Daytona bestellen uit canada.

Kevin visser

Member
5 mrt 2018
17
8
Trophies
3
Hey dames en heren!

Zoals de topic al luid wil ik een kit gaan bestellen. Nu kan ik deze bij de originele daytona site bestellen en kost t me 421€ komt verzendingskosten nog bij. Nu heb ik al vlink gegoogled over invoerkosten en bla bla bla... nu snap ik nog niet hoeveel invoer kost boven de 150€. 421+58=479+21%=579.59 maar hoeveel komt daar bij? Nu is er ook een site in polen die mij de kit bied voor om en nabij 650€ (verzendkosten is denk ik gratis) is dit dan voordeliger aangezien uit polen geen invoer hoef te betalen.
 
Je vergeet in je berekening nog de kosten die de bezorgdienst vraagt voor het inklaren. Er kan ook nog 3% importheffing bijkomen.

Al met al zal uit Canada bestellen niet zo heel veel goedkoper zijn als die €650 vanuit polen. Als je besteld in Polen heb je de kit waarschijnlijk wel sneller.
 
  • Leuk
Waarderingen: Kevin visser
Ik weet dat ik de invoer kosten mis.. ik heb geen idee hoeveel dat zal moeten zijn op dat bedrag... de een zegt "+30€" de ander zegt "totaal bedrag inc btw +16.5%" dan lees ik weer dat de handels route EU en Canada sinds 3 sep 2017 zijn versoepeld en dus goedkoper zou zijn voor invoering... maar geld dit voor bepaalde producten en of alleen voor bedrijfen of geld dit ook voor de particuliere koper...
 
21+58=479+21%=579.59

Er vanuit gaande dat deze som klopt, excl verzend kosten. Krijg je er op z'n minst nog €20 verzendkosten bij. zit je al op de €600. +€30 invoerkosten als het meevalt. Zit je al bijna aan het zelfde bedrag als dat je in Polen besteld. Heb je hem nog sneller in huis ook als je hem uit Polen laat komen. En als je hem ooit terug moet sturen voor garantie is dat goedkoper dan dat je hem naar Canada moet sturen.
 
Er vanuit gaande dat deze som klopt, excl verzend kosten. Krijg je er op z'n minst nog €20 verzendkosten bij. zit je al op de €600. +€30 invoerkosten als het meevalt. Zit je al bijna aan het zelfde bedrag als dat je in Polen besteld. Heb je hem nog sneller in huis ook als je hem uit Polen laat komen. En als je hem ooit terug moet sturen voor garantie is dat goedkoper dan dat je hem naar Canada moet sturen.
De 58€ is de verzendkosten