(Web) greatoakdumpstore.nl (Gear)

Top Shop!

Ik kwam met een vraag bij Boudewijn aan. die luid "Mijn vest en camo kleding passen totaal niet bij elkaar kun je me helpen met iets vinden zodat het matcht?" En man o man wat heeft hij goed geholpen. Bijna direct een mailtje terug als ik een vraag stel.

En ook al had hij niks op de webshop staan wat mij zou matchen. Heeft hij het toch besteld! Deze man verdiend een badge waarop staat: Webshop Hero!

Top service en kom zeker terug!
 
Bedankt voor de lovende woorden @Luca .
Ik ben benieuwd hoe de outfit er nu als 1 geheel uit ziet.
 
Super shop! Kon binnen no time mijn spulletjes ophalen. Denkt goed mee en heeft ook realistische prijzen! Mocht je iets in gedachte hebben maar je kan het niet vinden? Neem even contact op GreatOak. ( @Boudewijn )

Binnen no time heb je een reactie!

Trouwens ook leuke kortingen op UBAC kleding. Check even de sint actie!
 
  • Leuk
Waarderingen: Camilo en Boudewijn
Bested via boudewijn en geleverd zolas verwacht en verteld goed ingepakt en gewoon goede spullen stevig degelijk en mooie prijzen.
gewoon super

starters molle vast pack
met vest:
2 keer m4 mag pouch
1kee dubbele pistol mag pouch
dump bag
admin stuk

daarbuiten
drop leg holster
Waterzak
en busje gas



gear.jpg
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Camilo en Boudewijn
Ik heb een paar dagen terug hier een paar goggles besteld. De order was super snel de deur uit, alleen gooide de sneeuw een beetje roet in het eten bij UPS waardoor hij wat later aan kwam.
Maar dat doet niks af aan de service van de winkel en kwaliteit van de spullen die ik heb gekocht. Zeker een aanrader!
 
Great Oak/Great Review

Welkom bij deze volledige review van Greatoak. Great oak is een webshop dus zoals de titel aangeeft ga ik het dus over deze webshop hebben. Deze review is goedgekeurd door Greatoak zelf. Let op deze review is een moment opname omtrend 28-12-2017.
Verder heeft deze review geen screenshots omdat je als je hem leest zelf naar de website van Great Oak kunt gaan(https://www.greatoakdumpstore.nl/).

De punten waar ik op let zijn alsvolgt:
Uitstraling, Veiligheid , informatie, Producten, Prijzen, bestelling en in mijn ogen het belangrijkste de service voor de klanten/gedachte achter de shop/Disclaimer.

Uitstraling
De eerste indruk is nog enigzinds rommelig. Je komt op de pagina en ziet gelijk qua styling dat het een tikje beter kan. Zo zie je het logo helemaal boven in gevolgd door en navigatie menu wat eigenlijk te klein is. Het stukje contact valt onder de navigatie en het witte gedeelte sluit niet helemaal lekker aan op de rest.

Verder zie je aan de linkerkant gelijk 3 opties en een stukje text. Het is niet opdringerig maar wel klantvriendelijk. wat echter wel opvalt is dat onze producten er 2x instaan. Of dit expres is weet ik niet maar opzich als je er 2 heb hou ze in dezelfde styling denk ik dan. verder zie je aan de linkerkant groot verschillende logo's en kenmerken staan. Prima want deze webwinkel staat achter zijn product anders zeg je niet gelijk bestellen.

Onderin zie je nog een facebook feed en een klanten widget en een kleine copyright altijd Fijn dan kan je in het ergste geval altijd nog direct contact zoeken als het contact formulier van de website niet werk.

Mijn advies als ik dit zie maak de website iets breder zodat het logo naast het menu kan vallen en de menu balk wat meer ruimte heb zodat.
Pak daarna het stukje Bescherming Kleding Uitrusting en zet het netjes op een lijn bovin in het midden en de text eronder ook. Pak dan het stuk text en zet het aan de linkerkant en zet de rode linkjes aan de rechterkant. Dan kan je de logo's pakken en die netjes onderaan verdelen zodat het wat strakker/overzichtelijker wordt. geld ook voor de rest van de pagina's. Nu laat ik expres mobiel responsive weg. Geld overigens ook voor de andere pagina’s het kan beter.

afijn qua uitstraling krijgt deze shop van mij een 6 ik heb erger gezien maar het kan veel beter.



Veiligheid:
Qua veiligheid zit je hier als klant op een strandje in de zon. Https verbinding, je bent ingedekt tegen ongemakken, Ideal en de klant is hier daadwerkelijk een koning. Het laatste komt nog een keer aanbod. Ik maak hier een 8 van. Simpel weg omdat het altijd op gebied van veiligheid beter kan.

