Sho-Gun, Amsterdam / Beverwijkse bazaar.

Ook mijn ervaring met Shogun is positief te noemen, eerste keer alleen voor informatie gekomen en de verkoper nam alle tijd om mij het uit te leggen.
Gisteren weer geweest en ook nu met dezelfde verkoper ( ook airsofter trouwens ) een positieve ervaring gehad. Ik kom er zeker weer terug!
 
Afgelopen donderdag avond wat besteld online, vrijdag bericht gekregen dat het gecontroleerd, verpakt en verzonden was.
Vandaag in goede orde binnen gekregen.
Ging om 2x een service kit voor Umarex Glock mags en hun waren de enige waar ik ze zo op voorraad kon vinden en die er tevens meer als 1 hadden.
Voor mij dus een positieve ervaring.

Mvg Roy
 
  • Leuk
Waarderingen: Robin2k7
Afgelopen maandag een chrono en bb besteld. Levering was dinsdagmiddag.
1e bestelling voor mij positief, goed verpakt.
 
Ik vandaag voor de 1e keer besteld bij shogun. Morgen krijg ik alles al binnen. Erg snel! Top!
 
Aantal keer in de winkel in wormerveer geweest. Mooie winkel met veel assortiment en je wordt netjes geholpen. Geen negatieve ervaringen.
 
Aantal keer in de winkel in wormerveer geweest. Mooie winkel met veel assortiment en je wordt netjes geholpen. Geen negatieve ervaringen.

En speciaal daarvoor heb je een account aangemaakt om je hier vervolgens niet meer te laten zien en/of je ff voor te stellen....

Naja goed, laten we er vanuit gaan dat ze je als (potentiële) klant inderdaad netjes helpen als je de moeite neemt om een winkel te bezoeken :)
 
wederom positief, mijn acetech 6000 haperde anderhalve maand na aankoop. Mail gestuurd met mijn klacht en die werd gelijk opgepakt. chrono kon retour.
Chrono maar even langs gebracht en drie weken later lag er een nieuwe bij me op de deurmat.

positief zeker dus.
 
  • Leuk
Waarderingen: Toothpick
Bij Sho-Gun wormerveer geweest leuk winkeltje , Glock 17 Co2 gekocht met paddleholster (gratis erbij ivm actie)

Toch kleine voorkeur ontwikkeld na bijna 4 jaar airsoft voor co2 (sidearm)

Schiet geweldig en beter nog schiet op warme dagen 340/350 fps , veel co2 apparaten schieten te hard deze dus niet .


Robin
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  • Leuk
Waarderingen: Roy Pie en Bats
Ik was gister op de bazaar in Beverwijk. Was al van plan een l96 te kopen. Maar omdat ik beginnende was adviseerde de verkoper mij een armalite m15.
Leuke replica, maar jammer dat ie nu al niet meer werkt. Ze hebben de klacht opgenomen en de replica is retour gegaan.
Ben benieuwd.
Behulpzame mensen!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Had hier me eerste replica gekocht, voornamelijk omdat ik de replica even in me handen wilde hebben, er staan overal bordjes "niet aanraken en vraag een medewerker" maar iedereen rukt alles van de muur af om even vast te houden, maar ze doen er niet moeilijk over.

Ook op de webshop besteld had snel een extra batterij nodig. Ze zijn net als meeste Nederlandse shops wat aan de dure kant, maar omdat ze een fysieke winkel hebben en aardig dichtbij zitten vanaf mijn woonplaats is dit toch een winkel waar ik vaker browse online en als ik in de buurt ben even rondkijk en dingen van de muur ruk.

Gaat over locatie Wormerveer
 
  • Leuk
Waarderingen: QuickFix