Army Show Enschede

Toothpick

Well-Known Member
4 sep 2014
1.448
660
Trophies
25
*let op* kortingscode geldig tot 17 Aug. Dus bestel optijd tickets*

As 1 en 2 september is in Enschede de Army Show. Fb

In het weekend van 1 en 2 september wordt de 2e editie georganiseerd van de International Army Show op Vliegveld Twenthe. U kunt dan weer een gevarieerde show verwachten met onder andere een Militaria Beurs, Thema Expositie Legervoertuigen, Live Reenactment met Battles, Music Stages, Meet & Greets, een Veteranen Area, Concours d'Elegance en een Tank Area! Dit jaar wordt nog spectaculairder met ook enkele onderdelen in de lucht!

Maar dit jaar is er ook airsoft bij betrokken. En misschien is het wel leuk om mede airsofters/ACN forum bezoekers hier te treffen?
___________________________________________________________________

Ik vond dit vorig jaar voor een eerste keer leuk opgezet maar moet gelijk denken aan een van de eerste outdoor adventure beurzen waar 3division toen een miniskirms hield. Hierop ben ik in contact gekomen met de organisatie en helaas is het niet gelukt voor de winter editie MAAR wel voor de zomereditie 2018!! Met hulp van Critical Hit zal er een miniskirm terrein zijn. Dit is een Woodland / CQB speelveld om een aantal Airsoft mini skirms op te zetten.

Er kunnen ca 20 spelers per dag om deze mini skirms te spelen.
*vol*


Omdat hier op ACN men zich graag voor elkaar inzet en er een soort van broederschap ontstaan is met vele heb ik een kortingscode welke tot 17 aug '18 werkzaam is.
Als je via de bestelsite inlogt vul je eerst de kortingscode: choarmy in, daarna zul je zien dat het gewone ticket goedkoper is dan die van de earlybird.

Ik zie er naar uit jullie ook tegen te komen.
*let op!! hiernaartoe reizen met replica is niet toegestaan!!
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Peter en Jan
zag het vanmiddag ja, was er sowieso al van plan heen te gaan. ben ook bij de wintereditie geweest. vandaag ook een mailtje naar MaYo met de aanbieding om te helpen :)
 
Leuk geregeld @Toothpick ! Thanks a lot :D

September zit voor mij al ramvol jammer genoeg. Ik denk niet dat het mij gaat lukken hierbij te zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: Toothpick
Voor hen die hier nog heen willen. Let op! Kortingscode is maar geldig tot 17 Aug. Dan betaal je 10,- voor een dag ticket ipv 20,-
 
  • Leuk
Waarderingen: victor
Ik hoop niet dat jullie een ticket hebben gekocht... zie NABV facebook met onderstaande tekst:
Ledenaanbieding

Als lid van de NABV krijg je gratis toegang tot de International Army Show op 1 of 2 september! Check snel je e-mail voor meer informatie!

Op de website van ArmyShow: https://www.armyshow.eu/ bekijk je alvast alle activiteiten!
1f525.png
 
  • Leuk
Waarderingen: Pietjepuk123
 :eek::eek::eek::eek: :mad: dit verbaast mij ook volledig.

Edit:
Bericht van Critical Hit:
Beste Airsoft Vrienden
Ja een mooie Actie van de NABV !

Mocht je al een kaartje gekocht hebben
( met of zonder korting actie code via ons CHOARMY )

Dan krijg je van de organisatie
je aankoop bedrag gewoon terug !!
 
Laatst bewerkt:
Yep, kreeg ook net de mail binnen.
Ahwel, met de tip van @Toothpick al een kaartje gekocht. Beetje sponsoren van het event geen kwaad.
 
  • Leuk
Waarderingen: Peter
voor hen die willen gaan maar eventueel partner/familie/kennis mee willen nemen. We hebben de code: "choarmy" verlengt waarmee je dus je dagkaart voor 10,- kan bestellen voor de persoon/personen die je mee neemt.

*NABV leden op vertoon van pas gratis entree*
 
voor hen die willen gaan maar eventueel partner/familie/kennis mee willen nemen. We hebben de code: "choarmy" verlengt waarmee je dus je dagkaart voor 10,- kan bestellen voor de persoon/personen die je mee neemt.

*NABV leden op vertoon van pas gratis entree*
Ja super goeie actie van Mark & Yolanda
 
Op de website van de NABV staat dat er een "leuke giveaway" zal zijn bij hun stand. Iemand enig idee wat dit inhoudt?
 
Lekkere glazuurkoeken ?....uh geen idee zou wel aardig zijn een fles bb,s naar keus de man of zoiets haha
 
Op de website van de NABV staat dat er een "leuke giveaway" zal zijn bij hun stand. Iemand enig idee wat dit inhoudt?
Snobsock hebben ze al gegeven. Dus misschien een killragg of een loo beschermd.
Of vraag het aan ledenraad.
Of nog beter wacht af en zie het zaterdag of zondag.
 
Ik ga er zaterdag even kijken, ben ook wel benieuwd wat ze voor goodie hebben.
 
  • Leuk
Waarderingen: Robin2k7
Ben er vanaf morgen al voor de opbouw met CriticalHit. Leuk om zaterdag of zondag wat forumleden voorbij zien te komen :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan en Robin2k7