Maxx model hop up in Specna arms?

RamonDales

Well-Known Member
27 nov 2017
154
83
Trophies
10
Beste allemaal,

Ik doe wat onderzoek naar de Maxx model hop up unit voor een vriend. Hij wil graag deze unit in zijn specna arms SA-B02 doen, tesamen met een prometheus EG 363 mm barrel en een modify flat hop. Nu weet ik dat specna arms een andere nozzle gebruikt, die van de MP5K. Kan of gaat dit problemen geven met de maxx model hop up unit? Of zijn er betere alternatieven?

Ik hoor graag jullie meningen!
 
Ik vind het vaak een hoop geld voor die units, maar zover ik lees en hoor zijn ze wel degelijk zeker de 2de versie. Het zou in principe geen problemen moeten geven, mogelijk dat je de nozzle lengte nog wat moet fine tunen, gezien dit natuurlijk ook hop up unit afhankelijk is. Als alternatief kan je een lonex overwegen of een SHS rotary unit.
 
  • Leuk
Waarderingen: RamonDales
@michiel80 heeft sinds kort ook een maxx hop-up. Vertel eens wat je er van vindt Michiel ;)
Ik moet er mijn eerste game nog mee spelen, maar zo op het eerste gezicht lijkt het een aardige verbetering op mijn prowin. Geen dag en nacht verschil, maar een lichte verbetering in consistentie zowel wbt fps als hop.
Dit mag ook wel aangezien de maxx het dubbele kost van een prowin.
In mijn g&p was hij overigens plug and play. Ik heb de TE versie, dus tweede generatie.

Oh en hij is lekker shiny!
 
Laatst bewerkt:
Ik moet er mijn eerste game nog mee spelen, maar zo op het eerste gezicht lijkt het een aardige verbetering op mijn prowin. Geen dag en nacht verschil, maar een lichtere verbetering in consistentie zowal wbt fps als hop.
Dit mag ook wel aangezien de maxx het dubbele kost van een prowin.
In mijn g&p was hij overigens plug and play. Ik heb se TE versie, dus tweede generatie.

Oh en hij is lekker shiny!

Top, dan gaat ie besteld worden. Bedankt voor het delen van je ervaring!
 
  • Leuk
Waarderingen: michiel80
@RamonDales en? Hoe bevalt die? Nog moeten bijschaven hier en daar of was het plug en play?

Performance?

#Hype!

Hey man, hij was bijna helemaal plug and play. De kamer blijft een beetje hangen op de mock bolt catch, maar je kan hem er wel over heen schuiven. de boltcatch werkt dan alleen niet meer naar behoren.