Hallo! Ook nieuw hier!

Nibashe

Member
18 feb 2019
10
6
Trophies
2
Hoi!

Eindelijk na langer dan 4 weken te moeten wachten op mijn VOG heb ik nu ook mijn NABV pas binnen en gisteren mijn eerste replica mogen ophalen (Socom 1911 punisher) en mijn "Grote replica" is onderweg. (Specna Arms E09 -Edge). Ken al wat mensen die met de sport bezig zijn en heb dus ook enorm veel zin om binnenkort mijn eerste skirm in Nederland mee te maken.

Ben 37 jaar, woon in Groningen. Heb al eerder in Engeland aan airsoft gedaan, echter is dit al jaren geleden. Kan dus ook niet wachten totdat ik eindelijk weer los kan!

See you!
 
Welkom op het forum! Dat is een moedige keuze voor een replica waarvan eigenlijk nog geen reviews beschikbaar zijn. Ik denk dat je er echter totaal geen spijt van zult krijgen. Specna arms innoveert misschien niet met de meest flashy dingen, maar ze integreren wel steeds meer upgrades die velen toch al zouden doen aan hun replica die ook zeer handig zijn voor beginners. Plus voor zeer scherpe prijzen. Ik hoor heel graag wat je ervaringen ermee zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nibashe
Welkom op het forum! Dat is een moedige keuze voor een replica waarvan eigenlijk nog geen reviews beschikbaar zijn. Ik denk dat je er echter totaal geen spijt van zult krijgen. Specna arms innoveert misschien niet met de meest flashy dingen, maar ze integreren wel steeds meer upgrades die velen toch al zouden doen aan hun replica die ook zeer handig zijn voor beginners. Plus voor zeer scherpe prijzen. Ik hoor heel graag wat je ervaringen ermee zijn.

Ik heb hem gisteren mogen ontvangen. Er werd niet eens gevraagd naar een NABV pas of iets dergelijks, waarschijnlijk zijn bezorgdiensten niet helemaal op de hoogte.

Anways, out of the box schiet hij echt geweldig. Helaas had ik een batterij die simpelweg te groot was en heb de butterfly versie van die batterij gekocht. Ligt erg lekker in de handen en is niet te zwaar. Rammelt verder ook niet, alles sluit goed aan op elkaar. Met 1 spring schiet hij ongeveer 377 fps, met de andere 310. Makkelijk te vervangen, fijne mosfet en het geluid is ook best lekker! Prima replica om mee te beginnen en hier op uit te breiden/modden.

Foto's volgen nog, hele dag al druk op m'n werk en zit hier helaas nog tot 10 uur.
 
https://ibb.co/pWBCjjW

https://ibb.co/JvRsjHd

Hier 2 links naar wat ik nu hier heb liggen, enorm blij mee. Het enige waar ik moeite mee heb (en dat is misschien omdat ik hier nog nieuw mee ben) is dat ik de bedrading van de batterij niet goed weg kan werken in de stock.. maar dat komt wel goed.. krijg het allemaal wel weg maar de kabels waar de mosfet mee verbonden zijn, zijn niet te buigen en daardoor is het soms moeilijk om de stock weer helemaal terug te brengen naar de kortste stand..
 

Bijlagen

  • IMG_1354.jpg
    IMG_1354.jpg
    668,1 KB · Weergaven: 410