Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

Mezelf maar even op mijn 2e Ares Amoeba getrakteerd
ares-amoeba-am-016-de-1.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: Peter, jurgen en qlymax
Nieuw in de collectie:

VFC PPQ M2
met SAT CNC steel slide, barrel & slide lock voor net dat beetje meer stijl dan de standaard aluminium slede :)




Mocht iemand trouwens nog interesse hebben in een ongebruikte standaard slide + barrel (Asia edition, dus met trademarks), stuur me een PM.
Foto's zelf gemaakt? Chique hoor! ^_^ Altijd leuk, mooie plaatjes schieten van je gear
 
  • Leuk
Waarderingen: lj.nl en M14shooter
Nieuw in de collectie:

VFC PPQ M2
met SAT CNC steel slide, barrel & slide lock voor net dat beetje meer stijl dan de standaard aluminium slede :)

01.jpg


02.jpg


03.jpg


04.jpg

05.jpg


Mocht iemand trouwens nog interesse hebben in een ongebruikte standaard slide + barrel (Asia edition, dus met trademarks), stuur me een PM.
Nice!!!
 
  • Leuk
Waarderingen: lj.nl
Vandaag een gbb Umarex H&K 416 A5 (RAL 8000) gehaald. Damn, wat een beauty.. Bij zin en tijd morgen maar is even een paar dikke foto's maken.
 
  • Leuk
Waarderingen: M14shooter
I like it, is weer eens wat anders als al die andere 13 in een dozijn loadouts
 
  • Leuk
Waarderingen: Akita
Beetje hitman style. Leuk voor pistol only skirms o.i.d. Kon het niet laten om even te testen op zolder met beide tegelijk. Vrouwmens in huis niet echt blij met vloer vol bb's. Zeker als je 7 magazijnen erbij hebt. Zit bijna te denken om met deze loadout eens naar B & A te gaan en gewoon met twee pistols het veld in te gaan rennen. :rolleyes:

Ook als secondary voor sniper heel handig aangezien ze behoorlijk stil zijn te maken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan en Roy Pie
Heb over het algemeen altijd een 2de Glock bij mij in het veld.
Het is sneller van side arm wisselen dan ffies gauw een mag wisselen.
Dit ook omdat je je mag niet kwijt wil raken en hem dus goed op bergt.
Dit is handiger te doen na de actie waar je mee bezig bent ;)

Mvg Roy AKA Smitty
 
Bij CQB inderdaad in het verleden met een G17 rond gerent en als backup een G27 achter op mijn vest. MP-5 neerzetten en gewoon met 2 Glocks een gang in rennen. Was helaas in airsoft net zo snel op de Glock uitgekeken als bij defensie en real steel. De enige Glock die ik wel enigzins leuk vond was de 21. Ik zeg niet dat een Glock slecht is maar het design is aan mij niet besteed. Met een 1911 daarentegen schoot ik altijd een stuk beter. Beretta 92 vond ik ook helemaal niks real steel.
 
Laatst bewerkt:
Glock is voor mij gewoon omdat ik vast wil houden aan de KL loadout.
Vind de Browning FN highpower nog steeds beter schieten in real steel of idd de 1911.
Wat jij ook al zegt Atika, als je in een huis oid bent is 2x een sidearm makkelijker dan 1x een main rifle of je moet een erg kleine main hebben.
KL loadout, 1x glock op de heup en de ander op het vest.
Plus mijn CQb monstertje

Mvg Roy AKA Smitty



 
  • Leuk
Waarderingen: Akita en Robin2k7
Well.. Here she is! Gister nog even op de 120 meter baan bij Airsoft Center gestaan en damn wat een feest is dit apparaatje! De scope is natuurlijk vette overkill, maar ik wou weten hoe precies ze schiet en op welke afstand het een beetje ophoud. 60/70 meter had ik echt niet verwacht!! Morgen op mijn eigen baantje de boel eens netjes inschieten en woensdag een hele vette red dot ophalen.
 

Bijlagen

  • IMG_4837.jpg
    IMG_4837.jpg
    972,7 KB · Weergaven: 289
  • Leuk
Waarderingen: Akita en RG.
Duurt even maar dan heb je ook wat:

WE F228 met volledige Sig Sauer P228 trademarks, Hogue grip en Cerakote coating (om van dat cheap-ish WE-blauw tintje af te komen):

01.jpg


02.jpg


03.jpg

04.jpg


05.jpg


Samen met z'n (iets) grotere broer: TM P226 met Pro-win non-railed Navy kit + Hogue grips.

07.jpg