Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

Tmm4POQ.jpg


toch maar voor de gewone Acetech Lighter gegaan ipv de lighter s met 14mm inwendige draad. het geduld was op en bij nader inzien vind ik dit ook mooier!
 
Geduld waarvoor? Je kunt ze direct bij acetech zelf bestellen. Heb ik gisteravond nog gedaan.
 
Misschien hadden ze geluk, maar 2 maten van me hebben het al gedaan en hoefden geen invoer te betalen.
 
  • Leuk
Waarderingen: sherlockzor
NABV pasje vorige week binnen gekregen, en vandaag mijn eerste replica binnen gekregen. Ik ga rustig aan (jaa ja) beginnen, dus mijn collectie met de wat goedkopere varianten opbouwen :p.
Dus ik ben voor een Well 191b (m1911) ggb gegaan. Voelt goed aan, zit lekker wat gewicht in.
15529218919102956785018k6n.jpg
 
Gebruikte mijn PSG-1 met 2 sec delay inderdaad als sniper. Door de nieuwe regels is alleen bolt action nog toegestaan als sniper per 1 april. Aangezien ik vaak aan specifieke sniper skirms meedoe kan ik dus weer opnieuw een nieuwe buks samenstellen. Juist door de regels dat de PSG-1 nu onder de DMR-klasse valt, raak ik range kwijt waardoor ik niet meer kan meedraaien bij dit soort specifieke skirms.

Vind persoonlijk die hele regeling kolder en niet doordacht. Voorbeeld: mijn spring SVD mag als sniper worden gezien maar eenzelfde AEG SVD valt weer onder DMR.
Same here ares sr25
 
Bij com-bat airsoft in geldermalsen een andere Nuprol koffer gekocht...
En bij de bouwmarkt 2 lage noppen foam gekocht die ik nu in de koffer heb gelegd.
Op de onderste laag heb ik alle magazijnen liggen en op de 2de lag heb ik de replica's liggen
PUQhISo.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: Akita en RG.
NABV pasje vorige week binnen gekregen, en vandaag mijn eerste replica binnen gekregen. Ik ga rustig aan (jaa ja) beginnen, dus mijn collectie met de wat goedkopere varianten opbouwen :p.
Dus ik ben voor een Well 191b (m1911) ggb gegaan. Voelt goed aan, zit lekker wat gewicht in.
15529218919102956785018k6n.jpg

Leuke pistolen van Well maar let wel op je iron sight aan de achterkant.
Bij die van mij vloog na enkele schoten alles los van de iron sight en kreeg ik een onderdelen douche in mijn gezicht.
Het zal je nog verbazen met hoeveel onderdelen die achterste iron sight vast zit.
Nou ja,vast. o_O
 
  • Leuk
Waarderingen: QuickFix en M14shooter
Ik zat al een tijd te speuren naar een GBBR, en zag toen dat VFC net een verbeterde versie van een van hun klassiekers op de markt heeft gebracht. Ik heb niet lang hoeven denken, en heb hem gelijk besteld bij Redwolf, 3 dagen later kwam hij aan in Nederland. Eeeeennn.....ligt inmiddels al 4 dagen bij de Douane.:(

De VFC MP5 SD3 V2 GBBR met 4 extra magazijnen. In mijn ogen een must-have voor ieder die helemaal weg was van Call of Duty 4: Modern Warfare! (En in mijn geval ook Far Cry 2:p)

Alleen even kijken hoe ik hem ga downgraden, op Green Gas schiet hij ruim 400 fps. :confused:

VF2-LMP5SD3-BK02-1L.jpg
 
Ik zat al een tijd te speuren naar een GBBR, en zag toen dat VFC net een verbeterde versie van een van hun klassiekers op de markt heeft gebracht. Ik heb niet lang hoeven denken, en heb hem gelijk besteld bij Redwolf, 3 dagen later kwam hij aan in Nederland. Eeeeennn.....ligt inmiddels al 4 dagen bij de Douane.:(

De VFC MP5 SD3 V2 GBBR met 4 extra magazijnen. In mijn ogen een must-have voor ieder die helemaal weg was van Call of Duty 4: Modern Warfare! (En in mijn geval ook Far Cry 2:p)

Alleen even kijken hoe ik hem ga downgraden, op Green Gas schiet hij ruim 400 fps. :confused:

Bekijk bijlage 2320
Denk dat ze nog aan het uitrekenen zijn hoeveel invoerkosten ze je moeten laten betalen
 
Ik zat al een tijd te speuren naar een GBBR, en zag toen dat VFC net een verbeterde versie van een van hun klassiekers op de markt heeft gebracht. Ik heb niet lang hoeven denken, en heb hem gelijk besteld bij Redwolf, 3 dagen later kwam hij aan in Nederland. Eeeeennn.....ligt inmiddels al 4 dagen bij de Douane.:(

De VFC MP5 SD3 V2 GBBR met 4 extra magazijnen. In mijn ogen een must-have voor ieder die helemaal weg was van Call of Duty 4: Modern Warfare! (En in mijn geval ook Far Cry 2:p)

Alleen even kijken hoe ik hem ga downgraden, op Green Gas schiet hij ruim 400 fps. :confused:

Bekijk bijlage 2320

voor KWA bestaan er andere bolt groepen, maar ik denk dat je het makkelijkste verstelbare release valves gaat vinden (NPAS ofzoeits noemt dat).

Of je mags HPA tappen en dan kan je doen wat je wil met je fps, moet je wel met de slang dealen...
 
Met gbbr's zonder npas zijn er verschillende dingen die je kunt doen, bv ander gas gebruiken of een kortere inner barrel.
 
Ik zat al een tijd te speuren naar een GBBR, en zag toen dat VFC net een verbeterde versie van een van hun klassiekers op de markt heeft gebracht. Ik heb niet lang hoeven denken, en heb hem gelijk besteld bij Redwolf, 3 dagen later kwam hij aan in Nederland. Eeeeennn.....ligt inmiddels al 4 dagen bij de Douane.:(

De VFC MP5 SD3 V2 GBBR met 4 extra magazijnen. In mijn ogen een must-have voor ieder die helemaal weg was van Call of Duty 4: Modern Warfare! (En in mijn geval ook Far Cry 2:p)

Alleen even kijken hoe ik hem ga downgraden, op Green Gas schiet hij ruim 400 fps. :confused:

Bekijk bijlage 2320
Een NPAS is niet aan te raden als in de nozzle van je replica FG-airsoft Low Flow disks passen. Deze zijn veel stabieler qua fps, alleen kan je je fps niet aanpassen dmv een sleuteltje.
 
Hierbij fotootje van mijn back up replica( G&G GC16 Wild Hog) vandaag de red dot er op geschroefd en is ie zo goed als af , morgen nog even de sight afstellen , vorige week schoot ie al met gemak 50 meter dus dat gaat goed komen .

bi6z18k137iq4.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  • Leuk
Waarderingen: RG., Bats en Roy Pie
Een NPAS is niet aan te raden als in de nozzle van je replica FG-airsoft Low Flow disks passen. Deze zijn veel stabieler qua fps, alleen kan je je fps niet aanpassen dmv een sleuteltje.

Ik heb zitten kijken voor het aanpassen van VFC MP5 GBBRs maar kan helaas erg weinig vinden. Ik ga maar eens FG airsoft een mailtje sturen kijken of zij een oplossing hebben.
 
  • Leuk
Waarderingen: theaxewars