Marushin UZI

TineS

Member
Trophies
2
Al heel lang op zoek naar een Marushin UZI en nou kreeg ik een berichtje van iemand die er 2 had. Enkel samen te koop. Dus dan maar allebei gekocht :D Ik plan om er 1 van te houden, en die ga ik wat proberen nog wat realistischer te maken. Misschien echte grips op enzo :)
uzis.jpg
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor de link Benniedictus :)
En nee, geen extra magazijnen. Was de reden waarvoor de vorige eigenaar er 2 had gekocht. Maar hij heeft ze nooit echt gebruikt. En ik ben meer verzamelaar, dus heb er maar 1 nodig en zal die ook niet echt gebruiken.
 
Wat voor project ga je hier van maken? :)Alleen een extra grip enzo klinkt niet echt als project
 
Zie ik wel naarmate ik verder ga. De wapeningshendel zit nu vast, ga ik werkend maken, FN trademarks laten graveren in de body, grips,..Alles om hem net dat ietsje extra realistisch te maken. Motorisch doe ik niets. Behalve misschien een nieuwe batterij maken. Zoals gezegd, ik ben verzamelaar, ik schiet er zelden mee.
 
Vet hoor!! UZI heeft ook nog wel een plekje op mijn want lijst :) Leuk project!

Ik begrijp dat deze elektrisch is?
 
Heb nog met de echte geschoten.
Een echte pudding buks waar je flink moeite moest doen om nette groepen van treffers mee te krijgen
 
Heb nog met de echte geschoten.
Een echte pudding buks waar je flink moeite moest doen om nette groepen van treffers mee te krijgen

Tis ook een wapen bedoelt voor close urban combat.
En met een real steel rate of fire van 32 kogels in 3,5 sec. hoeft hij ook nie echt accuraat te zijn. ;)
 
mooie modellen die uzi's ooit een KWC Uzi gehad op Co2 , maar ja 400 fps word een beetje lastig op het veld had ook een andere stock maar inderdaad zo,n uzi daar moet je een x mee geschoten hebben zeker met die recoil pffffffffff lachen .
 
Heb nog met de echte geschoten.
Een echte pudding buks waar je flink moeite moest doen om nette groepen van treffers mee te krijgen
Mijn vader verteld nog wel eens dat ze met de uzi idd (links of rechts onder) van het doel moesten richten. Dan liep hij vanzelf over het doel heen :p
 
Terug
Bovenaan