Nieuw hier, dus even voorstellen

Michel

Member
20 nov 2017
15
15
Trophies
4
Hallo, ik ben Michel Bons, 30 jaar (sinds een week) en ik woon in Vlaardingen (Rotterdam). Sinds dat ik afgelopen zaterdag met vrienden naar HEL Shooter in Woerden ben geweest om mijn verjaardag te vieren zie ik airsoften wel zitten en wil er graag wat meer van weten. In het dagelijks leven werk ik als operator op de raffinaderij van Shell Pernis en verder ga ik regelmatig naar de bioscoop en wil sinds kort nog wel eens enkele maanden op reis gaan.

Ik ben (helaas) nog niet op een introductie dag geweest, maar dat laat ik denk ik gewoon schieten omdat ik zeker weten verder wil gaan met airsoften. Verder weet ik alleen nog vrij weinig, dus als u uw kennis wilt delen van clubs / winkels in Rotterdam en omstreken dan graag!
 
  • Leuk
Waarderingen: qlymax
Welkom op het forum!

In Rotterdam zit de Benscore (dump zaak) daar hebben ze vooral kleding. Verder kan ik de GreatOak aanraden, goede gear voor een scherpe prijs ;)

Die hebben ook deel van het assortiment bij Airsoft Inc liggen in Den Haag (De Uithof)
 
  • Leuk
Waarderingen: Boudewijn
Welkom.
Benscore is al genoemd. Ga ook eens langs Pirosport dan kan
Je de replicas voelen en ruiken :)
 
Welkom. De winkels in de buurt zijn al genoemd dus have fun met shoppen.
 
Welkom op het forum!

In Rotterdam zit de Benscore (dump zaak) daar hebben ze vooral kleding. Verder kan ik de GreatOak aanraden, goede gear voor een scherpe prijs ;)

Die hebben ook deel van het assortiment bij Airsoft Inc liggen in Den Haag (De Uithof)

Welkom.
Benscore is al genoemd. Ga ook eens langs Pirosport dan kan
Je de replicas voelen en ruiken :)

Het is nog even wachten tot de NABV aanvraag helemaal rond is, maar ik zal alvast wat rond gaan kijken :) Bedankt in ieder geval!
 
  • Leuk
Waarderingen: Camilo
Welkom! Als je wat specifiekere vragen hebt, kunnen we je gericht helpen!