Het "Waar kan ik dit product vinden?" topic

Daarom heb je andere oplossingen, zoals candy candy style teflon tape rondom je inner barrel zodat dit de inner stabiliseert in de outer, voor de rest dus ZCI is een optie, wordt ook onder ATM verkocht op airsoftentrepot, maar ik kwam deze gewoon nog tegen bij qtac: https://www.qtacairsoft.com/airsoft...mm/14281-603mm-eg-barrel-for-krytac-crb-280mm of eagle6: https://eagle6.co.uk/shop/catalog/p...ax-prometheus-6-03mm-eg-inner-barrel-275-5mm/

Over ATM gesproken, ik heb die barrel gekocht om te kijken en man wat schiet die top! Nog geen meter goed kunnen testen aan de hand van Google maps en zelf inschatten vind ik moeilijk, maar bij Balls en Arrows schoot hij vanaf de ene kan van de langwerpige vijver/brede sloot precies tot einde water van de overkant op me Amoeba SR16. Denk dat met iets meer boog in de hop up hij de overkant haalt + had er veer inzitten die maar 310 FPS schoot. (Geen meewind oid, was windstil tijdens testen). Getest aan de hand van de plons op full auto met 0.30 gram.
 
Over ATM gesproken, ik heb die barrel gekocht om te kijken en man wat schiet die top! Nog geen meter goed kunnen testen aan de hand van Google maps en zelf inschatten vind ik moeilijk, maar bij Balls en Arrows schoot hij vanaf de ene kan van de langwerpige vijver/brede sloot precies tot einde water van de overkant op me Amoeba SR16. Denk dat met iets meer boog in de hop up hij de overkant haalt + had er veer inzitten die maar 310 FPS schoot. (Geen meewind oid, was windstil tijdens testen). Getest aan de hand van de plons op full auto met 0.30 gram.

Pretty much beste stalen barrels voor hun prijs, polijst ze en ze zijn moeilijk te onderscheiden van een prometheus, maar veel mensen gelovern het vaak nooit ¯\_(ツ)_/¯.
 
  • Leuk
Waarderingen: JWieleman
Pretty much beste stalen barrels voor hun prijs, polijst ze en ze zijn moeilijk te onderscheiden van een prometheus, maar veel mensen gelovern het vaak nooit ¯\_(ツ)_/¯.

Nou ik ben 100% overtuigd. Voor die prijs is het echt enorm goed afgewerkt, range en groupings zijn perfect te noemen. Iedereen die al wat op Airsoft entrepot haalt en nog stock barrel heeft, zou verplicht moeten zijn om ATM barrel erbij te doen!

Edit: gaat om deze barrel die ik gekocht had. Let op de prijs: 15 (!) Euro voor zo een goede AEG barrel. https://www.airsoft-entrepot.fr/cat...non-de-precision-6-02mm-x-247mm/category/475/.
 
Laatst bewerkt:
Hij is wel erg goedkoop.Hoop dat hij veilig is?

de prijs doet mij idd niet veel goeds, maar de Valken set die ik heb was iets van 30 euro uit mijn hoofd. kan prima zijn dat als je de stickers er af haalt het ineens goedkoper is :p
 
de prijs doet mij idd niet veel goeds, maar de Valken set die ik heb was iets van 30 euro uit mijn hoofd. kan prima zijn dat als je de stickers er af haalt het ineens goedkoper is :p

Zal niet de eerste keer zijn dat een identiek ACM airsoft product wordt gemerkt met een bekend merk waardoor de prijs met 50% stijgt... ;)
 
Ik ben aan het kijken voor een volledig british Loadout. En ben nu op zoek naar een volledige set+ toebehoren in British MTP (multi terrain Pattern). Weet iemand waar ik dit kan halen? Ik zoek:
- Jas (soft shell)
- Combat Broek
- Shirts (lange en korte mouw)
- Rugzak
- PC
- Battle Belt
- pouches en toebehoren.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben aan het kijken voor een volledig british Loadout. En ben nu op zoek naar een volledige set+ toebehoren in British MTP (multi terrain Pattern). Weet iemand waar ik dit kan halen? Ik zoek:
- Jas (soft shell)
- Combat Broek
- Shirts (lange en korte mouw)
- Rugzak
- PC
- Battle Belt
- pouches en toebehoren.

