Voorstel nieuwe airsoft marktplaats

Als webdeveloper doe ik veel met PHP (inclusief frameworks als Laravel en Symfony) en JavaScript/TypeScript (inclusief frameworks als Angular en Vue). Persoonlijk niet heel erg fan van systemen als Wordpress/Joomla, maar als er nog hulp nodig is zou ik best een poging willen wagen om jullie mee te helpen.
pm me je nr met je naam voeg ik je toe aan de groep
 
Zou het eventueel mogelijk zijn om ook een subcategorie België of hoe je het ook wil noemen toe te voegen aan de site. Het is namelijk zeer moeilijk een goede site/forum te vinden in België waar je je replica's op te koop kan zetten. Er zijn ook wel een aantal Belgen (zoals mij) op dit forum die vaak heel mooie koopjes zien maar dan is bv enkel afhalen wel een afknapper.

Vriendelijke groet

Alex / theaxewars
 
Zou het eventueel mogelijk zijn om ook een subcategorie België of hoe je het ook wil noemen toe te voegen aan de site. Het is namelijk zeer moeilijk een goede site/forum te vinden in België waar je je replica's op te koop kan zetten. Er zijn ook wel een aantal Belgen (zoals mij) op dit forum die vaak heel mooie koopjes zien maar dan is bv enkel afhalen wel een afknapper.

Vriendelijke groet

Alex / theaxewars

Fase 1 is nederland Fase 2 is belgie maar eerst moet fase 1 klaar zijn
 
Laatst bewerkt:
Kortom Alex, we gaan er zeker naar kijken en willen het graag doen, maar voor de eerste lancering houden we het op alleen Nederland.
 
  • Leuk
Waarderingen: Martin friesland
Misschien een hele rare vraag, maar zijn er geen regels omtrent het faciliteren van handel in replica's?
 
Enkel afhalen heeft volgens mij met de belgische wet te maken. Kijk daar goed naar! Ik weet niet welke regels je daar hebt :)

In België mag je een replica op bij een belgische Airsoftwinkel kopen, maar dan moet je hem nog altijd gaan halen in de winkel zelf. Een replica mag met andere woorden niet verzonden worden vanuit België, maar je mag wel vanuit het buitenland importeren. En met het enkel afhalen had ik het over de koopjes op dit forum, vanuit België naar Noord-Nederland is soms wat lang rijden voor een tweedehands replica :).
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Kijk hier worden mensen blij van. Als beginner was ik altijd opzoek naar goede tweedehands markten maar er was niet duidelijk een overheerser!
Ik hoop dat jullie dat wel kunnen worden binnen de airsoft!

En tease af en toe een leuke update ;)!
 
Kijk hier worden mensen blij van. Als beginner was ik altijd opzoek naar goede tweedehands markten maar er was niet duidelijk een overheerser!
Ik hoop dat jullie dat wel kunnen worden binnen de airsoft!

En tease af en toe een leuke update ;)!
we doen ons best hoe meer mensen hoe beter
 
Hey Mannen! Weet niet hoe het nu precies vordert met jullie marktplaats, maar inmiddels heb ik een maatwerk airsoft marktplaats gemaakt genaamd www.airsoftbazaar.nl! Misschien werkt deze voor jullie :)

Tips en suggesties zijn overigens heel erg welkom!
 
  • Leuk
Waarderingen: Toothpick
heb deze site al regelmatig bekeken, alleen reageert het heel traag of ligt dat aan mij?
 
Ik ervaar eigenlijk het tegenovergestelde. Airsoftbazaar werkt voor mij best wel vlot, terwijl Airsofttradecenter langzaam reageert en het doorladen van advertenties niet functioneert.
 
we doen ons best hoe meer mensen hoe beter
Kan eventueel ook wel meekijken / code reviewen. Gezien de tijd die ik vrij heb denk ik niet dat ik meer dan een sporadische PR kan bijdragen, maar af en toe is het prima en voor een goed doel.

PHP houd ik niet meer zo van, maar JS / devops aspecten weer wel. Er zal vast ook wel wat hosting zijn, maar zo niet, kan ik via-via waarschijnlijk wel wat leuks regelen. Ruimte op m'n eigen servers heb ik niet momenteel, en daarnaast weet ik ook niet of 1000/1000 (WAN & Storage) met 4GB hiervoor genoeg zou zijn het moment dat het wel los gaat.