hoe berg jij je replica's op

bij mij in een hard case onder mijn bed (dicht bed)
(bed moet eerst omhoog dan moet je die koffer eruit halen, past net dus gaat nog niet makkelijk)
Dan moet mijn koffer nog open voordat die voorhanden is.
Ik denk dat de meeste kasten sneller te openen zijn en te pakken zijn als mijn replica.
Ik vind het voldoende dus ik vind het goed :)

Als ik zie hoeveel regels van de NABV gebroken/geschonden worden op willekeuringe skrims dan zal mijn kleine eigen interpertatie van opbergen wel goed komen :)
Ik kijk wel uit met 2 kids en vrouw thuis
 
In een verbouwde Archiefkast. Daar kan ik het in hangen, leggen in lades en mn gear kwijt. Wil hier best een project topic starten en foto's plaatsen. Alleen zijn de lades nog niet voorzien van een bodemplaat + schuim voor Replica's.

DSC-0023.jpg


Zo heb ik het dus momenteel.
 
Laatst bewerkt:
Heb een ladekast getekend en gemaakt waar ik alles in bewaar. In het rechter deurtje zit een slotje en vanuit die ruimte zitten er pinnen die in de lades steken zodat die alleen open kunnen als je een sleutel hebt. De lades heb ik ingelegd met foam en uitgesneden.
Foto's zijn wat ouder, inmiddels liggen er al meer replica's in en moet ik nodig weer aan het snijden ;)

Het idee:
uBapTsk.png


De uitwerking:
4g7RzRt.jpg


YSCM7qP.jpg


KMv1zLI.jpg



D1QgtJV.jpg
 
Laatst bewerkt:
Heb de hobbykamer van mijn vrouw (afgepakt) verbouwd,want wij zijn met 3 personen thuis die airsoften...werkbank erin 3 stellingkasten,en de deur kan op slot van de kamer. Scheeld zij kan er niet meer in,dus wij houden hem schoon
 
Terug
Bovenaan