Scopes uit china/ali

Levertijd maakt niet uit. Neem aan dat dat huidige ding het wel een maand vol houdt.
Als het al binnen een maand sneuvelt, wordt het een dure hobby puur qua kijkers. :)

Maar duidelijk qua uitleg van Aliexpres en levertijden. Is de eerste keer dat ik er wat bestel.
Er stond nog wel steeds een item in de cart van 5 jaar geleden, (een beamerscherm), dus ze houden je cart mooi bij. :eek:
 
Het scheelt vaak op Ali ook een hoop als je voor precies hetzelfde product een beetje rond kijkt bij concurrenten. Soms is een product bijvoorbeeld 15 cent duurder maar kun je dan wel kiezen voor een andere shipping methode. Regelmatig maakt dat het verschil tussen 25-38 dagen of 7-15 dagen shipping. Vind ik de 15 cent toch vaak wel waard!

Ben best ongeduldig ja :p
 
De prijs is ook al een aardige indicatie of iets snel of niet wordt geleverd.

Als bijna alle aanbieders op Ali iets aanbieden voor €10 en er is een die exact datzelfde product voor maar €7,50 verkoopt, dan kun je er van uitgaan dat de verzending ook langer duurt.
Doorgaans zeggen deze dan wel twee dagen later dat het pakketje verzonden is, maar meestal is dit niet zo (maar doen ze dat om aan de voorwaarden van AliExpress te voldoen) en wachten ze tot ze weer een lading bestellingen binnen hebben.
Hoe meer pakketjes zij per keer aanbieden, des te goedkoper de verzendkosten voor ze is.
 
ik had al eens begrepen dat ze vanuit de chinese overheid de verkopers sponsoren met de gratis verzending om zo de economie een boost te geven.
 
Dan kan ik met die ene dure en die 2 goedkope dus wel een jaartje of 12 vooruit. (Mijn geluk kennende niet)
Ik denk dat er tijdens cqb 1 red dot per keer kapot geschoten wordt, dus als je er 2 hebt kun je er 2 skirms mee vooruit.
 
Valt best wel mee.
Wij met 3 personen airsoftén elk +\-5,5 jaar.
1 skirm, 2 scopes kapot en 1 beschadigd.
Was gewoon domme pech.
Daarna hooguit nog 2 kapot gegaan.
16,5 jaar gedeeld door de 5 kapotte scopes = gemiddeld een nieuwe scope elke 3 tot 4 jaar

En ik speel inverhouding meer en fanatieker CQB, dan Woodland.
 
Ik heb m'n kiekers via Wish. is vergelijkbaar met Aliexpress en bevalt tot nu toe ook prima. scheelt aardig wat pegels.
 
Reflex sights zijn trouwens binnen na 2 weken.

Ze zijn van goede kwaliteit. Kan geen verschil (letterlijk 0,0 verschil) zien met de € 65,00 variant die ik in de winkel heb gehaald. Alleen even in het veld kijken of ze stabiel blijven qua afstellingen.

Maar tot nu toe erg tevreden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Basura Nephilim
Zijn er mensen die ervaring hebben met deze scope? Ik heb nu niet per se een nieuwe nodig maar kwam deze laatst tegen. Vind hem er best wel gaaf uit zien. Daarnaast lijkt hij best hoog, iets wat ook niet onbelangrijk is voor ons airsofters.
 

Bijlagen

  • Schermafbeelding 2019-03-11 om 17.06.20.png
    Schermafbeelding 2019-03-11 om 17.06.20.png
    702,6 KB · Weergaven: 328
Tegenwoordig haal ik mijn reddots en scopes bij Wish. :cool:
Verrassend goede kwaliteit als je de prijs erbij in ogenschouw houd.
Voor een reddot die een bb mag opvangen maar €10,- kwijt zijn,meestal zelfs nog inclusief verzendkosten,ga ik t wel weten.
Ik heb nu 2 reddots daarvandaan,1tje van dus €10,- en 1 micro dot. Die laatste was €21,- Inc.verzendkosten. Maar een prima dingetje die geweldig staat op mijn G36 en ook op mijn shottie.
Het enige nadeel; levertijd. o_O
Maar meestal is het binnen een maand aan de deur.
Scopes vanaf €7,- Inc.verzendkosten.
Dan heb je wel een minimalistische 4 X 20 scope.
Maar voor een slordige 11 euro meer heb je al een echt knappe scope.
Kijk er gerust eens rond.
En verbaas je over de belachelijk lage prijzen. :)