Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

Zelf ben ik fan van ICS replicas, maar dit model is echt niet mijn smaak.

Maar ben benieuwd hoe die bevalt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Seagon
Ik ben wel fan van dit soort acties waar real steel samen werkt met airsoft. Waarschijnlijk ga ik de front grip er af halen, maar ik zie wel.
Het ging me voornamelijk om een ICS model, maar ik ben zeker fan van alle HERA Arms onderdelen die er op zitten.
Compensator, Rail system, Grip en Stock. Maakt het wel uniek :)
 
upload_2019-2-3_21-38-1.png

Deze krijg ik binnenkort op m'n deurmat
 
Vandaag mijn Code Red headset binnenkregen, ben benieuwd. :)

Nice. Laat even weten hoe die werkt. Ik heb zelf zo'n bone conduction headset van z-tac. Werkt best lekker. Ik ben wel benieuwd naar verschillen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Cinerama
Nice. Laat even weten hoe die werkt. Ik heb zelf zo'n bone conduction headset van z-tac. Werkt best lekker. Ik ben wel benieuwd naar verschillen.

Ik denk niet dat je 2 deze headsets met elkaar kan vergelijken, ze komen uit een heel andere prijsklasse. De Z-tac bone conducting headset heb je al voor €33, doe er een Z-tac PTT bij van rond €14 en je bent voor €47 klaar. Een bone conducting code red headset met PTT zit je al vaak rond €120.

Z-tac is leuk instap airsoft spul (hun Peltor/Sordin klones zijn trouwens wel echt meuk) en Code Red is gewoon Realsteel spul wat door US Politie, brandweer, SWAT etc wordt gebruikt.
 
Ik denk niet dat je 2 deze headsets met elkaar kan vergelijken, ze komen uit een heel andere prijsklasse. De Z-tac bone conducting headset heb je al voor €33, doe er een Z-tac PTT bij van rond €14 en je bent voor €47 klaar. Een bone conducting code red headset met PTT zit je al vaak rond €120.

Z-tac is leuk instap airsoft spul (hun Peltor/Sordin klones zijn trouwens wel echt meuk) en Code Red is gewoon Realsteel spul wat door US Politie, brandweer, SWAT etc wordt gebruikt.

Eens, maar het interesseert me. De z-tac had ik overgenomen van iemand om het te ervaren. Ik zit ook echt te denken over een code red nu.
Ik ben gewoon benieuwd naar de kwaliteit :)

Daarnaast is de 120 set van Code Red niet echt voor "active duty" bestemd maar voor airsoft / training. (Dit zijn de TBCH en Battle Zero versies). Ik vertrouw er overigens wel op dat de kwaliteit veel hoger ligt dan bij Z-TAC, hehe. Maar een vergelijking zal dat duidelijker maken dan een aanname.

Overheid versies zijn dacht ik de 200+ varianten. (TBCH-Pro etc.)
 
Laatst bewerkt:
Bestelling bij gunfire gedaan;

JPC
Meshmask
Pouches
Kniebeschermers

Benieuwd wanneer het aankomt
 
Een week of 2 geleden deze Ares Amoeba AM-014 binnen gekregen. (nu pas kans om hem even te showen)

Besteld vanuit Italië bij Tango Tactical
https://www.tangotactical.it/en/aeg/6319-ares-amoeba-honey-badger-ar-am14-desert.html

In de Nederlandse winkels koste hij al gauw €300,-+, in Frankrijk was hij al iets goedkoper.
In italie maar €178,-:eek:

IMG_20190213_214741~2.jpg



Ik heb de picatinny rails van de handgaurd gehaald, ze hebben voor mij geen functie en houd ook comfortabeler vast.
Vind het er eigenlijk ook wel iets strakker uit zien. ;)

IMG_20190213_214920~2.jpg


Ik heb er wel al het nodige aan geklust.
zoals:
- Motor vervangen voor een JingGong Blue (met de orginele kapte hij er mee na 30 shoten op single)
- Modify M100 spring
- Ares bearing spring guide
- Ge-shimmed
- AOE aangepast
- Piston rack vast gelijmd
- Nieuwe bearings (modify ceramics)
- Piston head o-ring vervangen (was zo lek als een mandje)
- Air seal nozzle
- G&G green bucking, flat hopped (met gum nub)
- XT-60 connector
- Barrel stabilizer gemaakt van orginele oranje dop.

Maar OOTB is hij eigenlijk niet aan te raden.
Dat komt puur door de motor.
Deze word te snel warm waardoor de efcs hem er heel snel uit gooit.

Maargoed, door een simpele upgrade (motor wissel en shimmen ivm alignment) is het een hele nette replica met een goede trigger response!
Oh ja, Deans of XT-60 is eigenlijk ook wel wenselijk.

Een ander klein nadeel is de beperkte batterij ruimte.
Hier is trouwens ook een verlengstuk voor (mits ze nog te vinden zijn)

Ik ga hem 3 Maart eens aan de tand voelen, eens kijken hoe hij op het veld presteert ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Seagon en M14shooter
46FAC9ED-4DCC-4B5C-ACB1-7CD7C68820F2.jpeg
Ben vandaag mijn eerste AA gaan halen bij Airsoftshop.be in Poperinge Belgie. Kzal er ook wel later een review van maken. Ze hebben me geweldig geholpen en veel uitgelegd.

Ik had in mijn voorstel topic een lijstje (op papier) toegevoegd, maar ben qua AA compleet afgeweken. :D

Geen M4 Sopmod, maar een HK416.
Ook nog geen secondary, want ze hadden geen TM Glock en een TM hi-capa twijfelde ik over. Plus nog magazijnen, gas, pouches en een holster waarvan ik nog niet weet waar (belt of thigh holster) was nog even buiten budget.

Kleding wil ik nog mijn Dye camo outfit gebruiken totdat ik zie bij mensen wat werkt qua outfit. Mss aansluiten qua stijl bij een team bijvoorbeeld.

Dus:

TM HK416
5x TM 80/30 magazijnen
TM speedloader
2-point sling
Reflex sight
Bescherming reflex sight
Wiley x bril black lens (gele wordt nageleverd)
Meshguard
2x lipo 7.4v batterij
Lader
Tas om te vervoeren
En de 3 meest cheapie cheapie dubbele pouches.

De front flashlight grip had ik nog vanuit de schietvereniging. En die past!
 
Nieuw in de collectie:

GHK M4 V2 10.5" GBBR, aangepast met:

- Standaard handguard (want: mooie look ;D)
- EOTech 552-replica (oude stijl)
- WilcoX-style EOTech riser
- Midwest Industries-style BUIS (rear flip-up sight)
- Troy PGRSA-style QD sling mount
- M300W SureFire-style strobe light met offset mount

01.jpg


02.jpg


03.jpg