Noord Holland Airsoft Squad- NHAS

Motorordonhans

Well-Known Member
23 okt 2014
468
186
Trophies
15
Wij zijn een groep airsofters uit Noord Holland. (Op het moment 12 man) Opgericht in sept/ okt 2017 met als doel te kunnen airsoften met bekenden uit NH. We hebben een paar afspraken, We spelen eerlijk, iedereen is welkom en we spelen met respect.
We proberen eens in de maand te spelen als groep.Er zijn geen eisen voor opkomst. Dit maakt dat de samenstelling van de groep enorm kan verschillen. ( We hebben geen maximale leden aantal)
Uit ervaring weten we dat iedere speler vaak een volle agenda heeft. En dat is prima.
Het spelen met een vaste groep uit de buurt maakt een skirm en de voorbereidingen gewoon leuker en gemakkelijker. Via Whats app delen we (technische)kennis, ervaringen, we proberen zoveel als mogelijk af te spreken of met elkaar mee te rijden.

Als het je leuk lijkt om aan te sluiten, stuur mij even een PB.
Have fun!
MotorordonHans
 
Rsl Airsoft 26/11/2017
 

Bijlagen

  • IMG-20171126-WA0015.jpg
    IMG-20171126-WA0015.jpg
    483,5 KB · Weergaven: 898
We zijn nog steeds NHAS, inmiddels 25 man sterk. Kijk eens op FB en Instagram
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Hoi, Nee daar doen wij niet aan. Wij willen airsoft voor iedereen toegankelijk maken. Onze groep heeft als doel kennis en ervaringen delen, afspreken voor skirms, carpoolen. Kortom samen airsoften en daar fun aan beleven. Het voordeel is dat iedereen een beetje in de buurt woont en dit gemakkelijker is. De enige eis die wij vragen is om eerlijk te spelen en iedereen in zijn waarde te laten.
Groeten, Hans
 
Hoi, Nee daar doen wij niet aan. Wij willen airsoft voor iedereen toegankelijk maken. Onze groep heeft als doel kennis en ervaringen delen, afspreken voor skirms, carpoolen. Kortom samen airsoften en daar fun aan beleven. Het voordeel is dat iedereen een beetje in de buurt woont en dit gemakkelijker is. De enige eis die wij vragen is om eerlijk te spelen en iedereen in zijn waarde te laten.
Groeten, Hans


Hoi hans ik ben net begonnen met airsoft ik woon in Heemskerk hebben jullie nog mensen in jullie team nodig zou graag keertje met jullie mee spelen ... hoor het graag !
 
Hoi IronDenn, Ja natuurlijk kan dat. Leuk dat je ons hebt gevonden. Ik begrijp dat je pas begonnen bent. In dat geval is het altijd prettig als je mensen in je omgeving kent die je verder kunnen helpen. Met name over onderhoud, reparatie en upgrades. Als je wilt kan ik je toevoegen in onze whats app groep. Het is ons nog niet gelukt om met de hele groep samen te spelen. Het doel van de groep is om altijd de mogelijkheid te hebben om af te kunnen spreken met 1 of een aantal mensen. Verder gebruiken we het als een soort forum waarop je vragen kan afvuren. Er is kennis genoeg.
Ik hoor het wel!
Groeten, Hans Koppes
Alkmaar
0618079544
 
Fijn om te lezen dat er meerdere mensen uit de buurt Airsoft spelen. Ik ben nieuw in dit wereldje maar zal jullie volgen op Facebook en als de tijd daar is dan horen jullie wel van mij! Ik kom zelf uit de regio 0251.
 
Fijn om te lezen dat er meerdere mensen uit de buurt Airsoft spelen. Ik ben nieuw in dit wereldje maar zal jullie volgen op Facebook en als de tijd daar is dan horen jullie wel van mij! Ik kom zelf uit de regio 0251.

Kom zelf uit Amsterdam en jij zit qua regio prima voor 2 velden: RSL Assendelft (groot Woodland terrein, wel beetje volgroeid vooral in de zomer) en Airsoft club Amsterdam (gelegen naast station Wormerveer). ACA is wat tactischer buiten en totaal ander veld dan RSL. Kom zelf bij beide regelmatig.
 
RSL Assendelft ken ik van buitenaf wel. Ik heb wel eens door het terrein gelopen een aantal jaar geleden tijdens een drijfjacht. Maar bij mijn weten was het toen alleen paintball wat ze daar deden.
 
RSL is een van de eerste velden in Nederland waar men airsoft aanbood. Direct vanaf 2013
 
Dat ik er was is bij mijn weten 2010/2011 geweest toen ik nog meeliep in de (vossen-)jacht daar. Verder is het bekend terrein voor mij, lekker dicht in de buurt ook. Zal er van het voorjaar/ zomer wel naar toe wanneer er wat georganiseerd wordt.
 
Zal er van het voorjaar/ zomer wel naar toe wanneer er wat georganiseerd wordt.

Deze zomer was RSL echt verschrikkelijk. Enorm veel ongesnoeide bramen struiken en brandnetels en veel te veel bladerdek. Een kapmes had niet misstaan, want je kwam er op sommige plekken echt nul door. Zou er zeker heen gaan, maar tijdens de zomer en het volle groei seizoen, ga ik er zelf niet meer heen.
 
Eigenaar mag wel contact met mij opnemen dan, heb een eigen hoveniersbedrijf een dorp verderop! o_O

Haha, laat me weten als je er gesnoeid hebt. Gaan we samen skirmen daar! (Ff voor goede orde, ik ben (nog?) geen lid van NHAS en kaap beetje hun topic nu)
 
Dat maakt niet uit er is niets gekaapt. Er zijn veel ergere dingen in het leven! Het gaat bij ons alleen om de fun. In de winter is het een fijn veld om te spelen. Als we weer eens heen gaan zet ik het onder het kopje skirms. Altijd leuk om met mensen af te spreken voor een evenement.
 
  • Leuk
Waarderingen: JWieleman
Dat maakt niet uit er is niets gekaapt. Er zijn veel ergere dingen in het leven! Het gaat bij ons alleen om de fun. In de winter is het een fijn veld om te spelen. Als we weer eens heen gaan zet ik het onder het kopje skirms. Altijd leuk om met mensen af te spreken voor een evenement.

In dat geval hou ik mij ook aanbevolen. :)
 
Hoi hoi......ik heb we interesse en kom uit Heerhugowaard.
Kunnen jullie mij wat info toesturen per PM

Gr richard
 
Hoi Richard, Natuurlijk is dat mogelijk. Leuk dat je ons hebt gevonden! We zijn een aisoftclub. We hebben nu ongeveer 30 leden uit heel NH. We hopen dat dit er veel meer worden. Een club heeft als voordeel dat we geen verplichtingen naar elkaar hebben. We proberen laagdrempelig te zijn. Geen machocultuur, Gewoon leuk, gezellig, het blijft een spelletje. Iedereen moet zelf weten hoever hij/zij hierin wilt gaan. Als je af wilt spreken dan zijn er altijd mensen die ergens naartoe gaan. We hebben een App waarin we kennis met delen en informatie uitwisselen. Er komen aardig wat leden uit de omgeving Alkmaar, Heerhugowaard. Ikzelf ga komend weekend naar RSL. Ik neem denk dat er nog een introducé mee gaat. Volgens mij gaat er ook nog een groep naar Gasselte?
Mocht je meer informatie willen hebben dan kun als je wilt ook je bellen.
Ik zelf woon in Alkmaar.
Groeten, Hans Koppes
0618079544