Het "Waar kan ik dit product vinden?" topic

Keuzes, enzo ;)

Volgens mij deed ferro concepts ook inserts..

Ff gekeken, maar alleen 5.56 en 7.62 inserts
 
Keuzes, enzo ;)

Volgens mij deed ferro concepts ook inserts..

Ff gekeken, maar alleen 5.56 en 7.62 inserts

Het moeilijke aan hobbies :) de keuzes. Het Spiritus systeem is ook niet echt wat ik zoek in een carrier op het moment. Je hebt heel veel van die inserts die Peter ook al noemde, maar dan vaak voor inderdaad 5.56 of 7.62 magazijnen en niet voor 9mm zoals de mp5 of mp7. Ga proberen wat Arjen me aanraden, modificeren van 5.56 inserts en was al van plan om me multiglam loadout wat te updaten dus dan haal ik daar voor ook mp7 pouches.
 
Laatst bewerkt:
Neem eens contact op met Manuel VD Weijer om een insert te laten tekenen en die je dan kan uit printen.
Ik heb ze voor AEP mags in een normaal pistol mag pouch.
Je kan dan 2 mags(AEP) in 1 gbb pistol mag pouch doen

Mvg Roy
PS zijn ook reeds te koop.
Also check shapeways

Weet iemand of er inserts zijn voor M4 pouches zodat je er SMG mags van bijvoorbeeld een Mp5 of Mp7 in kan stoppen zonder dat deze rond slingeren wanneer je deze zonder in de pouches zou stoppen? Ik heb een vest met een vaste rij M4 pouches en heb niet zo'n zin om nu meteen een extra vest te kopen en pouches voor me Mp5 en toekomstige Mp7.
 
Het moeilijke aan hobbies :) de keuzes. Het Spiritus systeem is ook niet echt wat ik zoek in een carrier op het moment. Je hebt heel veel van die inserts die Peter ook al noemde, maar dan vaak voor inderdaad 5.56 of 7.62 magazijnen en niet voor 9mm zoals de mp5 of mp7. Ga proberen wat Peter me aanraden, modificeren van 5.56 inserts en was al van plan om me multiglam loadout wat te updaten dus dan haal ik daar voor ook mp7 pouches.
Peter? :p

Haley Strategic heeft ook een smg insert, maar het lijkt erop dat die alleen voor hun d3cr rig is.

http://www.haleystrategic.com/D3CRM-SMG-Insert-Black-Coyote
Die is idd specifiek gemaakt voor hun nieuwe micro rig. Eigenlijk zelfde concept als de Spiritus rig, maar dan iets minder modulair.
 
Ik zoek een 6.03 barrel met r-hop al er in. Kan ze in US shops wel vinden, maar niet zo makkelijk in Europa. Weet iemand een goede bron voor zulke barrels? Lengte: liefst 310mm, tussen 300 en 315 kan ook.
 
Ik ben op zoek naar zo een soort grote rolkoffer/tas (dus liefst met wieltjes eronder aan 1 kant). Ik kan het alleen nergens vinden en kan op Aliexpress de goede zoektermen niet vinden. Kan iemand mij helpen?
 
Specifiek voor replica's of zoek je een grote "Sporttas" met wieltjes (want die verkopen ze gewoon bij de Action)?

Nee hoeven niet per se replica's in. Bedoel wel echt zo een hele grote sporttas, van 80/90 cm lang. (Goede tip van action, ga ik even kijken ook zo.)
 
tm mp7 silencer adapter. zit er normaal bij maar mijne was 2e hands en zat er niet bij helaas.
 
Er is een mp7 correcte silencer met ingebouwde tracer van acetech, zit er zelf naar te kijken ivm de aeg mp7. Alleen ik begrijp ook wel dat je de andere al hebt en dus gewoon die adapter wilt xD. 3d printje misschien een optie?
 
  • Leuk
Waarderingen: sherlockzor
Ik ben opzoek naar een paar onderdelen voor mijn WE Hi-Capa 5.1.
De onderdelen die ik nodig heb zijn:
- Hammer
- Bolt and safety lever pin

Ik heb ze tot nu toe alleen nog maar op https://airsoftpro.cz/ gevonden, maar vraag me dan af of ik ze ergens korter bij nog kan krijgen.
 
Het moeilijke aan hobbies :) de keuzes. Het Spiritus systeem is ook niet echt wat ik zoek in een carrier op het moment. Je hebt heel veel van die inserts die Peter ook al noemde, maar dan vaak voor inderdaad 5.56 of 7.62 magazijnen en niet voor 9mm zoals de mp5 of mp7. Ga proberen wat Arjen me aanraden, modificeren van 5.56 inserts en was al van plan om me multiglam loadout wat te updaten dus dan haal ik daar voor ook mp7 pouches.


Je zou als je de exacte maat weet (wellicht zelfs per pouch) een PETG bodem kunnen printen met een voor achter sleve en voor daarin een insert voor MP5 / 7 in TP98. Dan heb je een rigide insert zoals in fastmags aan de buitenkant die je gewoon zo ver het gaat erin propt, en een flexibele licht grippy insert waar je je mag in moet duwen. Was zelf van plan eens te gaan tekenen in Fusion, maar aan de andere kant werkt het ook wel om gewoon de bungies om m'n Evo mags heen te down in een M4 maat pouch. Maar goed, als meer mensen het willen hebben...

Je kan het dan bij een van de vele shops op 3d hubs laten printen, en ik kan het eventueel ook wel doen, maar mijn printer staat momenteel de komende dagen/weken al volgepland daarnaast moet ik voor de TPA opnieuw m'n nieuwe glasplaatje levellen voordat ik er weer mee aan de gang kan.
 
Was me eerder ook al aangeboden, misschien dat ik er uiteindelijk nog wel interesse in heb, maar ondertussen heb ik een MC platecarrier voor mijn tweede loadout welke kaal is en waar ik dus gewoon volledig kan wisselen tussen M4 en Mp7 pouches. Vraag me nog steeds af hoe goed geprinte inserts werken tov de standaard inserts. Met 3D printen leg je constant laagjes kunststof op elkaar, je connectie tussen laagjes is hier puur een aan elkaar gesmolten oppervlak, je hebt geen ketens die verbonden zijn tussen deze lagen liggen oftewel ik verwacht dat je iets van flexibiliteit verliest in je prints tov spuitgieten, dan zou je dus eerder een frictie fit willen dan de hoe standaard inserts werken.