Voorstel nieuwe airsoft marktplaats

Martin friesland

Well-Known Member
4 jul 2018
108
35
Trophies
5
Deze topic loopt voort uit deze topic

https://airsoftclubnederland.nl/community/threads/airsoftmarkt-nl-al-paar-dagen-storing.4841/

Zoals meeste mensen hier weten dat veel airsoft marktplaats niet bereikbaar is of vol met reclame troep zit.

Daar wil ik wat aan doen zelf heb ik paar keer contact gehad met airsoftmarkt maar helaas nog geen weder reactie.

Op dit moment kunnen bestaande leden wel inloggen op airsoftmarkt maar nieuwe mensen helaas niet door een fout.

Heb het verleden keer aangekaard bij airsoftmarkt zou der wat aan doen maar helaas nog niet gebeurd.
Persoonlijk heb ik niks tegen airsoftmarkt .

Maar als je dingen wil verkopen of er op wil zetten kan het voor irritatie zorgen bij leden en mij zelf ook.

Nou wil ik die complete nieuwe website regelen uit me eigen beurs.

Maar nou is de vraag staan we der op te wachten nog een website en wat zou de naam moeten worden van de website iemand suggesties ?

vriendelijke grt martin
 
Dit zou erg tof zijn! Doen zou ik zeggen, voor de suggesties :

AirsoftMarketplace.nl zou mij wel een mooie naam lijken als deze niet al ingenomen is. Al moet ik wel zeggen dat dit misschien verwarring kan brengen met de .com versie er van.
2dehandsairsoftmarkt.nl : Misschien? Al ligt dit niet echt lekker en snel in de tong.
2dehandsAirsoft.nl
MarktplaatsAirsoft.nl
AAmarktplaats.nl
Airsofthandelsplaats.nl
AAhandelsplaats.nl
AirsoftReplicaMarkt
Airsoftmarkt


Zijn een paar namen die binnen de eerste paar seconden in mij op kwamen. Ik hoop dat dit een beetje helpt!
 
Het zou heel fijn zijn om een degelijke website te hebben inderdaad. Die 2 die er al zijn werken wel maar het laat af en toe behoorlijk te wensen over qua lay out en werking.
Ik zou het persoonlijk veel fijner vinden om veel specifieker te kunnen zoeken naar bijv. een bepaalde camo.
Nu moet je steeds de hele lijst af en dan ook nog eens de helft voor niets bekijken aangezien ze al verkocht zijn. Het valt op de meeste foto's niet mee om te zien of het ATAC-S FG is of OD om maar wat te noemen.

De naam moet iets vanzelfsprekends en pakkends zijn. Iets wat op Google ook naar voren komt als je gaat zoeken op 'airsoft marktplaats', is ook fijn voor je eventuele adverteerders. straks.

Zou zelf denk ik voor www.airsoftmarket.nl of .com gaan. Beetje Engels/Nederlands voelt het aan maar het is wel kort en dekt de lading.
 
  • Leuk
Waarderingen: Sacramentum
Zijn er ook hier mensen die goed zijn met websites stell ben even afwezig dat iemand invalt :)
 
Zijn er ook hier mensen die goed zijn met websites stell ben even afwezig dat iemand invalt :)
Definieer goed :) Zit momenteel nog in mijn examenjaar voor applicatie/media ontwikkelaar maar hieronder een greep van wat ik kan:
html/css - zeer goed
Javascript - goed
PHP met(maar niet beperkt tot) symfony, phalcon php en uiteraard plain - goed tot zeer goed
Adobe photoshop - Gecertificeerd door Adobe
dus ben van alle markten wel thuis :p
 
Definieer goed :) Zit momenteel nog in mijn examenjaar voor applicatie/media ontwikkelaar maar hieronder een greep van wat ik kan:
html/css - zeer goed
Javascript - goed
PHP met(maar niet beperkt tot) symfony, phalcon php en uiteraard plain - goed tot zeer goed
Adobe photoshop - Gecertificeerd door Adobe
dus ben van alle markten wel thuis :p

zou je me prive bericht willen sturen !!!!
mis samen ideen op doen en site samen maken ?
 

Bijlagen

  • Naamloos.jpg
    Naamloos.jpg
    55,8 KB · Weergaven: 549
  • Leuk
Waarderingen: Hardred
Zo snelle actie! ;)

Leuk dat je dit gaat opzetten. Domein doet volgens mij niet zoveel meer voor Google als vroeger. Dus is de Engelse naam niet zo erg.

Succes met je site!
 
we zoeken alleen nog vrijwilligers die goed zijn met websites ik doe het financiele gedeelte zijn er mensen die mee willen werken graag hoe meer hoe beter dan is er altijd iemand die de site in de gaten kan houden zodat we niet zelfde effect krijgen als op andere website

wie intresse heeft pleas pm me hosting is als goed is eind van de avond rond
 
ik wil het goed doen dit keer geen halve werkende sites maar goede site zit wel even tijd is en zal ook niet klaar zijn binnen een dag pleas mensen vrijwillgers die willen helpen met de site meld je
 
Ik wil je wel helpen, al is het een flink aantal jaar geleden dat ik wat gedaan heb mbt sites bouwen en onderhouden
 
  • Leuk
Waarderingen: Hardred