Wild-Mountain kapt ermee

Erg jammer. Dit was een van de betere skirm plekken. Balen dat ze het pad gaan bewandelen wat ik juist niet zoek in de airsoft sport.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Crix en Jan
Hetzelfde probleem als sub air in de paintball scene , ook een stlle dood gestorven .
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Dit is hun Speedqb hal. Dit doet echt pijn in mijn skirm hart.. Van een van de mooiste buitenvelden naar zo’n inspiratieloze hal... :confused:
 

Bijlagen

  • A25FE251-337C-4C99-8613-487149B62D64.jpeg
    A25FE251-337C-4C99-8613-487149B62D64.jpeg
    249,5 KB · Weergaven: 454
  • Leuk
Waarderingen: Crix en QuickFix
Als ze nu die zwarte obstakels uit de weg halen, dan kunnen ze een bowlingbaan beginnen. :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Crix
Ik snap oprecht niet dat als je zo veld had, elk weekend vol zit, je ermee stopt en zo inspiratieloos cqb veld maakt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Crix
Ik snap oprecht niet
Het is vaak een puur commerciële keuze, waar weinig passie en hartstocht bij komt kijken.
Een bedrijf ziet de cijfers teruglopen of verwacht betere cijfers te krijgen bij het aanpassen van de formule.

Het kan best zijn dat een veld elk weekend vol zit, maar wat is onder de streep de financiële winst (dus na aftrek van alle kosten)?
Ik kan me voorstellen dat een leeg zaaltje meer geld oplevert, dan een veld dat onderhoud en personeel nodig heeft.
 
  • Leuk
Waarderingen: ChaosD
Blijf het zeggen , ik maak echt de vergelijking met paintball , ineens ging iedereen sub air velden bouwen van mooie woodland locaties naar korfbal veldjes met opblaasdildo's daarnaast iedereen gekleed in fel uitziende motor/rugbykleding. :confused::confused:

Resultaat na verloop van tijd waren er nog nauwelijks woodland locaties waardoor het merendeel van de spelers het voor gezien hielden .

Je kreeg een vreemde combinatie van woodlandspelers en sub air (profs) die zich ver verheven voelde boven de rest , uitzonderingen daargelaten .

Men zou er van geleerd moeten hebben zou je zeggen .o_O
 
  • Leuk
Waarderingen: ChaosD
Nah ik denk nu dat een orga zich op speedsoft heeft gericht. (En daarbij een mooie ruimte voor speedsofters mogelijk maakt zonder de milsim/arcade spelers in de weg te zitten.)
Niet ineens alle woodland velden zullen verdwijnen. Kijk maar naar het buitenland waar al langer word geairsoft een groot merendeel speelt zich nog steeds outdoor af.
Ik vind het ook niet terecht om het inspiratie loos te noemen.
Ik denk dat ze een mooi speedsoft veld hebben neergezet en daarmee ook in de behoefte voor speedsofter heeft voorzien.

Je kan het bijvoorbeeld ook zo zien : Ze hebben helaas wild Mountain opgeofferd om ons te verlossen van speedsofters die de reguliere skirms voor ons (niet speedsofters) aan het verkloten waren.
 
Ik had hier net een halve boek geschreven maar bedacht me toen: laat zijn, maakt toch niet uit.


Mijn gevoel:
From hero to zero

Als je ooit de kans hebt, sla zeker eens een praatje met Bert. Of SpeedQB (en in de toekomst RealStrike wat nog iets anders is) je wat is of niet, deze man heeft passie voor de hobby/sport. Of het gaat lukken valt inderdaad nog af te wachten natuurlijk. We zien wel.
 
  • Leuk
Waarderingen: ChaosD
Moet eerlijk zijn dat ik het aardig treurig vindt, hoe hier wordt gereageerd op een tak binnen de airsoft die er al veel langer is maar nu hun eigen locatie krijgt. De orga achter Wild Mountain kiest blijkbaar waar hun passie ligt, SpeedQB (kan je het niet mee eens vinden of zonde, prima). De arena's die daarbij horen zijn nou niet heel enerverend, maar om op basis van een plaatje het hele principe af te schieten is ook wel heel zwak. Als je het niks vind moet je juist blij zijn dat de speedqb spelers je nu ook niet meer lastig vallen op de normale skirms en als je niet vies bent van wat extra lichaamsbeweging dan is het misschien iig een aanrader om het minstens een keer te proberen. Men haat altijd op keyboardwarriors, maar het wordt hier net zo erg gedaan en dan ook nog eens zonder enkele ervaring te hebben met een dagje SpeedQB.

Naar mijn mening heb ik veel momenten op een skirm dat ik dit veel liever speel of iig liever CQB, zeker wanneer er altijd langzaam een stalemate vormt en iedereen te bang is om te pushen omdat ze dan gemakkelijk geraakt worden. Hier heb je iig constant een actief spelletje en meestal is het gehalte fair play beter.
 
Zal best , je mag het treurig vinden , maar goed ieder zijn ding natuurlijk .

Bij mij komen er wat deja vu ,s tevoorschijn .
 
Nee tis goed zo voor ik weer op wat tenen trap , ik vind het niks maar een ander weer wel , laten we het daar op houden . ;)
 
ATCX is druk bezig aan (wat er uit ziet als) een mooie buiten locatie in Veldhoven: https://www.facebook.com/atcxexperience/ (Post van 28 maart).
Slimme timing zo n.a.v. dit bericht over Wild Mountain.

deze locatie is al eerder open geweest (circa 2 jaar geleden denk ik). het veld kon lange tijd niet bespeeld worden (waarom weet ik niet precies)
dus deze wordt (eindelijk) weer heropend.
leuke locatie en ideaal gelegen voor de spelers uit eindhoven ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Goovscoov