Informatie:
Op de eerste indruk denkje dit is een rommeltje echter kan je wel overal eerlijke en transparante informatie vinden. Dat zie je niet veel op shops. En nu heb ik het niet alleen over gear/bbs. Als je opzoek bent naar iets speciefieks dan kan de eigenaar best wel het een en ander regelen en dat hoor je niet vaak. Verder staat er bij bijvoorbeeld bbs (https://www.greatoakdumpstore.nl/product-categorie/airsoft-2/airsoft-bbs/) waar het omgaat en geen mooi verkoop praatje. Wederom een pluspunt.

Hier valt het tweede hoge cijfer een 9.

Producten:
Zoals ik eerder aangaf ben je opzoek naar gear en wil je een complete beschrijving bij producten dan zit je hier goed. Punts gewijs heb ik een paar producten onder de loep genomen en alle informatie over producten die je niet kan vinden wordt je makkelijk gemaakt met specifieke zoek termen(product benamingen). Het kan echter nog wel diverser maar goed dat heb je eigenlijk altijd wel. kortom gewoon goed een 8.

Prijzen:
Prijzen zijn over het algemeen goed. Een echte uitblinker zie ik zelf in de bbs. Wat een scherpe prijzen. Een 8.

klantenservice/gedachte achter de shop/algemene voorwaarden:
De eigenaar kennende zal je altijd goed geholpen worden en dan kom je eigenlijk ook achter de gedachte van deze webwinkel. Deze webwinkel heeft de insteek om daad werkelijk airsofters te helpen. De eigenaar zei het volgende tegen mij: Dit is meer een levenswerk dan een echt bedrijf. En dat klopt. Zeker als je kijkt naar de algemene voorwaarden. Er zijn bedrijven die alles via de algemene voorwaarden idioot dicht timmeren en hier is het wat gemoedelijker. En met name met deze gedachte krijgt de shop hiero een 10.

Bestellen:
Mijn bestelling 3 potten asg openblaster 0.28gr bbs 2x 100ml protech greengas en een multi use bandana . Versturen gaat via post nl of een ups point.
In mijn geval heb ik gekozen voor het ups point. Plus Great Oak kiest de handigste plek voor jou.(Beste openingstijden en minste afstand).
clip_image002.jpg

Zoals je kan zien kreeg ik er 2 protech green gas bussen bij. Die komen later wellicht nog wel van pas.
Tevens zie je ook een gedeelte van de box waarin het allemaal verstuurd is. Hier zat een leuk mini stukje marketing in en de box is neutraal. Ikzelf vind dit erg prettig zo voelt het tenminste niet alsof je overgooit wordt met marketing. Voor de rest ligt alles op een mooi bedje in de doos en de pakbon is perfect. Simpel duidelijk en overzichtelijk.
Ik geef deze ervaring een 8.3


Conclusie:
Deze shop heeft gemiddeld in mijn review een 8.2. En dat verdient hij. Prik door de website heen en je komt bij iemand die dit doet met een echte passie en dat merkje in alles. Simpeler kan ik het niet maken in mijn ogen verdient deze shop echt wel een grotere klanten basis. Als je ook gaat kijken naar dat deze shop werkt als een one man show met kinderen dan moet ik zelf toegeven dat de eigenaar iets erg goeds doet.


Disclaimer:
Deze review is vanuit mijn oogpunt beschreven en zal ongetwijfeld wel voor een deel mijn mening bevatten. Mocht je dit persoonlijk negatief vinden doe dat alsjeblieft niet ik wordt niet betaald voor deze review plus dit is mijn insteek. Meningen mogen altijd anders zijn.
 
Enorm bedankt voor de review. Was ook enorm verbaasd toen je vroeg of ik het goed vond. Hulde voor dat gebaar.

Ik herken me in alle punten, en vooral de verbeterpunten qua layout en design. Er wordt nog aan gewerkt, maar de voornaamste reden dat het nu zo is komt door het aanpassen aan gsm's. 70% van de bezoekers komt binnen op een telefoon en dan gooit een groot logo de website weer scheef. En als drukke autodidact digibeet heb ik dat niet zo snel verholpen.

En de rest (nog meer dan 100.000 artikelen) en de menus verbeteren zijn we dagelijks aan het doen.

Maar ik ben nog steeds flabergasted door de review, en daarvoor wil ik je enorm bedanken.
 
Ik ben het grotendeels eens met de review! Ik heb misschien nog wel wat tips!