Great Oak heeft Osprey MTP PC's en bijbehorende pouches. En @Boudewijn kennende kan hij meer sourcen als je het vraagt
 
  • Leuk
Waarderingen: Crumble
Heb gister al even een lijstje bij Boudewijn ingeleverd :) Hij is nu eerst wat andere dingen aan het uitzoeken voor me. Maar thanks :)
 
Ik ben aan het kijken voor een volledig british Loadout. En ben nu op zoek naar een volledige set+ toebehoren in British MTP (multi terrain Pattern). Weet iemand waar ik dit kan halen? Ik zoek:
- Jas (soft shell)
- Combat Broek
- Shirts (lange en korte mouw)
- Rugzak
- PC
- Battle Belt
- pouches en toebehoren.

Zelf ben ik ook bezig om een volledige Britse load out te kopen, de bovenstaande dingen heb ik inmiddels al. Voor pouches e.d. kan ik vooral https://www.militarykit.com/ deze website aanraden. Mits op voorraad is het in ongeveer anderhalve week in huis. Nog nooit problemen gehad daar :) M'n Osprey body armour heb ik gekocht bij Boudewijn, inclusief enkele pouches.
 
Ik kwam net per toeval een video tegen over de airsoft versie van de FMG 9, de PTS FPG. Wat ik erover kan vinden word deze niet meer gemaakt. Weet een van jullie of deze wel nog ergens verkrijgbaar is onder een andere naam. Want alhoewel het een fragiel hebbedingetje is, lijkt het me ontzettend leuk om deze eens aan mijn verzameling toe te kunnen voegen.

pts-fpg-bk-2.jpg
 
Heeft iemand enige aanbevelingen voor een scope voor een AK? Ik heb de Cyma 077 (met een picatinny rail er boven op) en zit te zoeken naar iets zoals een acog, maar ik heb geen idee waar het om gaat qua kwaliteit van scopes.
 
Heeft iemand enige aanbevelingen voor een scope voor een AK? Ik heb de Cyma 077 (met een picatinny rail er boven op) en zit te zoeken naar iets zoals een acog, maar ik heb geen idee waar het om gaat qua kwaliteit van scopes.

Ikzelf heb die replica ook gehad en ik kan je wel vertellen hoe ik destijds de replica had qua red dot etc. Nu verkocht, maar weet nog prima hoe ik hem gebruikte. ;)

Ik had destijds deze red dot erop zitten. Doordat ie wat hoger was en niet heel groot, had ik altijd goed zicht en zat mijn mesh masker nooit in de weg. Verder kon ik ook makkelijk en snel richten.

Ikzelf heb verder niet heel veel verstand van red dots/kwaliteit, maar wat ik wel kan aanraden is om voor enkel een rood puntje te gaan. Ikzelf vind dit ronduit prettiger als een heel richtkruis zoals je o.a. zit op de verschillende Eotechs red dots. Verder is het handig om een reddot te kiezen die het beeld zo min mogelijk vertekend.

Een andere reddot die ik al heel lang gebruik i.c.m. ICS APE is deze. Voor mij is dat persoonlijk de fijnste reddot die ik gehad heb, maar dat is puur persoonlijk. Dit komt mede weer doordat ik deze prettig te verstellen vind en ook omdat deze wat hoger is. Verder is ie (na mijn weten) helder/goed beeld.

Je kunt veel kanten op, denk ik. Misschien aan te raden om een fysieke winkel te bezoeken met replica en wat dingen te proberen?
 
  • Leuk
Waarderingen: HLQ
Iemand enig idee welke shotgun shells compatible zijn met de TM 870 Breacher? Behalve die van TM zelf :p