Even voorstellen

Lazherios

Member
29 apr 2019
6
2
Trophies
2
Hallo allemaal!

Ik ben Leon, 19 jaar, uit het noorden van Nederland. Ik kijk en lees eigenlijk al jaren van alles over airsoft en het lijkt me erg leuk om het op te pakken als hobby.

Ik loop er alleen een beetje tegenaan dat ik geen vrienden of kennissen heb die deze hobby beoefenen en evenementen vaak zuiderlijker plaatsvinden.

Tips zijn in ieder geval altijd welkom!

Groet Leon
 
Welkom :)
Wat mijn ervaring is dat als je het nu en dan doet het minder erg is als je er langer voor moet reizen. Gelukkig zijn er lokaties over heel het land, ook pas net ondekt dat er gewoon elke week een CQB skrim is in mijn stad ;)
Maar snap het totaal, heb ook nog niemand die ik ken binnen deze hobby, misschien komen we elkaar nog eens tegen!
 
Daar zit natuurlijk wel wat in :)
Leuk om te horen in ieder geval en ik hoop dat we elkaar eens gaan zien!
 
Hallo allemaal!

Ik ben Leon, 19 jaar, uit het noorden van Nederland. Ik kijk en lees eigenlijk al jaren van alles over airsoft en het lijkt me erg leuk om het op te pakken als hobby.

Ik loop er alleen een beetje tegenaan dat ik geen vrienden of kennissen heb die deze hobby beoefenen en evenementen vaak zuiderlijker plaatsvinden.

Tips zijn in ieder geval altijd welkom!

Groet Leon

welkom waar uit het noorden kom je vandaan?
 
Welkom!

Het geluk is dat de sport redelijk open is. waar door je snel nieuwe mensen leert kennen!
 
Welkom hier! Ik las dat je uit Appelscha komt? das ook redelijk in de buurt voor mij. Ik kom namelijk uit Zuidlaren.