21 mei Ulicoten

@Jan Je gaat zo hopelijk niet een van m'n valpartijen in je videos doen? :D:p
Haha maak je geen zorgen! Jammer genoeg is het enige dat ik op beeld heb staan hoe ik spawn, mensen probeer mee te krijgen, en als eerste gehit wordt. Weinig spannends aan... denk dat het materiaal regelrecht de prullenbak in gaat. Jammer genoeg! Had jullie graag laten shinen!
 
  • Leuk
Waarderingen: WaterIsNat
Haha maak je geen zorgen! Jammer genoeg is het enige dat ik op beeld heb staan hoe ik spawn, mensen probeer mee te krijgen, en als eerste gehit wordt. Weinig spannends aan... denk dat het materiaal regelrecht de prullenbak in gaat. Jammer genoeg! Had jullie graag laten shinen!
Ben nu al mijn beeldmateriaal aan 't uploaden naar de pc,
hoop voor mij dat er wel wat bij zit want heb wel eens meer geraakt dan vandaag.
Tot nu toe zie ik alleen maar Jan voorbij lopen xD
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Denk dat als we daar meer misbruik van hadden gemaakt dat het ons vandaag een aantal suicide rushes bespaart. De extra range van snipers gaat vaak verloren dankzij de meters die ze weer achter de linie staan heb ik vandaag maar weer eens gemerkt. Maar snipers op linie krijgen is iets dat vaak een uitdaging is (he @Robin ;) ).
#later_hoorde_ik_dat_je_vooral_aan_het_inschieten_was_ipv_skirmen

Ik wil best frontline sniper gaan spelen als dat nut heeft, alleen had dat gister niet echt nut. Want als ik vooraan was gaan staan bij jullie dan had ik niks extra's kunnen raken omdat de linie van de tegenpartij niet in de diepte was maar de breedte. Nu ben ik nog aan het leren hoe het sniperen werkt (en hoe mijn sniper werkt, niet echt een lekkere bucking nu dus die gaat deraus) en zal daarin proberen te verbeteren :)

Edit: Ik heb wel een leuk dagje gehad, was leuk om met mensen op te treken en Jan en Jules de heletijd "Robin!!" horen schreeuwen omdat ze me nodig hebben.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Beetje hetzelfde als bij Gasselte toen met Airsoft4Kika. Te veel open stukken bos met een paar bomen. Je komt daar alleen doorheen al je met 20 man erdoorheen pushed met goeie communicatie. Was de 21ste bij B&A, er waren misschien 5 snipers op 220 man, want op dit moment is het flink dichtgegroeid lekker door de jungle heen banjeren.
 
I...ik niks extra's kunnen raken omdat de linie van de tegenpartij niet in de diepte was maar de breedte.
Er waren wel een paar gasten die voor ons assault spelers net op de limieten liggen en dan verrekte lastig zijn om weg te tikken. Op die momenten is een precisie schot, met extra snelheid/gewicht (omdat die persoon voor jou lekker binnen je range zit) denk ik erg handig!

Gaan we een keer mee experimenteren :D
 
  • Leuk
Waarderingen: Robin
Paar weken geleden ook bij Ulicoten geweest

Wou er toen niet al te veel over kwijt
Maar lees nu bij jullie het zelfde:
Orga is "zooitje ongeregeld" en hoe leuk de props ook zijn, de spellen zijn jammergenoeg niets zeggend.
(was al bang dat het aan mij lag LOL)

Zo jammer, maar dit was 2 jaar geleden (voordat de vorige orga er was) precies het zelfde.

Ben benieuwd naar de beeldmaterialen

Wel leuk om te lezen dat jullie met zon grote ACN groep waren!
en er een leuke dag van gemaakt hebben

Hoop er de volgende x, andere locatie, ook bij te zijn.
 
Had ik dit maar geweten, was zeker mee gegaan!
Zal het forum wat scherper in de gaten gaan houden...
 
Op 21 mei gaan we met een klein groepje ACN leden naar Ulicoten.

Kunnen nog wat verstarkung gebruiken!! ^_^

Linkie de link:
http://www.airsofttrainingcenter.nl/website/nl/formulieren/formulier-openevent-ulicotenoutdoor

[RSVP=2614]Click here to RSVP[/RSVP]

Bloodfoxx - 2
Dutchguyqo - 1
Harco - 4
Jan - 2
jules.cornelissen - 1
Robin - 1 - Whoppa heb er zin in!
The Walker - 1
TwanRage - 1
WaterIsNat - 1 - Thanks to @TheWalker ben ik er ook bij!
Wijnand - 1

Total: 15
Wij zijn met een stuk of 5 a 6.
Wij willen ook wel voor versterking zorgen.
 
Wel tof dat je een keer met ons mee wil @Engbert !

Je bent van harte welkom om een keer mee te gaan. Hou vooral de "skirms" topics in de gaten hier. In de regel maken wij een aparte lost aan als wij gezamelijk ergens heen gaan.

Meestal is dit 1 keer per maand.
 
Ik heb wel interesse om te gaan maar niemand wil mee. De ene moet klussen, ligt aan de ketting bij de vrouw of een ander excuse. De rit vanaf Enschede is 450km dus iets te duur met benzine om alleen te rijden. Mocht iemand mee willen rijden vanaf Enschede/Twente, laat t even weten. Benzine kosten worden dan wel voor de helft in rekening gebracht (blijf een Nederlander).
 
Ik heb wel interesse om te gaan maar niemand wil mee. De ene moet klussen, ligt aan de ketting bij de vrouw of een ander excuse. De rit vanaf Enschede is 450km dus iets te duur met benzine om alleen te rijden. Mocht iemand mee willen rijden vanaf Enschede/Twente, laat t even weten. Benzine kosten worden dan wel voor de helft in rekening gebracht (blijf een Nederlander).
Zoals @michiel80 al aangeeft is dit een post uit 2017.
Dus al 1 jaar geleden.

:confused:
 
  • Leuk
Waarderingen: michiel80