ACN Introducé dag 28 oktober - Gasselte!

Ik rij morgen vanaf utrecht de A28 af richting gasselette. Als iemand nog vervoer nodig heeft en ergens langs de snelweg in wilt stappen kan dat!
 
Nou jongens ik ben er niet bij omdat acs zonodig moeilijk moet doen over 20 dagen voor mn 18e

Het is natuurlijk erg jammer dat je nog geen achttien bent ten tijde van deze introducedag, maar zoals Mike-Whiskey al zegt is dit gewoon wettelijk bepaald. Laat dit je niet kisten, we zien je alsnog graag op de volgende introducedag.
 
Even een vraagje. Ik heb ongeveer een maand geleden via de site een ticket gekocht als intro met huurkit. Ik ben dus geen NABV lid. Het enige wat ik ontvangen heb was een bevestigingsmail van betalen. Onderaan de mail staat dat ik een NABV introbewijs nodig heb. Had ik deze moeten krijgen of moet ik hier nog iets voor doen. Het enige bewijs wat ik nu heb is de betaalbevestiging.

Alvast dank!

Iemand die dit nog kan bevestigen?

Heb er veel zin in, rij hier morgen om half 7 weg. Tot morgen iedereen! Hopelijk blijft het wel een beetje droog :D
 
Iemand die dit nog kan bevestigen?

Heb er veel zin in, rij hier morgen om half 7 weg. Tot morgen iedereen! Hopelijk blijft het wel een beetje droog :D

als het goed is is dit met je legitimatie voldoende de betreffende organisatie meld je aan als introduce en is ook hun verantwoording in dit geval
Ik zeg tot morgen

De mail zegt: Let op! Uw NABV pas, NABV introbewijs met legitimatie of exemption is uw toegangsbewijs. U ontvangt géén fysieke ticket.
Je ticket is je introbewijs (je staat onder het ACN als introducee). Je hoeft alleen te bewijzen dat je bent wie je bent met een legitimatiebewijs.
 
  • Leuk
Waarderingen: Rebeli0n
Dat ligt niet aan ACS, het is landelijk reglement dat je 18 dient te wezen, als ACS je wel toe zou laten zijn hun strafbaar en kunnen ze hun licentie kwijt raken als organisatie.
Nou jongens ik ben er niet bij omdat acs zonodig moeilijk moet doen over 20 dagen voor mn 18e

Vriend van mijn zoon kon vorige maand ook niet mee naar Bunkers Hill. Twee dagen voor zijn verjaardag. Regels zijn regels.
 
De mail zegt: Let op! Uw NABV pas, NABV introbewijs met legitimatie of exemption is uw toegangsbewijs. U ontvangt géén fysieke ticket.
Je ticket is je introbewijs (je staat onder het ACN als introducee). Je hoeft alleen te bewijzen dat je bent wie je bent met een legitimatiebewijs.
Dit klopt inderdaad. Hoop dat @Noxiq het nog leest. ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Rebeli0n
Ik kom er net achter dat ik de laatste 20 minuten van mijn reis moet lopen van een busstop naar Outpost Delta 19, dat lijkt me niet al te tof met mijn volle tas :p Kan iemand mij misschien oppikken met de auto om 08:08 of 08:38 in Gasselte? Ik ga nu slapen, PM me je telefoonnummer ajb, ik reageer morgenochtend weer :)
 
ik ben rond kwart over 8 in gasselte ik wil je best meenemen indien nodig. Zal je mijn nummer in ieder geval in pb sturen.
 
Kon er helaas niet bij zijn. Even rustig aan gedaan met Airsoft :) Vanaf nu weer aanwezig :)

Ben wel benieuwd naar het verslag van vandaag :)
 
  • Leuk
Waarderingen: WaterIsNat en Jan
Iedereen enorm bedankt voor jullie fanatisme en inzet! Wij hebben als acn enorm genoten van vandaag en hopen dat jullie dit ook zo hebben ervaren! Ik heb helaas niet alle squadmembers van mijn squad persoonlijk kunnen bedanken. Dus bij deze alsnog! Tot een volgende keer!
 
Iedereen enorm bedankt voor jullie fanatisme en inzet! Wij hebben als acn enorm genoten van vandaag en hopen dat jullie dit ook zo hebben ervaren! Ik heb helaas niet alle squadmembers van mijn squad persoonlijk kunnen bedanken. Dus bij deze alsnog! Tot een volgende keer!

Dankjewel Paul! Jij ook bedankt voor de super ervaring en de geweldige luger plays :D

Was een heerlijke dag voor mij als leek, lekker kennis kunnen maken met de sport en zeker ook kunnen lachen. Stiekem ben ik wel een beetje om nu, misschien maar eens een paar leuke dingen aan de kerstman vragen dit jaar...

Zowel het eerste als het tweede dagdeel lekker actief kunnen spelen zonder telkens vast te hebben gezeten op hetzelfde objective, lekker kunnen zoeken naar je squad op een zeker groot genoeg terrein met leuke obstakels erin die toch ook wel meteen een klein beetje CQB laat zien! Organisatie bedankt voor alles!
 
Zo deze mooie dag zit erop. Fantastisch georganiseerd. Goed sfeer en leuk gespeeld. Iedereen die meegeholpen heeft hardstikke bedankt voor alles.
Zie jullie allemaal de volgende keer (als alle spullen weer gemaakt zijn). Tot 25 of 26 November in Daarle bij Bunkers Hill