Over het stukje camoflage heb je veel camo's genoemd. Alleen verkoop je die camo's niet allemaal.. het is goed voor de informatie maar als je als klant een van die camo's kiest en die niet op de site kan kopen is dat vervelend. En dan gaan mensen wellicht ergens anders kijken.

Ook staat bij je klanten beoordelingen een 10.0 hier kan je zelf waarschijnlijk niks aan doen. Maar dat lijkt altijd een beetje fissy, want een winkel kan nooit minpunten hebben. En als er dan een 10.0 staat lijkt dat een beetje op valse hoop :p

Ik vroeg me nog wel af waarom je niet zo veel op de website hebt staan? Je noemt zelf dat je veel meer verkoopt, maar dat staat niet op de site. het lijkt mij dat het niet heel veel tijd in neemt om advertenties te zetten. Natuurlijk wel als je er honderden moet doen, maar als er dagelijks een aantal bijkomen is dat al prima. Wellicht dat je hulp kan gebruiken met deze dingen plaatsen, ik zou graag helpen!

Wij kennen jou natuurlijk en veel hebben ook contact via Whatsapp, hierdoor zijn veel dingen mogelijk. Maar als klant ga je kijken wat er op de site te koop staat, en ga je niet met de eigenaar whatsappen :p Maar dat is dan eigenlijk weer het zelfde punt wat ik hierboven noemde.

Voor de rest is alles wel genoemd denk ik!
Veel succes met je winkel!
 
  • Leuk
Waarderingen: Boudewijn
Klopt allemaal. Ik heb een hele boel verwijderd omdat de leverancier niet betrouwbaar bleek, en een hoop van de camos moeten nog online. Het is voor de kwestie tijd. Vader van 2 dames van 4, fulltime baan en prive een zwaare tijd maakten het wat lastig. En dan kost het gemiddeld 10 a 15 minuten voordat ik en artikel online heb dat het voor mij goed genoeg is, dus dat is de crux. Maar gisteren zijn alle patches die ik nu in stock heb online gegaan en de mechanix handschoenen volgen deze week dus daarna weer verder met kleding en pouches toevoegen (en 4 dozen uitzoeken om de stock direct goed te zetten:D)

Maar bedankt voor het aanbod van de hulp en ik ga zeker wat met alle adviezen doen.
 
Van de week bij Great Oak besteld (Goggles en sjaal). Goggles super mooi, goed passend en vooral goede prijs en met twee extra lenzen. Sjaal prima.

Snelle levering met begeleidende mailtjes. Alles wat een Airsoft webshop nodig heeft dus, ook al ziet de webshop er nog een beetje rommelig uit. Ach, dat heeft ook wel weer zijn charme, weet je in iedergeval dat iemand er hard voor werkt en er niet een groot bedrijf achter zit. Steun dan toch liever de kleine ondernemer. Zou dan ook zeker aanbevelen.
 
Greatoak is de beste webshop en meest eerlijkste webshop die ik ken altijd top service als ik het kon raten met sterren dan kan ik wel schermen volspammen en dat is dan nog niet genoeg heb me spulletjes netjes op tijd en vrij snelle levering echt een AANRADER!!!!!
 
Zo vandaag heb ik de eerste kleine bestelling gedaan ben erg benieuwd
 
  • Leuk
Waarderingen: Crumble
Het zal je niet tegenvallen :) Alleen maar lof voor deze webshop en de eigenaar
 
  • Leuk
Waarderingen: paul37
Las alleen dat de verzending pas 27ste word verstuurd daar kan ik ook mee leven
 
Bestelling binnen zaterdag al afgeleverd top service plus thanks voor de extra hier ga ik vaker bestellen
 
  • Leuk
Waarderingen: Boudewijn
vorige week wat dingen besteld bij great oak;
SwissEye Raptor zwart
Pro Tech Green Gas
Co2 patronen
BB Open Blaster ,25 gram

vandaag opgehaald bij het postkantoor, netjes verpakt en verzonden. aanrader van een webshop!
 
  • Leuk
Waarderingen: Boudewijn
Er is redelijk wat gewijzigd de laatste tijd. Assortiment er bij en compleet nieuwe uitstraling. En daarbij hoort ook een nieuwe code bij:

ACNforum.

Geeft 10% korting op bijna alles (kogelwerende vesten e.d. niet)
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Toothpick en JWieleman
Er is redelijk wat gewijzigd de laatste tijd. Assortiment er bij en compleet nieuwe uitstraling. En daarbij hoort ook een nieuwe code bij:

ACNforum.

Geeft 10% korting op bijna alles (kogelwerende vesten e.d. niet)

Nice! Vergeet je niet je handtekening aan te passen? :cool:
 
  • Leuk
Waarderingen: Toothpick