1 binnen, schiet wel lekker!
Echter past de ssp1 langs geen kanten in de holster...ik heb hem er proberen in steken en zit vol krassen nu :(:(

Dat is wel een beetje sip. Krasjes op nieuwe replica's zijn niet leuk, maar het moet er een keer van komen uiteindelijk.
Ik had zelf mijn SSP1-holster aan mijn leg panel gemaakt toen ik hem voor het eerst gebruikte maar had dat niet helemaal goed gedaan. Hierdoor kwam hij tijdens een sprint naar een huisje compleet los en landde precies op mijn voet. Daardoor schopte ik hem een meter of 20 door het bos al rollend over de grond en kwam tot stilstand tegen het huisje. Een behoorlijke fail al was hij uiteindelijk wel bij mij bij het huisje, dus wat dat betreft was het een win.
Goed verhaal, lekker kort.

Anyways, ik heb zelf dus ook het originele holster en die zit perfect. Eventueel kun je de jouwe even verwarmen met een föhn en dan met de replica erin hem af laten koelen. Desnoods een stukje (dik) papier erlangs tijdens het afkoelen voor wat extra ruimte.