Operation: Cloverfield 10.03. 08:30 tot 11.03. 16:30

Awesome! Dat klinkt nu al als een top team! Kunnen we leuke dingen mee gaan doen.

Ik lees net uit het mailtje van CH dat ze een nieuwe medic regel hebben. Ik ben erg benieuwd hoe dit gaat zijn in het spel maar het klinkt best leuk!

Een HIT is naar respawen of gebruik een medic.

  • Medic moet naar jou toe lopen, als jij jezelf verplaatst na een HIT dan moet je respawen.
  • De Medic hebben 6 kaarten bij, als je gehit bent moet je een kaart kiezen. Elke kaart geeft aan wat de medic moet verbinden:
    • Een verbonden arm, kan je niet meer gebruiken.
    • Een verbonden been, dan kan je niet meer rennen.
    • Torso kaart, dan ben je alsnog dood en moet je respawen.
    • Een hoofd kan verbonden worden of ook direct dood zijn.
  • Duurt het te lang voor er een medic komt, dan kan je ook gaan respawen.

las hem ook net! klinkt goed. stukje realiteit erin is altijd leuk met dit soort events.
 
  • Leuk
Waarderingen: NielsHoffland
Leuk,maar dan zal ik toch al gauw terug lopen denk ik.
Alhoewel,tis toch wel geinig als je erover nadenkt.
Tenminste,als er dan ook echt met verbandjes gewerkt gaat worden.
 
Leuk,maar dan zal ik toch al gauw terug lopen denk ik.
Alhoewel,tis toch wel geinig als je erover nadenkt.
Tenminste,als er dan ook echt met verbandjes gewerkt gaat worden.

Zal er aan liggen, ik neem aan dat het bandje na een respawn weet af mag. Dan zou ik me lekker laten verbinden :p
 
Met mijn geluk is het 2x een headshot. Lekker beide ogen dicht plakken :D
 
We Hebben dat in 2017 op de jaaropening prive skirm ook gebruikt. Is heel cool! Soms ook wel zon sadtuba moment als je te horen krijgt: nope! Gewoon dood ;)

Hopelijk zijn er ook een beetje voldoende medics!
 
We Hebben dat in 2017 op de jaaropening prive skirm ook gebruikt. Is heel cool! Soms ook wel zon sadtuba moment als je te horen krijgt: nope! Gewoon dood ;)

Hopelijk zijn er ook een beetje voldoende medics!

Hahaha dat is dan wel extra zuur!

Ik zou best een dagje medic willen zijn :p Als ik dan mensen mag verbinden vind ik dat wel leuk :p
 
Bij bunker hill hebben ze ooit zo'n medic regel gehanteerd. Echter is deze toen ook weer afgeschaft omdat de medics hints gaven welke kaart ze moesten trekken.

Regel werkt goed zolang de medics deze eerlijk hanteren.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
We Hebben dat in 2017 op de jaaropening prive skirm ook gebruikt. Is heel cool! Soms ook wel zon sadtuba moment als je te horen krijgt: nope! Gewoon dood ;)

Hopelijk zijn er ook een beetje voldoende medics!

Ik stel voor dat de medics een mp3tje downloaden met sad tuba muziek voor de death card :D
 
Ik was medic bij Bunker Hill en dat beviel me ergens wel. Ik sta wederom open voor deze rol bij deze skirm.

Ik stel voor dat de medics een mp3tje downloaden met sad tuba muziek voor de death card :D
Nu alleen nog iets meenemen om af te spelen dan..... iets wat ook kapot kan. Met die rondvliegende bb's ga ik mijn eigen telefoon niet riskeren.
 
Eigenlijk zouden marchals de medic functie dan moeten vervullen.
 
