Solotov stelt zich voor!

Ja, dat mag uiteraard ook. Let wel dat de video's van die gasten veel van de werkelijkheid vertroebelen. En, net zoals vele anderen zeggen, beginnen als scherpschutter is in de airsoft vaak van een koude kermis thuiskomen. Maar voor ieder wat wils!
 
Daar wil ik inderdaad ook achterkomen voordat ik zelf een replica of gear ga aanschaffen. Maar alles op zijn gemak, heeft geen haast gezien ik denk dat ik in de wintermaanden toch liever voor de open haard zit op te warmen.
 
Veel mensen willen graag een rol als sniper. Persoonlijk zie ik graag dat men tijdens een skirm ook een AEG meenemen. Ik heb wel eens evenemten bezocht waar 15 snipers aan deelnamen. Naar mijn mening komt dit niet echt ten goede aan het spel. Denk je achter een boom te gaan zitten is het een bosje snipers in Ghillie ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Robin2k7
Zeker lekker beginnen met een AEG. Makkelijker om spel mee te leren begrijpen en goedkoper om redelijk mee te schieten. Snap je het spel, kan je altijd nog sniper erbij nemen en allebei meenemen. Ik neem sinds kort naar elke skirm altijd me geupgrade m4 mee, sidearm en me sniper. Mocht het nodig zijn, kan je altijd nog switchen van main. Denk er wel aan dat voor een sniper enigszins fatsoenlijk gaat schieten, je hem flink zal moeten upgraden voor paar honderd euro. Een specna of Amoeba icm nieuwe bucking en nub schiet voor onder de 200 euro al best prima. Mocht ik je keer tegenkomen of meeten op skirm, mag je best mijn Amoeba en Ares Striker ff vasthouden en mee schieten hoe dat is.
 
Hey Ruben, welkom op het forum!

In een ander topic meen ik te hebben gelezen dat je uit de 0251 regio komt? Ikzelf ben geboren en getogen Heemskerker, dus best kans dat wij elkaar al (van gezicht) kennen of zullen tegenkomen op een skirm in de buurt (Wormerveer of Assendelft).

Mocht je een keer wat meer info willen of willen afspreken, geen probleem. Ik help graag!
 
Jasper, ook uit Heemskerk inderdaad! Dat komt wel goed dan.
 
'Zo snel kan het gaan'.. Vandaag is de NABV pas gedrukt en toevalligerwijs was het ook Black Friday. De uiteindelijke schade van vandaag is;

Tokyo Marui Hi- Capa 5.1 GBB
2x Tokyo Marui Hi- Capa 5.1 magazines
Maple Leaf Crazy Jet Inner Barrel 11,3cm
Maple Leaf Hopup Champer + I Key
Maple Leaf Hopup Wheel
Maple Leaf Autobot Bucking 50°

En wat andere kleine dingen om het schieten mogelijk te maken.

Het enige wat ik nog wel zoek zijn Fibre Optics van 9 Ball of iets in die richting. De standaard richtpunten zijn niet opvallend genoeg. Ik ken alleen de verbeterde opties op de Gold Match maar ook daar ben ik niet heel tevreden over.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jasper
Zo gezegd zo gedaan, de bestellingen zijn binnen! Game on!

8BSjNBkf.jpeg
 
Ja ik heb YouTube ook al 2xuit gelezen.

Zelf ga ik toch voor realisme
.zal wel met militaireachtergrond te maken te hebben.
Heb net de umarex clock34 co2 aangeschaft...de luxe editie
 
Even een ander dingetje;
Heb zelf een WE 5.1 Capa.

steek dat ding niet in zo'n stoffen universeel holster. zie op de doos dat de mag release ook zo ver uitsteekt =X
Tenzij je natuurlijk 39,95 op de grond wilt laten stuiteren of kwijt wilt raken ;D
Neem een mooi hard holstertje (alhoewel dat wel een standje doet op de verf van je gun, afhangende van hoe je hem unholstered)
 
Sluit me hierbij aan! Heb zelf ook een Hi Capa 5.1 en bijna keer mag kwijtgeraakt met universal holster. Koop een kydex of vergelijkbaar plastic holster specifiek voor de hi capa!
 
Even een ander dingetje;
Heb zelf een WE 5.1 Capa.

steek dat ding niet in zo'n stoffen universeel holster. zie op de doos dat de mag release ook zo ver uitsteekt =X
Tenzij je natuurlijk 39,95 op de grond wilt laten stuiteren of kwijt wilt raken ;D
Neem een mooi hard holstertje (alhoewel dat wel een standje doet op de verf van je gun, afhangende van hoe je hem unholstered)

Sluit me hierbij aan! Heb zelf ook een Hi Capa 5.1 en bijna keer mag kwijtgeraakt met universal holster. Koop een kydex of vergelijkbaar plastic holster specifiek voor de hi capa!

Bedankt. Ik zal even goed zoeken naar een Drop Leg Platform en holster. Ik ben alleen linkshandig, moet ik daar rekening mee houden? Ik zie dat sommige holsters 360 graden te draaien zijn, maar kom ik dan ook uit met mijn linksonhandigheid?

Zoiets bijvoorbeeld?;
https://www.richtkijkers.nl/cytac-p...Z1utuSY__ipe2blUXgSmQ7EMOF_Dmjz4aAuAnEALw_wcB
 
Er zijn als het goed is ook linkshandige holsters.. volgens mij kom je met een rechtse die 360graden draait niet uit.
Dat klopt idd, ik heb volgens mij precies zo'n 1, of iets wat er helemaal op lijkt. (met een molle attach accesoire)
--edit; ik heb een Nuprol, maar het enige verschil lijkt het merk en prijskaartje. Oof.

Je zal dan specifiek een links handig holster moeten halen. (ik weet niet of die er zijn)

Het holster is namelijk niet symetrisch, er zit een drukknop die in je triggerguard grijpt, aan maar 1 kant van het holster.
De andere zijkant heeft een moer / bout constructie waar hij vast zit op je attachement accessoire.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: RG.
probeer eens een dropleg platform voor je het koopt. ik vond het persoonlijk enorm kut en had er toen al 2 gekocht. Ik vind het persoonlijk leuker om de holster op mijn battlebelt te dragen.
 
Nee inderdaad. Ik dacht er iets te makkelijk over. Linkshandige holsters voor de TM zijn niet zo makkelijk te vinden merk ik al. Universeel wil ik niet en ook zeker geen stoffen holster. Bedankt voor het meedenken!
 
  • Leuk
Waarderingen: sherlockzor
https://m.nl.aliexpress.com/item/32...d=5333amp-jjQtYGBCyMRUnZM-PYtuvg1543608045246

Links handig 1911 holster.
Even de trigger guard uitzagen en je high capa past. (heb er 2 op die manier aangepast, al waren deze rechtshandigen ).

Doordat het een hard plastic holster is slijt je verf / pistool wel. Maar ziet er ook wel weer cool uit.

Edit: zie trouwens wel dat er een schroef op de triggerguard plek zit bij de lefty. Echter lijkt dit net aan te kunnen.
 
  • Leuk
Waarderingen: sherlockzor
Tot op heden nog weinig succes om wat te vinden wat betreft een holster voor de Hi-Capa. Echter heb ik wel een complete Emerson Multicam Black outfit besteld bij TaiwanGun inclusief Plate Carrier, Combat Belt, pouches en helmet.. Aangezien ik geen sinterklaas ga vieren, dan maar zelf voor sinterklaas spelen!

Emerson-Tactical-G3-Combat-shirt-Emerson-BDU-Military-Army-shirt-Multicam-black-EM9256.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: sherlockzor en Akita