Operation: Cloverfield 10.03. 08:30 tot 11.03. 16:30

Ik ben er alleen de zaterdag. Red het anders niet met het afronden van mn halfjaar durende opleiding ben ik bang.

Leuk dat er een mooie groep komt. Ik wil de snipers die met onze squads willen optrekken vragen nog een aeg oid mee te nemen. We merken al een paar skirms dat snipers uber populair zijn en je dan met 30 snipers in je squad zit en 1 assault speler. (Overdreven om mn punt duidelijk te maken ;) )

Godverdomme @Jan , dacht weer eens met de springfield te gaan spelen, moet jij het weer voor mij verzieken.

@Joris , fijn dat je er bent! Hebben we weer die fanatieke medic! ondanks dat je de medic badge al verdiend hebt XD

En kan iemand mij in godsnaam vertellen what the f*ck Poezenpoly is? XD
 
Godverdomme @Jan , dacht weer eens met de springfield te gaan spelen, moet jij het weer voor mij verzieken.

@Joris , fijn dat je er bent! Hebben we weer die fanatieke medic! ondanks dat je de medic badge al verdiend hebt XD

En kan iemand mij in godsnaam vertellen what the f*ck Poezenpoly is? XD

Lezen Paulske!
Niemand verbied je om je Springtouw mee te nemen heur.
Maar neem ook je tommy mee voor de zekerheid.
Kat'o poly heet t officieel en is monopoly voor en door katten. (Poezen) :p
 
Nog even afwachten of ik vrij kan krijgen maar als dat lukt kom ik ook op de zaterdag ;)

Ps. Heb alleen een dmr + sidearm :D
 
  • Leuk
Waarderingen: lotte
Hmmm, grote twijfel hier.. Weekend zit al best vol maar ik zou de zaterdag kunnen.
 
  • Leuk
Waarderingen: lotte
nog iemand die mee wil carpoolen, of kan ik met iemand mee. vertrek zelf uit schoonhoven, langs utrecht verder naar het noorden.
 
De zaterdag ben ik erbij, neem mn airsoftbuddie ook mee. Achterbank nog plek vrij mits niet te veel gear haha vertrekkende vanuit Oisterwijk via Berghem naar Gasselte.
 
Ik ga de zaterdag. Vertrek uit Zoetermeer.
Ik kan iemand meenemen, alleen heb ik een kleine auto (Opel Corsa) dus de achterbak is snel vol met wapenkoffer/tas.
 
  • Leuk
Waarderingen: lotte
Ik heb besloten om ook te gaan, alleen de zaterdag in dit geval. Omdat ik op de weg naar Gasselte al redelijk dicht langs Boudewijn rijd heb ik ook afgesproken om hem op te halen :)

Mijn eerste Tacsim, dus ik ben benieuwd.
 
  • Leuk
Waarderingen: Vladimir
net mijn kaartje gekocht nadat ik een mail gestuurd had. ze waren namelijk uitverkocht voor de zaterdag.

mochten mensen nog een kaartje willen ze zijn weer beschikbaar!

Ik ben aanwezig en neem mijn sniper en m4 mee. dus kan beide ingezet worden als jullie dat willen
 
Hebben nu 3x8 en een sniper team van 2 los hangen. Met Suriana wordt dat één squad van 9. ^_^
 
  • Leuk
Waarderingen: NielsB
Hebben nu 3x8 en een sniper team van 2 los hangen. Met Suriana wordt dat één squad van 9. ^_^

Awesome! Dat klinkt nu al als een top team! Kunnen we leuke dingen mee gaan doen.

Ik lees net uit het mailtje van CH dat ze een nieuwe medic regel hebben. Ik ben erg benieuwd hoe dit gaat zijn in het spel maar het klinkt best leuk!

Een HIT is naar respawen of gebruik een medic.

  • Medic moet naar jou toe lopen, als jij jezelf verplaatst na een HIT dan moet je respawen.
  • De Medic hebben 6 kaarten bij, als je gehit bent moet je een kaart kiezen. Elke kaart geeft aan wat de medic moet verbinden:
    • Een verbonden arm, kan je niet meer gebruiken.
    • Een verbonden been, dan kan je niet meer rennen.
    • Torso kaart, dan ben je alsnog dood en moet je respawen.
    • Een hoofd kan verbonden worden of ook direct dood zijn.
  • Duurt het te lang voor er een medic komt, dan kan je ook gaan respawen.