Noord Holland Airsoft Squad- NHAS

Beste Hans,

Bedankt voor je reply.
Op het moment ben ik bezig om mijn spullen voor 2019 op orde te brengen.
Ook gaat mijn replica groot onderhoud in dus voor dat ik ga skirmen word het wel maart denk ik.

Zal je loop deze week of volgende week even bellen.

Alvast bedankt en tot snel

Gr Richard
 
Beste leden,

Ik ben Olaf uit Haarlem (heb me inmiddels voorgesteld op het forum) en zou me graag eens bij jullie aansluiten.ik ben nog bezig met VOC - - > NABV pas (Kerst -Oud en Nieuw drukke periode) ben me al aardig wezen verdiepen in AA's maar ken praktische niemand die Airsoft doet.

Nogmaals:

Ik ben Olaf, 30 jaar, kom uit Haarlem.
10 jaar geleden gestopt als Militair (Luchtmacht) omdat ik voor mijn gezinnetje koos. Airsoft lijkt me een leuke aanvullende hobby.

Voor evt vragen mag je me altijd berichten.
 
Volgens mij is deze er ook (nog) niet. Stuur Hans maar een berichtje om in de WhatsApp groep te komen.

Zal ik doen. Bedankt! Ik las toch echt op het Forum dat er een NHAS FB en Insta was?
 
Hoi Olaf, wij hebben inderdaad een Facebook pagina maar daar doen we vrijwel niks mee. Op Insta wordt af en toe een fotootje geplaatst. (https://www.instagram.com/noordhollandairsoft). Ik heb Hans even gepord om jou in de Whatsapp groep te gooien.

TOP! Bedankt! Ik heb inmiddels de Insta gevonden en volgend.. Volgens mij heb ik Hans vandaag een bericht gestuurd met mn 06 voor de app. Dus wacht geduldig af!
 
  • Leuk
Waarderingen: Jelle
Geregeld. Enja die FB pagina is een beetje een aflopende zaak. Ik ben eens begonnen aan een eigen site maar dat is niet mijn ding. Eens kijken welke talenten er binnen de groep zijn
 
  • Leuk
Waarderingen: Olaf
Goede middag,

Eerst even voorstellen: Ik ben Arjan, 34 en kom uit Zwaanshoek. Ik heb me ooit al is voorgesteld op het forum, maar ben door een druk leven nooit echt begonnen met Airsoft ondanks dat ik toendertijd wel een replica heb aangeschaft. Nu wil ik het weer gaan oppakken en zou graag een keer met jullie mee gaan. (Ik moet eerst nog wel ergens mijn replica afstellen, aangezien ik er verder weinig mee gedaan, en ik ga er van uit dat ie out of the box te hard schiet).

Groet Arjan
 
  • Leuk
Waarderingen: Olaf
Goede middag,

Eerst even voorstellen: Ik ben Arjan, 34 en kom uit Zwaanshoek. Ik heb me ooit al is voorgesteld op het forum, maar ben door een druk leven nooit echt begonnen met Airsoft ondanks dat ik toendertijd wel een replica heb aangeschaft. Nu wil ik het weer gaan oppakken en zou graag een keer met jullie mee gaan. (Ik moet eerst nog wel ergens mijn replica afstellen, aangezien ik er verder weinig mee gedaan, en ik ga er van uit dat ie out of the box te hard schiet).

Groet Arjan

Welkom! Ik ben zelf pas begonnen met NABV procedure. Vandaag contributie betalen en wachten pas. Dan Replica aanschaffen. Kom zelf uit Haarlem. En zit inmiddels in de gezellige groep van NHAS WhatsApp. Dus zodra Replica binnen is zeker een keer naar Assendelft/Aalsmeer.
 
  • Leuk
Waarderingen: Robin2k7
Hoi Arjan, Je bent van harte welkom om eens mee te gaan. Op het moment staan er een aantal nieuwe NHAS leden te springen om eens mee te gaan. Ze zijn in afwachting van hun NABV pas of op de replica. Binnenkort gaan we weer plannen. ( Ik denk gewoon in NH, bij RSL of ACA) Als je wilt kun je mee of aansluiten in de Whats App groep. Mocht je de replica op fps willen testen dan kan dat ook.
Groet, Hans
 
  • Leuk
Waarderingen: Olaf
Pas en replica heb ik dus beide. Ik ga even kijken of ik ergens bij een winkel in de buurt mn replica kan testen en indien nodig een andere veer erin steken. Whatsapp groep lijkt me leuk, als jullie mij daar kunnen toevoegen, graag! Ik zal mn 06 nummer even in een PB doen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Olaf
Op het moment hebben we een club van 32 mensen uit NH. Kom je uit Noord Holland en wil je aansluiten bij een groep gelijkgestemde om kennis over de sport te delen en af te spreken voor skirms. We hebben geen afspraken over minimale opkomst of kleding.
Je bent welkom dus sluit je aan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Olaf
goedemorgen, ik heb begrepen na het lezen, dat jullie in en rond alkmaar zitten, vanzelf zou ik me bij jullie willen aansluiten.
mocht er nog ruimte zijn hoor ik het graag.

zal me meteen even voorstellen,

ik ben Hans 52 jaar woonachtig in Alkmaar, ik ben getrouwd (al 32 jaar) drie kinderen (uit huis) en opa van 3 kleinkinderen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jacob Sander en Olaf