Eigenlijk zouden marchals de medic functie dan moeten vervullen.
Dan mag er een blik marshalls open getrokken worden. Ik vind al dat er op de meeste skirms te weinig medics zijn om dit gameplay element echt interessant te maken. Dan heb je er helemaal maar 2 op 80 man :p
 
Dan mag er een blik marshalls open getrokken worden. Ik vind al dat er op de meeste skirms te weinig medics zijn om dit gameplay element echt interessant te maken. Dan heb je er helemaal maar 2 op 80 man :p

Te weinig medics misschien niet, alleen te weinig actieve medics wel. Ik heb bij Bunkerhill vaak genoeg gehad dat we 4 medics hadden, maar dat ik de hele dag maar 1 of 2 medics gezien had.. Maar met dit element erin lijkt mij het zijn van medic een stuk leuker (Het daadwerkelijk verbinden) :p
 
Te weinig medics misschien niet, alleen te weinig actieve medics wel. Ik heb bij Bunkerhill vaak genoeg gehad dat we 4 medics hadden, maar dat ik de hele dag maar 1 of 2 medics gezien had.. Maar met dit element erin lijkt mij het zijn van medic een stuk leuker (Het daadwerkelijk verbinden) :p
Bij onze introdagen spelen we altijd met één medic per squad. Op die manier heeft iedereen de "mechaniek" van een medic. "Crap! We hebben daar twee mensen neer, jij en jij dekkingsvuur. Henk sleept hem terug naar de medic!". Het voegt gelijk een extra teamwork component toe waardoor lonewolven minder veel zin heeft. Het houdt je squad meer bij elkaar. Dit hebben we je gejat uit Project Reality (game), waar ze ook verschillende verdelingen hebben geprobeerd, maar dit de meest interessante is voor beide kanten.

Nu is het idd vaak maar hopen dat er één in de buurt is en is het regelmatig sneller om maar te gaan respawnen. 4 medics op 100 man betekent 25 personen die een medic moet voorzien van karabijners.
 
Bij bunker hill hebben ze ooit zo'n medic regel gehanteerd. Echter is deze toen ook weer afgeschaft omdat de medics hints gaven welke kaart ze moesten trekken.

Regel werkt goed zolang de medics deze eerlijk hanteren.

Eigenlijk best jammer dat mensen niet gewoon het spelletje kunnen spelen zoals het bedoeld word.

Het lijkt ook steeds meer op een "zoek de mazen in de wet" spel in plaats van gewoon plezier te hebben met je maatjes.
 
Eigenlijk best jammer dat mensen niet gewoon het spelletje kunnen spelen zoals het bedoeld word.

Het lijkt ook steeds meer op een "zoek de mazen in de wet" spel in plaats van gewoon plezier te hebben met je maatjes.

100% eens. Jammer op deze manier :(
 
  • Leuk
Waarderingen: NielsHoffland
Zie mezelf dan wel flink trollen.

Welke kaart moet ik pakken?
Pak de rechter maar.
Pakt rechter kaart. Dood?
Ja, moet je maar niet zo lomp doen. Ga maar wandelen naar de spawn.
 
  • Leuk
Waarderingen: NielsHoffland
Hey iedereen! Ik was net mijn Lipos aan het opladen, en mn stick accu is defect... Heeft iemand nog een stick Lipo of Nihm met Deans connector die ik zou mogen lenen?! :) Dezelipo heb ik nodig voor een andere replica die ik bij heb, dus zonder die LIPO kan ik alsnog skirmen, maar niet met mijn 2de replica :)

Heel erg bedankt!
 
Hey iedereen! Ik was net mijn Lipos aan het opladen, en mn stick accu is defect... Heeft iemand nog een stick Lipo of Nihm met Deans connector die ik zou mogen lenen?! :) Dezelipo heb ik nodig voor een andere replica die ik bij heb, dus zonder die LIPO kan ik alsnog skirmen, maar niet met mijn 2de replica :)

Heel erg bedankt!

Moeten die lipo's ook een deans hebben of die andere? Anders heb ik er 3 bij mij die voor mijn M4 (extra bij mij). Mocht het allemaal niet gelukt zijn kan je die wel lenen om met je 2e replica te kunnen spelen.