Nieuwe speler in Twente

Katth

Member
2 apr 2019
9
6
Trophies
2
Hoi allemaal,

Nieuwe speler in Twente. Heb onlangs voor de 3e keer een skirm meegedaan in Daarle (1e keer daar) en eindelijk de knoop doorgehakt zelf mijn eigen spullen aan te schaffen.

Ik heb een airsoft apparaat inmiddels gekocht inc. mags en sling, maar nu nog op zoek naar een goede outfit. Iemand tips?
 
Welkom :)
Waar ergens uit Twente kom je? Zelf ook een Twentenaar ;)
 
welkom op het forum! Mijn advies is om eerst te bepalen wat je mooi vind en hoeveel je wilt uitgeven. We kunnen je dan beter adviseren qua kleding.
 
welkom op het forum! Mijn advies is om eerst te bepalen wat je mooi vind en hoeveel je wilt uitgeven. We kunnen je dan beter adviseren qua kleding.

Wat ik mooi vind... Er is zoveel keus! Gewoon doorsnee camo. Budget is ruim, maar ik gok dat je met een Euro of 200-250 redelijk outfit moet hebben als je het hebt over een camo broek, shirt, plate carrier en eventueel een hoofddeksel/helm.
 
Welkom! Altied mooi n noaber te zien, kom ook weg uit Enschede.
Daarle is veld mooi dichtbij, mooi om te beginnen.

Kwa uitrusting zou ik eerst kijken wat je wilt en fijn vind. En niet gelijk een plate carrier te kopen van €200. Als je t niks vind of je interesse veranderd dan kun je t weer verkopen. Ik zou aanraden eerst gewoon een camo broek en jas te kopen.
Maar eerst een goede replica, als je beetje technisch bent zelf upgraden. Hier heb je veel langer plezier van.