Black Friday Deals!

NielsHoffland

Well-Known Member
27 jul 2017
1.148
490
Trophies
23
Hallo iedereen!

Zoals de meeste mensen al weten is het bijna Black Friday! De kans om goedkoop spullen te kopen, bij Drone racing is dit een goude moment om je nieuwe Quads aan te schaffen. Is dit bij Airsoft ook zo? En zijn er al mensen die goede deals hebben gevonden die misschien aantrekkelijk zijn voor andere forum leden!

Alvast bedankt!
 
Gunfire heeft een Black Madness sale, zie kortingen van wel 82% langskomen, vooral op kleinere dingetjes, maar toch ook een flink aantal replica's. Zitten ook veel leuke hebbedingetjes of dingen die je altijd wel zou willen hebben maar dusdanig graag om er echt in te "investeren".
https://gunfire.pl/Sale-spromo-eng.html

De Amerikaanse shops zijn natuurlijk vanzelfsprekend, maar dan zit je helaas weer met import.
 
Gunfire heeft een Black Madness sale, zie kortingen van wel 82% langskomen, vooral op kleinere dingetjes, maar toch ook een flink aantal replica's. Zitten ook veel leuke hebbedingetjes of dingen die je altijd wel zou willen hebben maar dusdanig graag om er echt in te "investeren".
https://gunfire.pl/Sale-spromo-eng.html

De Amerikaanse shops zijn natuurlijk vanzelfsprekend, maar dan zit je helaas weer met import.

Deze had ik inderdaad gezien, grappig om te zien hoe replica's die nu iets van 20 euro kosten allemaal uitverkocht zijn :p Toch als er iets goed afgeprijsd is kan amerika nog wel de moeite waard zijn vooral voor grotere bestellingen. Kan je de verzendkosten delen. Zolang er maar ongeveer 40% korting is heb je voordeel :p
 
Deze had ik inderdaad gezien, grappig om te zien hoe replica's die nu iets van 20 euro kosten allemaal uitverkocht zijn :p Toch als er iets goed afgeprijsd is kan amerika nog wel de moeite waard zijn vooral voor grotere bestellingen. Kan je de verzendkosten delen. Zolang er maar ongeveer 40% korting is heb je voordeel :p

Import kosten kan toch een flinke klap zijn vaak. Maar als je goed uitkiest kan je vaak wel (iets) goedkoper uit zijn als in Nederland, had dit ook met mijn VFC HK416D, was totaal iets van €75,- euries goedkoper uit. (Besteld in Hong Kong) Alleen moest verdomme lang wachten, UPS was beetje raar bezig :S
 
Import kosten kan toch een flinke klap zijn vaak. Maar als je goed uitkiest kan je vaak wel (iets) goedkoper uit zijn als in Nederland, had dit ook met mijn VFC HK416D, was totaal iets van €75,- euries goedkoper uit. (Besteld in Hong Kong) Alleen moest verdomme lang wachten, UPS was beetje raar bezig :S

Ik heb altijd geleerd dat je 40% bij het totale moet optellen. Dit is een beetje pesimisisch maar liever te veel rekenen dan te weinig. Vanuit Azié is de zendtijd vaak redelijk lang, maar met speciale priority diensten kan het sneller. Ik stuur meestal een berichtje van te voren om te zeggen dat het spoed heeft. Ik heb al vaak daardoor gratis priority shipping gehad, waardoor een pakketje er binnen 4 a 5 dagen al was. Maar dit lukt niet altijd, jammer genoeg :p
 
@RoelTheWorld, heb gewoon me HK416 in Duitsland besteld voor 380, semi fixen is 5 euro onderdeel en dan nog 10 euro voor de veer. Gok niet dat na alle inklaring je in Azië veel goedkoper uit kan zijn.
 
Mijn tactiek met inkopen vanuit Azië is heel veel pakketjes :p Toen ik mijn drone aan het bouwen was heb ik ongeveer 15 pakketjes ontvangen met allemaal een waarde van max 40 euro. En als resultaat nooit invoerrechten betaald te hebben, toen ik 1 pakketje had die niet goedkoper dan 40 euro kon en daarom rond de 80 was moest ik daar wel inklaring over betalen. Miss dat je een replica in stukje kan kopen :D:D:p
 
Ligt dan ook weer aan de verzendkosten XD en daarbij moet je dan de replica ook nog zelf in elkaar zetten, kan leuk zijn maar kan ook een hoop gezeur mee brengen. Ik hou het wel binnen Europa zolang ik het daar kan vinden.
 
Black Friday komt er weer aan en dat betekent een hoop mooie aanbiedingen! Daarom vroeg ik mij af of jullie nog toe gaan slaan in deze periode. Misschien ook wel leuk om bepaalde aanbiedingen te delen die voor een ander ook wel heel aantrekkelijk zijn.

Ondertussen heb ik bij gunfire al een hoop mooie spullen gezien voor een leuk prijsje. Heb zelf nog redelijk wat aan gear nodig dus dan komt dit wel mooi uit. Ik ben sowieso van plan om iets te halen om m'n mags in kwijt te kunnen, zelf zit ik te denken aan een plate carrier of een chestrig. Ook een bril ga ik halen en een mask. Waarschijnlijk ook nog een paar andere dingen maar wil het niet te gek maken voor nu, eerst maar eens kijken hoe alles gaat bevallen. Replica kan ik helaas nog niet bestellen ivm NABV nog niet aangevraagd, stupid me...