NOOOOOBtuber

sirsmile

Member
14 nov 2017
5
3
Trophies
2
een goede dag ik zou mij graag even voor willen stellen.
de naam is ronald, 20 jaren oud en ik kom uit de regio zuid-holland.

ervaring in airsoft ben een keer bij hel shooter geweest met vrienden ( dit is zeker aan te raden ),
nu wil het dus zo zijn dat ik het airsoft virus heb opgelopen.
ik wil dezen sport dus graag gaan beoefenen. maar ik ben nog wel op zoek naar een veteraan die mij kan helpen om op gang te komen.

bij dezen hoop ik genoeg info achter gelaten te hebben.

als er nog vragen zijn stuur ze dan zeker.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Welkom op het ACN forum.

Voor ervaring / veteranen zit je hier goed.
Stel je vragen gerust.
 
Welkom op het ACN forum.

Voor ervaring / veteranen zit je hier goed.
Stel je vragen gerust.
ik zou graag willen vragen of u een aanbevelingen heeft voor bril dragers? is een ful face mask de enige optie of , is er ook de mogelijk hijd voor een ski bril gelijk iets? want ik vind een ful face mask er niet echt tof uitzien.
 
ik heb voor brildragende introducees de bolle x1000 otg. Speciale versie voor brildragers, werkt prima zolang je niet een al te groot frame hebt.
 
  • Leuk
Waarderingen: sirsmile
Welkom

Wat voor noobtube heb je? En bij welke replica?

Ik heb de noobtube die bij de L85 hoort als ook sinds kort de m320a1
 
Welkom op ons fantastische forum ^_^

HEL Shooter ben ik nog nooit geweest. Tof om te horen dat het bevallen is!
 
ik zou graag willen vragen of u een aanbevelingen heeft voor bril dragers? is een ful face mask de enige optie of , is er ook de mogelijk hijd voor een ski bril gelijk iets? want ik vind een ful face mask er niet echt tof uitzien.

Daarnaast heeft swisseye ook een bril waar zogenaamde 'inserts' in geplaatst kunnen worden. Deze inserts laat je bij je opticien maken en kun je dan achter je veiligheidsbril zetten.
12164_0006.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: sirsmile
Welkom op ons fantastische forum ^_^

HEL Shooter ben ik nog nooit geweest. Tof om te horen dat het bevallen is!
hel dit staat voor HET ECHTE LEVEN . op gezet door ex special forces die de burgers een kijkje willen geven in het werk van een aanvals team.
laten we zeggen het is hun zeer goed gelukt. ( 2 uur binnen voelt als 15 min ) :)

zeer zeker een aanrader!
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Welkom! Ikzelf heb ook het airsoft virus opgelopen door HEL Shooter! Leuk om te horen dat er meer zijn :)