ACN Introducé dag 28 oktober - Gasselte!

Ok guys! Fantastisch dat iedereen zo bezig is elkaar vervoer te verschaffen!! Heel cool om te zien ^_^

@Dima goed om te horen!! Wat goed hoe je de oefening in Nederlands ook gebruikt. De andere vragen zijn al beantwoord. Maar de squads worden van te voren gemaakt maar op de dag zelf pas bekend gemaakt. We wachten op dit moment op de aanmeldlijst om de squads te bouwen :)

(Hoe) zijn jullie van plan te faciliteren in squads waarbij rekening wordt gehouden met mensen die graag samen willen spelen?
 
Guys I fixed my transportation problem in radical way) Yesterday I bought a car. It is not with me yet but Wednesday next week should be. So I can give a ride to somebody who need it. @Caspar I can even pick you up from Utrecht so PM me if you interested.
 
  • Leuk
Waarderingen: BoomSmurf, Jan en Daan63
Wanneer wordt het event nou bij de NABV aangemeld? Ik kan mijn Intro nog steeds niet aanmelden, en volgens mij mag het Event niet eens plaatsvinden als het niet aangemeld en goedgekeurd is..
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
(Hoe) zijn jullie van plan te faciliteren in squads waarbij rekening wordt gehouden met mensen die graag samen willen spelen?
Gaat goed komen. Ik wacht jammer genoeg nog op de aanmeldlijst. Afhankelijk daarvan ga ik indelingen maken en er kan altijd gewisseld worden als dit verkeerd is gegaan.
Als ik de lijst heb gekregen kan het ook zijn dat we op locatie squads maken. Hebben beide vormen regelmatig gebruikt. To sum up: komt goed! Buddys kunnen gewoon bij elkaar.

@JorisvZ ik heb dit weer nagevraagd en hoop je hier asap over te kunnen berichten.
 
Ik vertrek om 6 uur vanuit Enkhuizen, en rij over Lelystad naar de intro dag. Max 3 personen (10,- pp voor het upgrade mijn apparaat fonds). Als je om 6 uur in Enkhuizen an zijn, of om 6:30 in Lelystad heb ik mee rij mogelijkheid.
 
Terug waar het bij mij allemaal is begonnen
Een intro dag van ACN

Nu inmiddels zelf lid en voorzichtig begint het vormen te krijgen
replica kleding .e.d heb ik nu
vest side arm e.d. zal nog allemaal volgen de komenden .... tijd :p
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: BoomSmurf
Guys I fixed my transportation problem in radical way) Yesterday I bought a car. It is not with me yet but Wednesday next week should be. So I can give a ride to somebody who need it. @Caspar I can even pick you up from Utrecht so PM me if you interested.

Whoa! Een Ferrari..? ;) Ik heb je een PM gestuurd!
 
  • Leuk
Waarderingen: Daan63
Ik vertrek om 5.30 uit Eindhoven, als er iemand mee wilt liften (op de route) laat effe weten., kan 2 personen meenemen.
 
Nog een klein weekje! Ik heb nog een paar vragen voordat ik samen met een vriend deelneem aan onze eerste skirm!

1: Nu weet ik dat je het eerste magazijn gevuld krijg, maar dat je daarna zelf verantwoordelijk bent voor je BB's. Kan je op locatie een zak BB's kopen?

2: Ik dacht dat ik wel een stel goed stevige werkschoenen had, maar die blijken er niet meer te zijn :confused:. Nu heb ik geen zin om m'n enkels te blesseren, dus wil ik wel een paar degelijke schoenen hebben. Heeft iemand enig idee wat voor schoenen/kisten goed zijn voor een degelijk prijsje (€50 max)? Omdat ik niet weet hoe het mij gaat bevallen wil ik niet al te dure kopen! Ik heb de tijd om ze nog in te lopen als ik vandaag bestel :) Zelf ben ik al de Fostex sniper boots tegen gekomen, iemand ervaring hiermee?

3: Wat is verder raadzaam om mee te nemen als extra bovenop eten en drinken plus een setje droge kleding? Bijvoorbeeld een muts of shemagh, om vervelende BB's iets minder vervelend te maken.

Dankjewel alvast! Wij hebben er al veel zin in! Ik hoop dat het vroege opstaan het allemaal waard is :)
 
@JorisvZ
Ik heb van de organisatie een link gekregen om een introducee aan te melden.

Zij wisten mij te melden dat het event als 'Privé event' staat gemeld. Dit is de reden waarom het niet mogelijk is om, zonder de link, een introducee aan te melden
@Jan: ter info
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
1: Nu weet ik dat je het eerste magazijn gevuld krijg, maar dat je daarna zelf verantwoordelijk bent voor je BB's. Kan je op locatie een zak BB's kopen?

Yup!

upload_2017-10-23_16-5-3.png
 
@Rebeli0n Voor puntje 2 kan ik je ook aanbevelen goede wandel/bergschoenen te kopen. Deze hebben veelal ook een hoge schacht en goede grip. Ik heb ooit es bergschoenen gekocht en dat gaat mij prima af. Er hoeft dus niet perse een airsoft labeltje aan te hangen :p
 
Is er trouwens nog iemand die qua vervoer een plekje over heeft en die langs amsterdam/noord holland gaat? Mijn vervoer optie is helaas komen te vervallen.
 
@Rebeli0n Voor puntje 2 kan ik je ook aanbevelen goede wandel/bergschoenen te kopen. Deze hebben veelal ook een hoge schacht en goede grip. Ik heb ooit es bergschoenen gekocht en dat gaat mij prima af. Er hoeft dus niet perse een airsoft labeltje aan te hangen :p

Daar kijk ik ook zeker niet per sé naar, had ondertussen al een bezoekje gebracht aan de decathlon maar helaas weinig dat lekker zit :( Daarnaast worden kisten of kist-achtige schoenen handig voor mij ivm andere zaken
 
Daar kijk ik ook zeker niet per sé naar, had ondertussen al een bezoekje gebracht aan de decathlon maar helaas weinig dat lekker zit :( Daarnaast worden kisten of kist-achtige schoenen handig voor mij ivm andere zaken
welke maat heb je? Heb nog een paar Fostex kisten liggen
 
Ik heb wat hulp nodig bij het kiezen wat voor kleding ik aan moet voor een dergelijk evenement. Ik heb in een dumpstore een Nederlands jasje & broek gekocht, DPM. Is het voldoende om hieronder een thermo-shirt (korte mouwen) te dragen, of ga ik het dan koud krijgen? Jog/ren je veel tijdens zo'n dag, of zit je een hoop stil om je shots te maken?
 
Ik heb wat hulp nodig bij het kiezen wat voor kleding ik aan moet voor een dergelijk evenement. Ik heb in een dumpstore een Nederlands jasje & broek gekocht, DPM. Is het voldoende om hieronder een thermo-shirt (korte mouwen) te dragen, of ga ik het dan koud krijgen? Jog/ren je veel tijdens zo'n dag, of zit je een hoop stil om je shots te maken?
Ik heb altijd een tshirt met daarover een combat shirt. Als je eenmaal bezig bent merk je er weinig van dat je het koud krijgt. Neem wel schone kleding mee, want je gaat toch zweten op zo'n dag. Althans ik wel:D