Net 18 jaar, Even voorstellen.

Heady

Member
19 nov 2017
8
4
Trophies
3
Hallo allemaal!

Mijn naam is Tim, en ik ben sinds een tijdje terug eindelijk 18 en kan na al die jaren dat ik hierop heb zitten wachten eindelijk beginnen met airsoften!

Ik heb op 5 november voor het eerst in nederland geskirmt bij Dark Forest in Ulicoten, En heb daarna gelijk mijn NABV aangevraagd. Maandag mijn VOG Verstuurd, en Donderdag mijn contributie betaald. Nu hopen dat ik snel de pas ontvang. Ik ben van plan om een Specna Arms SA-A03 SAEC te kopen wat (hopelijk) wat beter schiet als die huur replicas.

Tot op het veld!
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
welkom! Een nieuwe replica zal bijna altijd beter schieten dan een huurreplica haha :).
 
  • Leuk
Waarderingen: Heady
Welkom! Een eigen replica is altijd fijner dan een huur replica. Alleen al omdat het je eigen replica is :) Heb je al een volgende skirm geplanned? Misschien dat daar nog wat forum leden te vinden zijn! Uit welke regio van het land kom je?
 
  • Leuk
Waarderingen: Heady
Welkom! Een eigen replica is altijd fijner dan een huur replica. Alleen al omdat het je eigen replica is :) Heb je al een volgende skirm geplanned? Misschien dat daar nog wat forum leden te vinden zijn! Uit welke regio van het land kom je?

Heb nog geen skirm geplanned, Moet even afwachten hoe het met een paar vrienden van mij zit, Die ook net hun NABV aangevraagd hebben. Zodra we allemaal onze replica's hebben gaan we weer een keer skirmen :)

Ik woon in de buurt van rotterdam
 
Welkom! Nog meer mensen uit omgeving Rotterdam :) Ikzelf woon in Vlaardingen.
 
Welkom!

Weet je al welke cammo je gaat dragen?
 
  • Leuk
Waarderingen: Heady