Wild Mountain by Ape Industries 10 nov

Bax

Well-Known Member
10 apr 2018
211
176
Trophies
13
Op zaterdag 10 nov gaan we met een groepje naar Wild Mountain. Op zich is dat voor veel mensen een bekend veld, alleen wordt die dag door Ape Industries georganiseerd. Ze schijnen hele leuke nieuwe missies bedacht te hebben en dag vol actie, dus lekker kapot zijn na een dagje skirmen! :D

Hopelijk zien we nog meer ACN leden!
 
Op zaterdag 10 nov gaan we met een groepje naar Wild Mountain. Op zich is dat voor veel mensen een bekend veld, alleen wordt die dag door Ape Industries georganiseerd. Ze schijnen hele leuke nieuwe missies bedacht te hebben en dag vol actie, dus lekker kapot zijn na een dagje skirmen! :D

Hopelijk zien we nog meer ACN leden!
Ga ik proberen mee te pakken

Speel eigenlijk liever op zondag maar die apeshit heeft me wel nieuwsgierig gemaakt.
 
Ik zal hem nog even uppen. Mocht er nog mensen een vette skirm voor komende zaterdag zoeken!
 
Hoe vonden jullie het?
Ik vond het een leuke dag met veel actie. Ape had het goed voor elkaar en het veld was gaaf. Het knallen op de achtergrond van de schietbaan aan de andere kant van de heuvel en de trein die soms langs kwam denderen hielpen zeker mee met de sfeer voor mij.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bax en sherlockzor
Hoe vonden jullie het?
Ik vond het een leuke dag met veel actie. Ape had het goed voor elkaar en het veld was gaaf. Het knallen op de achtergrond van de schietbaan aan de andere kant van de heuvel en de trein die soms langs kwam denderen hielpen zeker mee met de sfeer voor mij.

Daarom speel ik bijna exclusief op wild mountain hahaha :p goeie marshalls ook
 
  • Leuk
Waarderingen: Crix
Ja lekkere dag. Ondanks de regen bleef het veld goed bespeelbaar. Over het algemeen goeie fairplay, genoeg actie en beide teams lekker aan elkaar gewaagd! Leuke missies om het af te wisselen. Zeker die telefoonmissie waarbij je echt huisje voor huisje opzoek moest naar de info vond ik gaaf!
 
  • Leuk
Waarderingen: Crix
Ook erg leuk dat we eindelijk alle info hadden, maar de telefoon ondertussen weer leeg was en we weer naar het oplaad-hutje moesten vechten:p. uiteindelijk toch mooi gelukt
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan en Bax