Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

Maar ben nu even klaar met geld gooien naar AA's en uitrusting. Secondary wacht ik ook nog even mee.

Dit is het gene wat de groter meerderheid van de airsoft community zichzelf elke keer probeert wijs te maken :D Wacht maar tot je een skirm speelt en weer in de auto terug zit, de meeste zijn dan alweer aan het bedenken wat ze 'nodig hebben' ;) Heerlijk toch zo'n hobby
 
Ik geloof het!

Heb ook al men volgende primary (nadat ik een secondary heb gekozen) voor erbij OOK AL uitgezocht, maar dan is het klaar!
(Dat maak ik me nu nog wijs.)

Mijn vriendin was blij toen ik weer een hobby opnam. Maar als ze ziet wat er nu steeds aan pakketjes binnenkomt, kijkt ze me soms weleens vragend aan of ik niet weer gelijk doorsla. :D Maar heb het al vaker gezegd, ik moet eerst maar eens een paar skirms hebben gespeeld.
 
  • Leuk
Waarderingen: victor
Ik probeer mezelf ook wijs te maken dat ik dit jaar alleen de VFC MP7 zou kopen, maar nu wil ik eigenlijk ook de tm ngrs mk18 wel al D:. Iig eerst een paar verkopen voordat ik iets nieuws haal.
 
Ik probeer mezelf ook wijs te maken dat ik dit jaar alleen de VFC MP7 zou kopen, maar nu wil ik eigenlijk ook de tm ngrs mk18 wel al D:. Iig eerst een paar verkopen voordat ik iets nieuws haal.
Met een beetje pech komt de mp7 pas volgend jaar (kun je jezelf ook wijsmaken) . ;)
 
Ik heb mijn nabv pas nog nieteens binnen en mn vriendin is al bang of ik niet ga doorslaan qua kosten, dat belooft nog wat :p
 
44108616_1678708568907655_5610567683444572160_n.jpg
 
Maar on a serious note. Net weer een nieuw speeltje besteld.

Products2851-1200x800-215730.jpg


A&K Dragunov spring SVD. Dankzij de nieuwe regels van de NABV per 1 april kan ik mijn PSG-1 alleen nog als DMR gebruiken dus dit alternatief voor backup geregeld.
 
A&K Dragunov spring SVD. Dankzij de nieuwe regels van de NABV per 1 april kan ik mijn PSG-1 alleen nog als DMR gebruiken dus dit alternatief voor backup geregeld.

Wut? Zover ik inzie kan je niet opeens een replica niet meer mogen gebruiken als Assault per 1 april, waar hij dat eerst wel mocht.
 
Wut? Zover ik inzie kan je niet opeens een replica niet meer mogen gebruiken als Assault per 1 april, waar hij dat eerst wel mocht.

Nee hij gebruikte zijn PSG als sniper, maar omdat het een elektrische versie is (geen werkende bolt) valt die PSG nu onder de assault of DMR. (Wat zonde is want die PSG van Akita ziet er in ander topic echt mega mooi uit)
 
Nee hij gebruikte zijn PSG als sniper, maar omdat het een elektrische versie is (geen werkende bolt) valt die PSG nu onder de assault of DMR. (Wat zonde is want die PSG van Akita ziet er in ander topic echt mega mooi uit)

DMR of sniper het scheelt je 0.6 joule en je hoeft geen delay meer, ik snap niet zo goed wat er negatief is behalve dat je wat meer moet bewegen, daarbij zal die 0.6 joule ook relatief een kleiner verschil zijn dan voorheen door de sterke joulecreep van snipers. In principe was het überhaupt al aardig bijzonder dat voorheen semi auto rifles gewoon 500 FPS mochten met een delay, terwijl vele heel erg moeite hadden met de opeens ook grotere MED.

Anyway ook wat on topic nog:

Vandaag me geiselle SMR kopie binnen gekregen :D
Lw3QqDC.jpg
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Jelle
@Rebelattack
Toffe rail! Toevallig heb ik ook een zwarte SMR rail gekocht paar dagen geleden, waar heb jij hem vandaan (HAO toevallig?). Opeens kwamen ze weer tevoorschijn op Aliexpress dus ik heb de mijne daar vandaan, past ie beetje op jouw replica?
 
@Rebelattack
Toffe rail! Toevallig heb ik ook een zwarte SMR rail gekocht paar dagen geleden, waar heb jij hem vandaan (HAO toevallig?). Opeens kwamen ze weer tevoorschijn op Aliexpress dus ik heb de mijne daar vandaan, past ie beetje op jouw replica?

Hehe dit is alleen de brons kleurige, maar de foto helpt niet (mijn fotografeer skills suck D). Dit is ook een Ali kopie, zag hem voorbij komen en dacht yes must have. Ik kan hem nog niet passen, want de replica (een specna HK416) heeft me gefaald en is bij de eerste skirm kuren gaan vertonen op de externe onderdelen, charging handle spring uitgerekt, charging handle onderdeel die de dust cover los maakt gebroken en nog wat dingen.