hoe zien jullie eruit?

nee. Het masker zit met 2 druk clipjes vast aan mijn headset. 1tje op de oorschelp, de andere aan 1 vd elastieken banden van de headset. Voordeel hiervan is dat je makkelijk 1 kant los klikt als je in het veld wat wil drinken...
ok ja ik heb geen headset dus ik zoek iets wat ook nog een beetje goed zit
 
Nice...btw hoe valt zo'n VSR camo uniform mee maat...ik zit dr aan te denken om er ook zo een aan te schaffen.

Hoe bedoel je? De maat of de camo?
De maat is net zoals alle russische maten. Als je een pak hebt wat goed is heb je de maten die je nodig hebt. Het uniform komt uit de jaren 90 dus 100% katoen en redelijk dik en stevig. Ik vind het een goed uniform en heb het geregeld aan.

Kwa camo werkt het goed, het is donkere kleuren en dat werkt altijd goed. De camo zelf kan nogal verschillen al is het allemaal vsr 93. Voornamelijk de basis kleur kan verschillen. Het verschilt per jaar en per fabrikant.
received_276756506363186.jpeg


Ik zit voor op de fiets. De broek en jas zijn beide vsr maar zie het verschil.
 
Hoe bedoel je? De maat of de camo?
De maat is net zoals alle russische maten. Als je een pak hebt wat goed is heb je de maten die je nodig hebt. Het uniform komt uit de jaren 90 dus 100% katoen en redelijk dik en stevig. Ik vind het een goed uniform en heb het geregeld aan.

Kwa camo werkt het goed, het is donkere kleuren en dat werkt altijd goed. De camo zelf kan nogal verschillen al is het allemaal vsr 93. Voornamelijk de basis kleur kan verschillen. Het verschilt per jaar en per fabrikant.
Bekijk bijlage 2175

Ik zit voor op de fiets. De broek en jas zijn beide vsr maar zie het verschil.

Bedankt voor de info...en wat een foto hahaha geweldig.
 
@Benniedictus ahh dus we kwamen jullie tegen op weg naar de respawn? :p
 

Bijlagen

  • 73896D0B-0490-47B8-9BC8-EBCEC983FC27.jpeg
    73896D0B-0490-47B8-9BC8-EBCEC983FC27.jpeg
    144,5 KB · Weergaven: 377
  • Leuk
Waarderingen: Benniedictus
De kleuren?
Ehhh…dpm schat ik zo? o_O
En urban camo voor binnen.
 
Mijn 1e loadout:
Kombat UK BDU
Kombat UK tactical broek
Kombat UK boonie
USMG vest en pouches
101 Inc boots
Mechanix gloves (had eerst USMG groene handschoenen maar die waren aan vervaning toe)
Loadout V1.jpg

Loadout V1 wear1.jpg

Loadout V1 wear.jpg

Rechterkant trouwens mijn oorspronkelijke outfit alleen zelf nooit in gespeeld. Dit is nu de set van mn vriendin.
KL broek
Viper BDU
Viper vest
Mijn V1 loadout heeft in 2 jaar bijna elk weekend 2 skirms mee gemaakt. Hierdoor begon alles van de loadout wel aan zijn eind te komen.

Mijn 2e loadout
Arktis BDU
Arktis tactical broek
Arktis boonie
Arktis combat belt
Blackhawk rigger riem
Osprey MK3 vest met inserts
Source hydration pack
Oakley Mframe 3.0 bril
Oakley pilot gloves
BE-X pouches
Haix black eagle athletic V2 schoenen.

Loadout V2.jpg

Loadout V2 wear.jpg

Rechts mijn broertje met mijn 2e Osprey vest (zonder inserts waardoor deze zeer zwak aanvoelt maar is op te lossen met dummyplaten), en eigenlijk een maat tegroot voor mijzelf. Dit is nu mijn broertje zijn vest wanneer hij weer gezellig met mij op pad gaat.

Ik ben nog bezig met een 3e vest voor bij mijn V2 loadout. Een molle plate carrier die te vervangen is voor het Osprey rig en de arktis belt
Dit vest heb ik al thuis liggen alleen zelf nog geen foto's van.
genuine-surplus-dutch-army-protective-vest-dpm-camouflage-military-airsoft-xl-44.jpg

Als laatste ben ik nog aan het kijken voor een Arktis molle sniper rig voor mijn V2 sniper loadout.